Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Fricais club

Gestart door Ereinion, april 07, 2011, 09:50:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai


Fricai

Gister voor het eerst in... dunno, x maanden, eens de slappe lach (van geniale lach van iemand uit 'Revenge of the Nerds' -- super, superslechte film btw, xD)

I like it!  :) Hm, had het vroeger echt zowat elke dag op school, tegenwoordig minder, weet niet waarom. 

Zonnekind

Ik denk dat dat bij iedereen wel mindert. Zolang je nog kan lachen, is het goed  :D

Hoe gaat het trouwens ondertussen met jou? Heb je nog zoveel pijn of hebben ze al een diagnose?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Fricai

Ghe, ze weten nog steeds niks, maar het gaat stukken beter! :) Niet over, maar best leefbaar hoe het nu is, ik ben fanatiek aan het sporten zelfs. Enkel hopen dat het zo blijft!
Met jou?

Zonnekind

Dat is fijn! Als het zo goed gaat, heb je geen diagnose nodig :D

Met mij gaat het ook super goed maar dat zal ik nog eens in mijn fanclub zetten , kwil die van jou niet overnemen :P
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Fricai

Meh. :-\ Vandaag een spitsmuis op straat gevonden, er zat een kat praktisch bovenop, dus ik nam 'm mee naar huis.
Paar uur later, nog voordat we 'm terug buiten zetten, ging die alsnog dood. :( Hij was gevallen toen ik 'm uit mijn tas haalde, sprong er ineens vandoor, hoop maar dat het niet daarvan is. Hij had daarna nog gewoon rondgelopen en wat gegeten dus ik had wel hoop.

Nooit leuk als er beestjes doodgaan. Ook altijd kut als er vogels tegen het raam vliegen bij mijn pa thuis.

Sismo

Ik probeer ook vaak de muis of mus te redden die in de klauwen van mijn kat terecht gekomen is, ik vrees alleen dat ze alsnog van de shock het loodje leggen.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Fricai

Hmja. Een vriendin van me die een opleiding in die richting heeft zei ook dat ze vermoedde dat het van shock was.
Vond het in ieder geval wel sad, ik dacht zo 'ze leeft nog, ze leeeeeft nog!' en dan alsnog. Bleh.

Fricai

Tientallen? Nice. :) Ik kom zelden beestjes tegen eigenlijk. [Naja, ik zet hooguit eens een spin, vlinder of libelle buiten als die binnen zitten. xD]
Een keer een pauw helpen vangen van de kinderboerderij die bij ons in de tuin zat. xD En was altijd blij als vogels die tegen een raam waren gevlogen na een tijdje weer terug normaal deden en weer wegvlogen (niet altijd ofc, helaas. vooral de kleine cute gingen vaker dood :(), heb er nog een paar beschermd van nieuwsgierige katten ook. :P En een nice vogel laten ophalen door dierenambulance, maar we werden diezelfde avond nog gebeld dat die alsnog was gestorven. :(

Silver

zo heb ik eens 3 nachten achter elkaar een vleermuis op mijn kamer gehad O_o serieus probeer dat ding maar eens buiten te krijgen.
Ik vind ze verschrikkelijk schattig maar zeg.....wel verdomd irritant als je rustig ligt te slapen, t is niet zo dat je ze niet hoort fladderen hoor!
En dan nog van die piepgeluiden maken, t duurde minstens een heel uur voor die beestjes elke keer buiten waren en de 2de leek dan nog heel dom ook.
Ik zette gewoon mijn raam open, omdat ze er toch langs kwamen, ik dacht dan ruiken ze de frisse lucht en hup weg zijn ze, maar die 2de :s die vloog er elke keer gewoon voorbij.
En vangen gaat niet want die kunnen hard bijten.

Pas geleden 3 keer een dikke vette spin op men kamer gehad, ik gooi hem gewoon buiten, ik dacht eerst dat ie elke keer terug kwam door een gat in de muur ofzo.
Maar als dat ding van de 2de verdieping word gegooid, dan weet ik niet of nog wel leeft beneden.

