Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Intro

Gestart door organised chaos, oktober 24, 2005, 07:49:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

organised chaos

Hallo,
ik zal me ook even voorstellen. Ik ben 22 en weet al een tijdje dat ik aseksueel ben. Ik heb dit nog aan niemand verteld, en ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is. Ik heb het idee dat andere mensen het toch niet zullen snappen.

Ik heb nog nooit een relatie gehad en ik weet ook niet of ik dat wel wil.

Een tijdje geleden zag ik iemand op een engelstalig internetforum het woord 'asexual' gebruiken en dat heb ik toen uit nieuwsgierigheid gegoogled. Zo heb ik het 'grote AVEN' gevonden en daar zag ik een topic over het nederlandse forum. Zo ben ik dus hier gekomen.

Ik ben blij dat er nu een nederlandstalig forum is! Ik vind het in het nederlands toch wat makkelijker praten.

-- organised chaos

Ereinion

Hallo!!!

Ik vind het ook erg moeilijk om het er met anderen over te hebben (niet hier hoor).
Een paar mensen weten het nu, en eigenlijk reageerde iedereen heel goed. Toevallig heb ik het er vandaag ook met mijn baas over gehad. Hij vond het geloof ik wel interessant.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Belangrijk is te weten dat je niet alleen bent...

Maar ja dat was je in Soviet Rusland ook nooit  :-\

Welkom!

ChibiFirli

Mja, als je ooit in de buurt bent, kom het gerust even tegen mij vertellen ;D. Ik ben er vrij open over. En enkele van men vrienden kunnen er ook wel best mee overweg ^^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Haaaaaaaaaaai!!

We zijn idd niet in Sovjet Rusland, hier worden namelijk zelfs de admins min of meer democratisch gekozen  :D.