Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

freut

Gestart door littlefanny, april 06, 2006, 09:08:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rhapsody

Humor is altijd het beste. ;D

Misschien als hij zegt 'Je moet gewoon een keer stevig gepakt worden.' dat ik dan zoiets antwoord als 'Wat maakt het uit, je grijpt toch altijd mis.'. Hmm, zoiets haha.

Of als hij zegt 'Je moet gewoon een dikke beurt krijgen.' dat ik dan zeg 'Ik sla liever deze beurt over. ;)'.

Ienepien

Die eerste vind ik wel grappig. ;D

Rhapsody

Als jij een goede hebt moet je 'em vertellen! ;)



Ienepien

Ehhhhhhhhhhhhh, nee. :D

Rhapsody


Ienepien

Ehh, het enige wat ik kan bedenken is: Je moest eens weten, hoeveel spinnenwebben je dan weg moet halen. ;D

Rhapsody

Oooeeeeeeh! En ik ben nog maar in de 20 haha!  :schater:

Ienepien

Je hebt hele ijverige spinnen, hoor! ;D

Rhapsody

En ik ben ook nog bang voor spinnen, haha.

Ik sla toch liever die beurt over. ;)

sutoroberi_sheku

Citaat van: Ienepien op december 10, 2008, 06:54:34 PM
Ehh, het enige wat ik kan bedenken is: Je moest eens weten, hoeveel spinnenwebben je dan weg moet halen. ;D

:schater:

Ereinion

 :D

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, Rhapsody!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Rhapsody

Mijn filosofie lerares wil graag met mij praten over mijn aseksualiteit, ze vind het erg interessant, hetzelfde geldt voor mijn geloofsovertuigingen. Zo kan ik ook mooi mijn zegje doen. ;D Ik kijk er naar uit. Het is pas in januari maar ik houd jullie dan op de hoogte.



Rhapsody

'Je kan mijn G-spot nog niet eens met een map vinden.'  ;D

Ereinion

Citaat van: Rhapsody op december 11, 2008, 11:28:30 AM
Mijn filosofie lerares wil graag met mij praten over mijn aseksualiteit, ze vind het erg interessant, hetzelfde geldt voor mijn geloofsovertuigingen. Zo kan ik ook mooi mijn zegje doen. ;D Ik kijk er naar uit. Het is pas in januari maar ik houd jullie dan op de hoogte.




:klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.