Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Niet-leden die het forum lezen?

Gestart door Tempesta, april 11, 2006, 03:13:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gast

Citaat van: ChibiGast op april 13, 2006, 01:50:54 AM

gasten kunnen blijkbaar wel gemodereerd worden (kben nu ingelogd de post aan't aanpassen) en IP-adres wordt ook bewaard, dus lastige gasten kunnen wel geblokkeerd worden op IP (is nu ook niet perfect, maar beter dan niets).

Ik ben nu helemaal gerustgesteld (gast Stev)  :wave:

ChibiFirli

Ondertussen heb ik ook onderaan op de indexpagina een tellertje gezet om het aantal unieke bezoekers te tellen (testversie). Later moet ik ze nog wel op een betere plek zetten (en beter in de rest inpassen). Ga ik me nu ff mee bezig houden ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta


Jovi_Hobbes

Rechts bovenaan waar ook het aantal berichten, onderwerpen en leden staan.

Chibi, zijn dit nu allemaal unieke bezoekers?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op april 15, 2006, 05:56:53 AM
Ik zie 'm niet  :'(.
Sorry, khad em al verzet :D

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 15, 2006, 02:33:51 PM
Rechts bovenaan waar ook het aantal berichten, onderwerpen en leden staan.

Chibi, zijn dit nu allemaal unieke bezoekers?
Nah, aantal unieke bezoekers per dag eigenlijk ;D. Of dat zou het toch moeten zijn.

Tekstje kan natuurlijk makkelijk aangepast worden (of die per dag moeten zijn ook trouwens ^_^). Ik sta open voor suggesties :).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Ik zie 'm!!!  :klap:.

Suggestie: "Vandaag hebben <aantal> bezoekers deze site bezocht" of zo.

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op april 15, 2006, 10:12:13 PM
Ik zie 'm!!!  :klap:.

Suggestie: "Vandaag hebben <aantal> bezoekers deze site bezocht" of zo.
Dan moet ik em wel lichtjes aanpassen, nu telt hij eigenlijk gewoon het totaal aantal bezoekers, en vergeet na een dag wie al bezocht heeft :P (maar hij verlaagt het aantal niet terug).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Stop er niet teveel moeite in hoor, het was gewoon iets wat me wel leuk leek :)

Ereinion

Nou, blijkbaar werkt het wel om niet-leden te laten posten.  :wave: Allard.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ChibiFirli

Ik heb em nu ff gezet op totaal aantal unieke bezoekers ooit (hiervoor telden wij één keer per dag mee ;D). Dit geeft een ietsje duidelijker beeld van hoe drukbezocht we zijn.

vorig totaal was 362 op 10 dagen, waarbij wel ik bijvoorbeeld al voor 10 heb gezorgd door gewoon elke dag online te komen :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Dus als een lid (niet ingelogd) zomaar op de site kijkt, dan tel je ook als "bezoeker" mee? Of WAS het zo?  ???
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Niet echt, het hield gewoon een lijst bij van iedereen die was langsgeweest. Telkens er iemand komt kijken wordt gekeken in de lijst of die persoon al is langsgeweest. Als de persoon nog niet is langsgeweest wordt die bij in de lijst gezet en wordt de teller eentje opgehoogd.

De vorige versie vergat elke dag wie er langs was geweest (maakte de lijst terug leeg), maar bleef wel de teller verhogen. Dus als je na 24u nog eens langskwam, verhoogde je de teller nog eens ;D. Nu heb ik het vergeten er gwn ff uitgehaald. Mss kan ik em later nog aanpassen dat het bezoekers per dag bijhoudt en het totaal aantal ooit ook :P. Als ik zin en tijd heb :P.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

En als ik nu vanaf verschillende computers inlog, wordt ik dan meerdere keren geteld?  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

Citaat van: Jovi_Hobbes op april 23, 2006, 06:51:22 PM
En als ik nu vanaf verschillende computers inlog, wordt ik dan meerdere keren geteld?  :D
Yup :D
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Lady_Ereinion

Ik zie de laatste tijd vaak gasten een berichtje posten. (Onderin waar je kunt kijken wat iedereen doet) En vervolgens zie ik nooit een post van een gast. Dus ik dacht; ik ga iets posten als gast om te kijken of dat lukt. :wave: