Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Kabinetsformatie België

Gestart door Jovi_Hobbes, februari 10, 2011, 07:46:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Ik hoorde vanmorgen op de radio dat ze nu officieel een record hebben. Ik ben even vergeten of dat een wereld of europees record was, maar  :cake: voor alle belgen hier  :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Iran was geloof ik de vorige kampioen, dus het moet een wereldrecord zijn!
Zie:
http://www.foksuk.nl/nl/?cm=79&ctime=1297897200&cid=5420
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Dutchamoeba

Dat klopt! Waar een klein land al niet groot in kan zijn...

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Ereinion op februari 14, 2011, 11:21:10 AM
En dan moet Amalia verplicht met iemand van het Belgische koningshuis trouwen? Anders krijg je weer problemen welk koningshuis op de troon komt.

Zou ik niet doen, zijn allemaal stijve harken :)

Aere

De verschillen tussen Vlamingen en Nederlanders zijn nog steeds groter dan die van Vlamingen en Walen ;) Dus neen, laat België maar België blijven. Ik zou graag een federale Europese Unie van regio's hebben, maar tot dan, mag België toch blijven bestaan ;)


Fricai

Hangt er vanaf over wat voor verschillen het gaat of dat nou veel uit maakt... Binnen Nederland en Vlaanderen heb je ook weer grote verschillen tussen mensen uit verschillende regio's en steden, maar dat maakt toch niet zoveel uit? :P

Aere

Op zich maken die verschillen niet veel uit. Maar om er voor een land te splitsen? ;)

Zonnekind

Leuke discussie, die mag nog wel eens naar boven gehaald worden :) We hebben trouwens nog altijd geen regering en ze willen geen nieuwe verkiezingen en ze willen geen splitsing en ze willen niet als een land verder. 't Is maar dat de bevolking het nog kan volgen :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

'T is dus vooral duidelijk wat ze niet willen....weten ze al wat ze wel willen?  :P
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Dat gaat echt wel de goede kant op zo...  :D
Kan het volk niet beter zelf gaan regeren?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Citaat van: Jovi_Hobbes op september 11, 2011, 06:43:42 PM
Kan het volk niet beter zelf gaan regeren?

Is dat niet het idee van verkiezingen? Anyway, weer genoeg voer om wat belgenmoppen te verzinnen ;D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Jovi_Hobbes

Ik bedoelde meer zoals de democratie ooit is ontstaan. Met het hele volk op een plein bijeenkomen en dan handjes in de lucht als je het ergens mee eens bent  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Er zijn mensen die nu het idee opgevat hebben om met een hele hoop mensen te praten over alle problemen uit België. Dit project wordt gesteund door enkele bekende mensen. Bedoeling is om evenveel mensen uit verschillende provincies (Zowel uit Vlaanderen, Brussel als Wallonie) bij elkaar te krijgen waaronder alle leeftijdsgroepen behoren en verschillende soorten mensen. Zij worden op die dag verdeeld in groepjes en krijgen dan gespreksonderwerpen. Zo kunnen ze oplijsten wat de mensen er zelf van denken.
Dat is een beetje democratie. Maar ik denk niet dat de regering hier rekening mee gaat houden :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Het is in ieder geval een signaal van hoe het wel zou moeten...
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?