Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel bij scientificamerican.com

Gestart door AceVentura, november 03, 2010, 08:29:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Via het Engelse forum ben ik terecht gekomen op het volgende artikel, het is best aardig maar lees vooral de reacties niet, want daar word je niet vrolijk van:
http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=are-there-asexuals-among-us-on-the-2009-10-29

Als je dan toch de reacties door wil gaan lezen, kijk dan meteen even of je bingo kan halen op de volgende bingo kaart: :)
http://i980.photobucket.com/albums/ae284/jmerry_1982/AsexyBingocropped.png
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Fricai

My God...  :schater: :schater: Die bingokaart is focking komisch, ik ga die eens uitprinten en meenemen... :schater:

Trouwens beste artikel dat ik dusverre heb gelezen!
De link naar comments doet het niet, helaasch...

AceVentura

Die bingokaart is inderdaad erg leuk  ;D

Voor de comments is er geen aparte link hoor, gewoon het artikel en dan helemaal naar beneden scrollen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Troll Bingo  :schater:
Ik heb de reacties niet gelezen, maar zie wel dat het er veel zijn. Dan hebben in ieder geval veel mensen het artikel gelezen of ze er nu iets positiefs of negatiefs over zeggen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Leuke bingokaart! :schater: O zo herkenbaar...

Dit artikel had ik in bijna dezelfde vorm al eens gelezen in een online Canadese krant. De heer Bering past precies hetgeen toe wat vindingrijke wetenschappers doen: het artikel een ietsiepietsie veranderen en dan opnieuw ergens anders gepubliceerd zien te krijgen. Heb je er weer een artikeltje bij! Ik had die Bering trouwens een mail gestuurd met uitleg (hij stelt immers vragen). Ik heb nooit meer iets van hem mogen vernemen...

Jovi_Hobbes

Dat laatste is dan wel weer jammer. Misschien moet je op zoek gaan naar weer een nieuwere versie van het artikel, misschien heeft hij jouw opmerkingen erin verwerkt  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

 :rollol: Die Bering is een rechtlijnige man met kromme gedachten; daar reken ik dus niet op...