Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

logan zegt ff hallo

Gestart door logan, mei 17, 2011, 02:22:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

logan

 ;) hallo allemaal,

ik dacht laat ik eens kijken hoe het met jullie gaat...ik hoop dat het goed met jullie gaat

ik ben sinds een paar weekjes terug in nederland en heb niets gemist tijdens mijn avontuur... behalve de tijd die ik hier op aven heb doorgebracht.

had nooit gedacht dat enkele mensen hier me zo aan het hart gegroeid zijn dat ik dit hier zou missen... en dat door enkel wat berichtjes op een forum  :knuffel:


ik ben na alles wat ik de afgelopen maanden heb meegemaakt erg veranderd, zou ook haast niet anders kunnen na alles wat er op de wereld is gebeurt en als je enkele dingen ervan up-close hebt beleeft.
ik woon momenteel weer in mn huisje(met mn neef) en blijf een aantal maanden in nederland, rond december trek ga ik dan weer bij mn tante in australie wonen en werken op de ranch en waarschijnlijk blijf ik daar dan voor vast.

groeten logan :wave:


ps ik kom zo af en toe hier eens binnen vallen......NEE DAT WAS GEEN DREIGING HOOR ;D
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Ereinion

Hoi Logan!  :wave:

Wat leuk om weer eens van je te horen.

Blijkbaar heb je heftige dingen meegemaakt de laatste tijd.

Lust je nog wel  :cake: ?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Ienepien

Eeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjj, je bent terug. :cheerleader: :klap: :knuffel:

myra

Fijn dat je nog eens langskomt... altijd welkom! :taart4:

AceVentura

Hoi Logan, volgens mij kennen wij elkaar nog niet,  :cake: ?
Zo te zien ben je een oude bekende van hier, dus welkom terug :)

Dat binnenvallen is prima, als je de deur maar heel laat :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Leuk weer wat van je te horen Logan! Je bent altijd welkom om binnen te komen vallen, maar eerst aankloppen mag natuurlijk ook best  :D

@Ace: Logan is ons erelid  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

logan

hahaha  jovi .....erelid... ja vast! ik zou zelf eerder zeggen lastpost of dorpsgek... maar als jullie daar erelid tegen zeggen ok dan ;)


@ereinion

ja heb flink wat meegemaakt en gezien.
het mooiste moment was dat ik wolven in het wild heb gezien  en 1 van de minder mooie momenten was dat ik tijdens de overstromingen in australie daar net aanwezig was(nouja net.. ik zat er al geruime tijd toen het gebeurde) 
ik heb tijdens mn trip te voet veel gezien en veel gedaan en was in vele gevallen afhankelijk van wat de sitatie me kon bieden. soms werken voor voedsel in kleine plaatsjes, soms mensen voorzien van voedsel in andere plekken.
ik heb veel alleen rondgetrokken naar op enkele momenten ook met groepjes studenten etc


misschien vertel ik  nog wel een keertje meer over de reis(ienepien weet het een en ander want daar ben ik zo nu en dan mee in contact gebleven voor zover ik de mogelijkheid bezat om een internet verbinding te gebruiken).


iedereen bedankt voor het vriendelijke ontvangen hier

hoe gaat het met jullie? ik hoop dat alles een beetje goed is verlopen .


het is fijn om hier op het forum te komen :D.....en..... van mijn kant geen drama meer dus jullie kunnen rustig ademhalen ;D
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Ienepien

Rustig ademhalen?? Met die engerd hierboven?? :o ;)

Jovi_Hobbes

Leuke avatar Logan!

Hoe het hier gaat? Tja, z'n gangetje denk ik  :D  We hebben vorig jaar een 5-jarig jubileum uitje gehouden en laatst een echte praat meet. Beide waren zeer geslaagd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Welkom terug :wave:
Ik hoop dat je je weg nog vindt op het forum en anders volg je maar wat kruimelsporen, dan kom je altijd bij een interessant topic terecht ;D Alvast een beetje :cake: ?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

loganmanticore

ok ik ben er weer en was vergeten dat ik nog een account had .... dan moet ik maar eens ff kijken wat mijn password ook alweer was.

in ieder geval is het fijn om te zien dat het forum nog bestaat  :klap:... al zie ik weinig bekenden :78:


-logan-

logan

zo dat was zoeken naar het goede password
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Ienepien

 :klap: :cheerleader: :-* ;D


Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hij is er weer................ ::) :wave:

logan

heeeeeee lieverd. ja ik ben er weer. fijn om zo ontvangen te worden hahahaha :knuffel:

al zullen er hier wel enkele mensen zijn die nu dit doen :banghead: :geezer: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:



:schater: :schater:
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

logan

ja inderdaad ben een tijdje buiten beeld geweest  :D

was hier een aantal jaren geleden dagelijks te vinden . dit is mn tweede account ofzo(had eigenlijk rond de 2000 posts of zoiets moeten hebben maar heb bij vertrek alles gewist/laten wissen)..... en nu ben ik dus terug.

en dank je  :cake: gaat er altijd in
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-