Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

logan zegt ff hallo

Gestart door logan, mei 17, 2011, 02:22:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zonnekind

Speciaal omdat je het lekker vindt krijg je nog wat extra :cake: :wave:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

logan

hallo zonnekind. dat is een tijd geleden. volgens mij 1 van de weinige bekende gezichten hier. ;D
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Zonnekind

Ja, ik geraak hier niet weg :D

De meeste mensen van de oude garde komen af en toe nog wel eens dag zeggen maar het zijn vooral nieuwe gezichten die de boel hier over gepakt hebben.
Wat ook positief is want dat is teken dat het forum nog steeds nuttig is en nieuwe mensen aantrekt :D

Hoe gaat het ondertussen met jou?
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

logan

ik ben erg veranderd.

sinds ik nieuwe medicijnen heb gekregen ben ik veel meer met seks bezig.
ik kan mezelf dus niet echt aseksueel meer noemen.(of dat een erg positieve verandering is kan ik nu nog niet beoordelen ;D )
mijn lichaam maakt niet alle stoffen aan die mn hersenen nodig hebben en die medicijnen helpen me daarbij.... blijkbaar is mijn aseksualiteit daar ook door ontstaan.

heb weer een vriendin en het gaat super. we zijn al bijna een half jaar samen.
het leuke is dat ze mijn allereerste vriendinnetje was(heb vanaf mn geboorte tot mn tiende altijd met haar opgetrokken) daarna heb ik haar 25 jaar uit het oog verloren en iets meer dan een half jaar geleden op internet teruggevonden.
het klikte onmiddellijk weer en zoals ik al zei zijn we al bijna 6 maanden een stelletje.



dus ja het gaat super.
verder gaat het met mn kunst ook heel goed. er komen tekeningen van me in 2 verschillende boeken over Amy winehouse, een docu over snorren waar mijn werk in te zien is en zelfs een kledinglijn in australië met mijn werk erop
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Jovi_Hobbes

Je bent zo te zien met een hoop leuke dingen bezig. Leuk!
We hebben inderdaad een hoop, voor jou, nieuwe leden, maar zoals Zonnekind al schreef is dat heel fijn omdat er op die manier leven in het forum blijft. Maar er lopen echt nog wel wat oude leden rond hoor. Leuk dat je weer eens iets van je laat horen  :wave:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Dat klinkt allemaal geweldig positief!
We hebben dus nu een beroemde schrijfster op het forum en een kunstenaar! :klap:

Aseksueel of niet, dat maakt op dit forum niet uit hoor. Ik ben ook al jaren niet meer aseksueel maar het blijft hier gewoon gezellig :D
Ik vermoed dat je ergens wel blij bent om niet meer aseksueel te zijn omdat je op die manier meer "zekerheid" hebt binnen een relatie met een seksueel persoon.
Wel fijn dat jullie elkaar na al die jaren hebben teruggevonden en dat het meteen terug zo goed klikte!
Geniet ervan :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

logan

jovi !! :wave:

het is hier ook een gezellig plaats en erg leuk om nieuwe leden te zien natuurlijk.

zonnekind....je vergeet de fotografiekunsten van sismo 


en ja inderdaad het gaat super de laatste tijd(op mn gezondheid na ) en het zelf seksueel zijn geeft inderdaad minder druk in een relatie met een seksueel persoon.
moet er wel bij zeggen dat in mijn hoofd het nog steeds maar een gek gedoe en gekronkel is.....maar heb er nu in ieder geval plezier aan :)


wie een idee van mn werk wil krijgen ,hieronder een paar links(meeste is houtskool werk)

http://fav.me/d56lh1l
http://fav.me/d583nph
http://fav.me/d5axfxl
http://fav.me/d5at1sy
http://fav.me/d53ggkm

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

myra

hi logan,

ik ben hier niet meer zo actief, ben ook geen moderator meer...maar kom af en toe nog eens langs...fijn dat het zo goed met je gaat!

groetjes!

logan

heee myra wat leuk je te zien.  ;D hoop dat het goed gaat met je.

:wave:
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

myra

ja hoor, heb dit jaar een grote verandering doorgemaakt...Ben mama geworden van een dochtertje (een heel niet zo happy verhaal dat ik liever niet op t forum zet), maar ben heel blij met mijn kleine fee. Ze is nu 4 maandjes oud :)

Zonnekind

Hey Myra, leuk om je nog eens te zien op het forum :wave: :knuffel:

Logan, zijn dat allemaal getekende prenten? De eerste lijken allemaal foto's. Het is ongelooflijk knap gedaan!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

logan

myra  :knuffel: en ook een :knuffel: voor je kleine ;D


zonnekind. ja alles wat ik op deviantart heb staan is met de hand getekend. en het zijn bijna allemaal houtskool tekeningen(en niet een potlood maar een staafje... misschien ken je die verkoolde takjes wel want dat is het gewoon)
alles is ook gewoon uit de losse hand getekend (zonder raster of wat dan ook meestal heb ik alleen een houtskoolstaafje, witte inkt of witte pastelkrijtje en een kneedgummetje. nouja dat is als ik met houtskool werk)

ik werk niet alleen met houtskool hoor, ook met pastel,inkt,waterverf,copic markers, etc etc.
ik deed veel op airbrushgebied maar wegens mn gezondheid ben ik daarmee eerst maar gestopt(krijg zware migraine van verfluchten en van rook etc) ...dus tja elke dag zware migraine is ook niks,vandaar dat ik op materialen over ben gegaan waar ik mider last van heb.
ik maak ook sculpturen en wat ik ook leuk vind is om oude meubels en speelgoed te customizen
heb vroeger veel onder een andere naam gemaakt omdat ik niet graag op de voorgrond stond..... sinds een jaar of 2-3 zet ik mijn echte naam op de meeste werken.
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Jovi_Hobbes

Wauw, supermooi Logan!  :klap:

Aan de tijden van je berichten te zien slaap je nog steeds niet veel, of heb ik dat mis?

@Myra: dat is zeker een grote verandering! Ik ben blij dat het niet zo happy verhaal dan toch wel iets moois heeft opgeleverd.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

logan

hahahaha :schater: jovi weet je dat nog? :rollol: ja inderdaad ik slaap nog steeds heel weinig
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

Jovi_Hobbes

Dat kon ik me inderdaad nog wel herinneren. Je hebt hier toch wel lang genoeg rondgelopen dat we je een beetje hebben leren kennen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?