Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

P-magazine onder de scanner...

Gestart door Viper, april 23, 2006, 07:33:15 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Viper


Belofte maakt schuld, en aangezien ik beloofd had om de P inte scannen, geef ik bij deze de linken naar het resultaat.
Niet dat ik het niet graag deed, ik heb er trouwens een PAK cake mee verdiend! (welbedankt! ben reeds 15Kg aangekomen, of moet ik zeggen Kb ??? (wie snapt hem?))

Het zijn afbeeldingen geworden, maar ze zijn groot genoeg. Dus download ze even, of gebruik in je browser de optie om de afbeeldingen op ware grootte te tonen. (met de muis even op de afbeelding blijven, en dan links onderaan op het icoontje met de 4 pijlen drukken)

Groetjes!!!

Voor het artikel zat nog een volledige pagina met enkel een foto. Die heb ik eraf gelaten, betekende niks zinnigs.

Cover
Pagina 1
Pagina 2
Pagina 3
Pagina 4

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

De journalist had zelf ook nog iemand gevonden die aseksueel is; dat is Boris. Het is voor zover ik weet niet iemand die wij kennen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik dacht al zoiets, bedankt voor de uitleg. Het is overigens echt een mooit artikel geworden: eerst het interview met jou en dan al onze opmerkingen nog. Je zou bijna verlegen worden van al die aandacht  :D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ChibiFirli

"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

myra

bedankt om t artikel te posten, Viper  :)

tis een vrij goed en waarheidsgetrouw artikel.

Alleen die cover : 'de natuur bij z'n pietje : een heel leven zonder seks!'
shock! horror! catastroof!!!! :rollol:

TBW

Bedankt eh, ik vond het een zeer leuk artikel.

Knoddepropje

Ik vond t ook een leuk artikel moet ik zeggen :)

Stev

Het verbaast me niet meer dat n.a.v. dat artikel zo veel mensen op onze site hebben gekeken. Goed gedaan jongens (en meisjes)  :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Tempesta

Zeker een van de betere artikelen die ik ken, geweldig  :klap:.

En dank je voor het inscannen, Viper! Past er nog wat  :cake: bij?

Sismo

Ik ken het blad niet, de cover deed iets anders vermoeden dan het goede artikel!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Viper

@Tempesta : me nu ook niet vetmesten hé  ;D

@Sismo: Het is een mannenblad....dus enkele bekende schoonheden in strandkledij zitten er ook in. MAAR ik koop hem VOORAL voor de goede artikkels. (jaja, echt hoor  8)) Er staan steeds een hoop goede en interessante zaken in (reclame is ook "P....en je hebt wat te vertellen" met uiteraard een ludiek stukje. Alles is met de nodige humor geschreven. Goed blad dus!

Ereinion

Viper, ik geloof je. Want ik heb het zelf ook met interesse gelezen   :)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

ThirdMagus

Go Viper!!!
Dat wordt dan nog eens 15Kb aan taart!
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
:cake: :cake: :cake: :cake: :cake: