Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

partners van...

Gestart door Jovi_Hobbes, april 17, 2006, 07:02:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Nav een opmerking van Sjef een vraag aan de moderators. Kunnen we onder het kopje aseksualiteit een onderwerp "Partners van aseksuelen" plaatsen? Dan weten toekomstige leden die partners van aseksuelen zijn, dat ze hier ook terecht kunnen met hun verhalen en vragen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Dat is een goed idee. Mss kunnen we het uitbreiden tot partners, familie, vrienden...sowieso een  forum voor mensen die met aseksuelen omgaan. Ik wil wel zo'n forum maken, gaan de andere mods ook akkoord?

Sjef

Ik ben dan wel geen moderator maar: :klap:

Jovi_Hobbes

Een hele goeie uitbreiding  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

hoe noemen we het  dan het beste? 'Bekeken van de andere kant' ofzoiets. en als onderschrift : Hier kunnen partners, familieleden en vrienden van aseksuelen terecht met hun ervaringen en vragen? 

Andere voorstellen zijn welkom!

ChibiFirli

*is ook akkoord*

Alle leden ook akkoord? ;D

Naja, zoveel doet het er niet toe, als er iemand echt een onoverkomelijk probleem mee heeft... we kunnen het altijd terugzetten :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Oeps, zonder dit te lezen had ik het al verplaatst  :-[
Nou ja als ik het zo lees, wel volgens de wensen en anders kan het inderdaad wel veranderd worden.
Ik zal het nog weer aanpassen naar Myra's ideeen, want die vind ik erg goed.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sjef

Bedankt en nog een compliment voor jullie opreden bij TV&CO. Dat is toch een ander soort openhartigheid dan achter zo'n schermpje en een toetsenbord.  :cake:  :cake:

ChibiFirli

Citaat van: Sjef op april 17, 2006, 09:32:33 PM
Bedankt en nog een compliment voor jullie opreden bij TV&CO. Dat is toch een ander soort openhartigheid dan achter zo'n schermpje en een toetsenbord.  :cake:  :cake:
Ik vind jullie openhartigheid over jullie relatie en wensen en zo anders ook wel vrij bewonderenswaardig (dit geld natuurlijk ook voor Viper en Zonnekind :D).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sjef

Tja, daar gaat het hier toch om? Gewone chat sites zijn er al genoeg. (Sorry, ik kan nu eenmaal nooit gewoon complimentjes aanvaarden  :banghead:)

Viper

Hier voel ik me al opslag thuis! Goede uitbreiding als je het mij vraagt!