Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bekrompen reacties voor gevorderden.

Gestart door theruudstar, februari 28, 2006, 05:47:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

Ik heb het hem verteld omdat hij elke dag tegen mij begint te praten op facebook terwijl ik hem nog maar 1x gezien heb. En hij wilt altijd met een omweg mijn gsm-nummer te weten komen en hij vraagt of ik met hem wat wil gaan doen. Maar ik wil dat helemaal niet en heb hem dat al verteld. Ik heb hem leren kennen via vrienden en die hadden mij wel gewaarschuwd dat hij elk meisje dat hij tegenkomt probeert te krijgen. Maar dat moet hij net bij mij doen...
Toen ik gisteren vertelde tegen een vriend dat ik hem gezegd had dat ik asekueel ben, en dat hij daarna over iets anders begon, zei hij me dat dat waarschijnlijk is omdat hij dat niet wilt zien. En ik vrees daar ook voor want 5 minuten geleden vroeg hij alweer wat ik deze avond ging doen. Ben het nu al beu dat er elke dag iemand tegen mij praat en eigenlijk niks te vertellen heeft. Laat staan dat ik er een relatie mee begin. Mag er niet aan denken!!

Ereinion

Tja, zo klinkt hij wel een beetje eng.

Dan gooi je hem toch gewoon uit je vriendenlijst? Dan komt de boodschap vast wel over.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

FlowerPower

Citaat van: Ereinion op november 28, 2011, 10:09:10 PM
Tja, zo klinkt hij wel een beetje eng.

Dan gooi je hem toch gewoon uit je vriendenlijst? Dan komt de boodschap vast wel over.

Hier heb ik ook al aan gedacht, maar het probleem is dat ik hem nog onder ogen moet komen als we met deze groep nog eens afspreken, en dat kan volgend weekend al zijn. Vind dit moeilijk.
En ja het gaat maar over facebook, maar je zou ervan schrikken hoe afhankelijk mensen hiervan zijn. Mensen zijn sneller op hun tenen getrapt als je ze als vriend verwijderd op facebook dan als je ze gewoon in hun gezicht zegt dat je ze niet moet.

myra

je kunt de chat uitschakelen op facebook, zodat hij je niet meer ziet dat je online bent...en je niet meer kan lastigvallen... Hij kan dan nog mailtjes sturen, maar je hoeft die niet te beantwoorden he. Ik doe bij zo'n mensen altijd alsof ik uit de lucht val...mailtje? nee niks ontvangen... ;D

FlowerPower

Ah dat wist ik niet dat je dat kon uitschakelen. Daar ga ik dadelijk eens naar opzoek.
Bedankt voor de tip!

myra

chat in de rechteronderhoek openklikken, dan op het sterretje klikken en dan 'beschikbaar om te chatten' uitvinken. Je kunt je ook  voor een paar mensen wel beschikbaar laten zijn...

FlowerPower

Maar kan ik hem alleen 'onbeschikbaar maken'? Want blijkbaar kan je alleen een hele groep aanklikken.

myra

heb eens gekeken en ik denk dat het op de volgende manier kan...als je naar zijn profiel staat zie je rechtsboven een paar kadertjes...vrienden...geabonneerd....bericht. Als je op vrienden klikt kan je naar toevoegen aan lijsten gaan...één van die lijsten is 'niet toegankelijk'...
Ik vermoed dat je dan kan kiezen om je op niet beschikbaar voor de 'niet-toegankelijke' lijst te plaatsen... Heb het zelf nog nooit gedaan, ik chat weinig via fb...

kan je nog volgen?  ;D

Dutchamoeba

Mijn manier is heel effectief. Ik kom gewoon nooit meer of fb... ;D

FlowerPower

Ik heb het gevonden! Maar ik ga hem eerst eens vragen waarom hij elke dagen begint te praten tegen mij terwijl hij nix te vertellen heeft. En dan probeer ik hem duidelijk te maken dat ik hem liever niet meer hoor, of toch niet elke dag!
Indien dit niet helpt weet ik wat me te doen staat :-)

FlowerPower

Citaat van: myra op november 30, 2011, 12:10:34 AM
heb eens gekeken en ik denk dat het op de volgende manier kan...als je naar zijn profiel staat zie je rechtsboven een paar kadertjes...vrienden...geabonneerd....bericht. Als je op vrienden klikt kan je naar toevoegen aan lijsten gaan...één van die lijsten is 'niet toegankelijk'...
Ik vermoed dat je dan kan kiezen om je op niet beschikbaar voor de 'niet-toegankelijke' lijst te plaatsen... Heb het zelf nog nooit gedaan, ik chat weinig via fb...

kan je nog volgen?  ;D

Ik heb dit aangeklikt. Normaal kan hij nu nix meer zien. Enkel de dingen die ik openbaar heb staan, en aangezien ik niks openbaar heb staan...  ;D Hij moet dus ook niet beginnen klagen dat ik hem als vriend verwijderd heb, want dat heb ik niet gedaan!

Ons 'gesprek' van daarnet:
Hij: hoi
Ik: hey
Hij: hoe is't
Ik: goed
Hij: goe gewerkt
Ik: ja
Hij: werkt ge in meerdere apotheeks?
Ik: nu nog wel ja
Hij: gezellig
Ik: mag ik nu is iets vragen?
Hij: zou nie weten wat jij mij moet vragen
Ik: waarom begint ge elke dag tegen mij te praten terwijl ge eigelijk nix te zeggen hebt?
Hij: wa maakt da uit
Ik: das gwn irritant eigelijk, niemand doet da, alleen gij
Hij: alé slu

Is misschien grof maar ik was dit zo beu! Het viel mij ook op dat als ik op facebook iets 'leuk vond' dat hij datzelfde een paar minuten later ook 'leuk vond'. Dit wil toch zeggen dat hij constant op mijn profiel zat te kijken!! Bah!! Hopelijk is het nu opgelost.

myra

'alé slu', ook weer een fantastische reactie :D

en vanwaar die reactie : 'zou ni weten wat jij mij moet vragen?' 

rare kerel  :wave:

Ereinion

Ja, dat vond ik ook al raar. Hopelijk ben je nu van hem af.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

FlowerPower

Ik heb hem geblokkeerd, dus ben er voorgoed van verlost :D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?