Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dromen over vreemdgaan

Gestart door van_mark, september 27, 2010, 11:16:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VAJRA

Hallo,

Een noodkreet... Want ik word langzaam gek van de frustratie ...
Kan het alles niet meer uit m'n hoofd zetten. Lees hier op het forum zoveel herkenbaars, maar zie geen uitweg meer!
(In tread: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6001.0  - had ik m'n problematiek al eens eerder uiteengezet - als man samenlevend met mijn (veronderstelde) asexuele vrouw)
Klop hier weer es terug aan in een wanhopige poging want het laat me niet los...

?Dacht dat ik/we samen een compromis gevonden hadden... Dat o.a. Tantra / Sexologic Bodywork mij een uitweg zouden bieden. Mijn sexuele energie zou doen hervinden...
Mij gemoedsrust zou brengen! Maar niets hoor! Is allemaal nep, surrogaat.
Trajecten Sexuoloog / Psycholoog / Relatietherapeut... geen perspectieven!

ER IS GEEN OPLOSSING! (zeiden anderen ook al op dit forum)
Ik kan het niet meer aan ... wil eruit hier, wil "ene en meer! ook kunnen drinken", mij weer op het al eerder betreden desastreuze pad van het alcoholisme storten.
Ik word gek van het gemis van ook maar enige intimiteit / sexualiteit.
Word gek  :banghead: van alle prikkels / verleidingen / van andere vrouwen...?

Ik dans het dan wel al eens stevig van me af - staccato moet m'n boosheid eruit, lyrisch wentel ik mij in eigen medeleven, in m'n slachtofferrol.
Ik ben echt wel bang geworden dat ik ongelukken ga maken ...
Waarom dit lijden? Hoe moet ik er verstandig me omgaan??

Ik ben het waard om te voelen en plezier te hebben en genot te beleven!
Ik wil m'n vrouw het ook niet aandoen haar te verlaten.
Ik weet het niet meer.........

Thx,
An ye harm none, do what thou wilt !

AceVentura

Citaat van: VAJRA op mei 20, 2018, 03:03:00 AM
Een noodkreet... Want ik word langzaam gek van de frustratie ...
Kan het alles niet meer uit m'n hoofd zetten. Lees hier op het forum zoveel herkenbaars, maar zie geen uitweg meer!
(In tread: http://du.asexuality.org/index.php?topic=6001.0  - had ik m'n problematiek al eens eerder uiteengezet - als man samenlevend met mijn (veronderstelde) asexuele vrouw)
Klop hier weer es terug aan in een wanhopige poging want het laat me niet los...
Wat vervelend dat de situatie zo veel frustratie oplevert, en dat je geen uitweg meer ziet.
Heb je haar wel eens iets over aseksualiteit of hier op het forum laten lezen om te zien of zij zich hier ook in herkent?

Citeer
ER IS GEEN OPLOSSING! (zeiden anderen ook al op dit forum)
Ik kan het niet meer aan ... wil eruit hier, wil "ene en meer! ook kunnen drinken", mij weer op het al eerder betreden desastreuze pad van het alcoholisme storten.
Ik word gek van het gemis van ook maar enige intimiteit / sexualiteit.
Word gek  :banghead: van alle prikkels / verleidingen / van andere vrouwen...?

Ik dans het dan wel al eens stevig van me af - staccato moet m'n boosheid eruit, lyrisch wentel ik mij in eigen medeleven, in m'n slachtofferrol.
Ik ben echt wel bang geworden dat ik ongelukken ga maken ...
Waarom dit lijden? Hoe moet ik er verstandig me omgaan??
Er is inderdaad geen oplossing voor aseksualiteit. En als jullie behoeftes zo ver uit elkaar liggen dan is dat nog niet zo makkelijk.
Stel dat je de situatie even los mag laten, en je mag alles doen wat jij wilt. Wat zou jij dan willen?

Citeer
Ik ben het waard om te voelen en plezier te hebben en genot te beleven!
Ik wil m'n vrouw het ook niet aandoen haar te verlaten.
Ik weet het niet meer.........
Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je jezelf voor een keuze zet:
1) Bij je vrouw blijven, met het daarbij behorende gemis aan intimiteit/seksualiteit
2) Bij je vrouw weggaan, met alle gevolgen die dat heeft
Dat is nog geen makkelijke keuze.
Kan je voor jezelf eens nagaan wat beide keuzes je op zouden leveren? Dus wat zijn de positieve kanten van beide keuzes?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

Hey VAJRA,

Ik vind je bericht eerlijk gezegd een beetje moeilijk te lezen. En ik snap niet waarom je gekozen hebt voor het topic 'Dromen over vreemdgaan', in plaats van door te gaan in dat andere topic. Allemaal niet zo erg, maar misschien zijn het redenen dat je weinig antwoorden krijgt. ;)

Als je met deze relatie jezelf drijft tot alcoholisme, denk ik dat je beter af bent zonder. Je wil het je vrouw niet aandoen haar te verlaten, maar bij haar blijven en permanent ongelukkig zijn of zelfs jezelf kapot maken met alcohol, dat is ook haar iets aan doen.

Ben benieuwd wat jullie hebben geprobeerd wat betreft 'Compromis', ik vind het moeilijk zelf korte, duidelijke tips te geven. Als je redelijk Engels kunt lezen, is dit topic vast interessant. Ik herinner me geen specifiek topic voor dit soort tips op het Nederlandstalige forum (al moet er haast wel een en ander te vinden zijn), en geen specifieke pagina op de wiki.

Succes/sterkte!