Ik heb pas een hond gered, of hoe je het ook bekijkt, was gaan wandelen met 2 honden, terug op weg naar huis, zie ik in de verte iets groot op het bospad liggen, ik was natuurlijk behoedzaam want mijn hond is niet zo vriendelijk tegen bepaalde honden.
Lag daar een hond, te piepen en te doen, wou niet bewegen, ik dacht: ocharme en meteen, waar is die zen baasje eigenlijk, dus ik even wachten, genoeg afstand gehouden want ja je weet nooit.
Maar ik vond hem echt zielig, niemand kwam er, mijn hond deed er gelukkig niks tegen dus ik stilletjes naar die hond, t was een redelijk grote (en ik heb het niet zo op loslopende honden) maar je zag duidelijk dat ie verdrietig was.
Ik heb hem wat geaaid, wat tegen gebabbeld (:p) en toen stond ie op en was ie helemaal happy..........maar nog steeds geen baasje O_o.
Ja wat moet je dan, t is niet zo dat ej toevallig een extra hondenriem meedraagt voor t geval, ik had er moeite mee om dat beestje daar maar achter te laten.
Dus ik liep verder en hoopte dat ie me maar zou volgen, ging wel goed, al moest ik meermaals zeggen: kom! In het begin aarzelde hij wel heel hard. Misschien zei zen instinct: blijf maar hier, baasje vind je wel.
Dus ik kwam thuis met 3 honden, keek de rest even raar!! We wilden hem al naar een opvang doen ofzo, had geen gegevens bij zich, maar normaal laat je je hond chippen he.
beestje was zo blij, een paar uur later zie ik een auto nogal onnozel heen en weer rijden, dus ik ren naar buiten he want dat is het baasje.
Nu was die hond van iets geschrokken en weggelopen en ze konden hem nergens meer vinden dus waren ze de auto maar gaan halen om alles af te zoeken.
Mogen ze nog blij zijn dat ik hem mee naar huis nam, want sommige mensen hier zijn niet zo vriendelijk voor dieren, of ze houden hem zelf.
*I am the one and only me! :p*

Fricai

Ha, meer dierenliefhebbers. :)

Vleermuizen in huis? Komisch. xD Maar lijkt me idd niet praktisch. ;D
Ook geen idee of arthropoden zulke vallen overleven, ik gooi soms dingen hier van de 1e naar beneden...

Eigenaars van de hond zullen wel blij met je zijn geweest? Maf dat 'ie op het pad ligt ipv naar huis te lopen, btw. Naja, goed afgelopen. :)

Silver

t was een bange hond he, die lopen niet zomaar even terug naar huis, ofwel hadden ze de hond nog niet zo lang dat ie de weg niet wist, maar die hond had ik daar nog nooit gezien en ik wandel er elke dag dus het baasje zal wel van zijn gewoonlijke route zijn afgeweken die dag, dat doet ie volgens mij ook niet meer en misschien de hond ook wel aanlijnen.
De mijne weet de weg naar huis gelukkig wel, was los, geschrokken van vuurwerk en roef weg was ie.
*I am the one and only me! :p*

Fricai

Citaat van: siltriarts op januari 10, 2013, 05:04:08 PM
t was een bange hond he, die lopen niet zomaar even terug naar huis, ofwel hadden ze de hond nog niet zo lang dat ie de weg niet wist, maar die hond had ik daar nog nooit gezien en ik wandel er elke dag dus het baasje zal wel van zijn gewoonlijke route zijn afgeweken die dag, dat doet ie volgens mij ook niet meer en misschien de hond ook wel aanlijnen.
De mijne weet de weg naar huis gelukkig wel, was los, geschrokken van vuurwerk en roef weg was ie.

Onze angsthaas liep vroeger ook wel eens alleen terug. Maar dan wel altijd van bekend gebied, idd.
Dat was een duitse dog, die was onder andere bang van de stofzuiger en van jack russel terriers.  :schater:

Silver

de mijne is een heidewachtel (jachthond) maar die was als enigste van het nest bang van alles, zelfs van een egel, zelfs van koeien :s serieus ik pest hem daar altijd mee als we der langs lopen, zit ie aan de draad te snuffelen en dan roep ik zo ineens: BOE.
Ik mag het eigenlijk niet doen, maar ik lach me elke keer kapot.
En jack russels moet ie al helemaal niet hebben, vroeger bijna door 1 gebeten en sindsdien moet ie der niks meer van hebben.
*I am the one and only me! :p*

Fricai

CiteerEn jack russels moet ie al helemaal niet hebben, vroeger bijna door 1 gebeten en sindsdien moet ie der niks meer van hebben.

Terecht, het zijn ook afschuwelijke beesten. xD Ik word gestoorden van dat gekef dan van krijsende baby's.