Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Zijn eunuchen aseksueel?

Gestart door myra, mei 04, 2006, 07:21:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

 :rollol: Had de film 'the last emperor' gezien, over de laatste keizer van China. Zijn hofhouding bestond uit eunuchen. Ik natuurlijk nieuwsgierig of eunuch synomiem was voor aseksueel. Dus gegoogled. En tot mijn verbazing kwam ik  uit op een site voor 'moderne' eunuchen...Vandaar ;D

Knoddepropje

Ahaa, ik vroeg het me al af hoe je er toch bij kwam, maarre, zo dus ;D

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Ik ken het woord idd van The Last Emperor (mooie film he), wist niet dat er mensen bewust voor kiezen. Ik vind het nogal wat!  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

myra

ja echt een heel mooie en aangrijpende film!

Zonnekind

Mijn engels is rotslecht dus ik begrijp er niet zo heel veel van. Maar ik vind het toch echt wel heftig...! Als Viper spreekt over medicijnen nemen om zijn seksuele driften te minimaliseren dan schrik ik al...
Ik begrijp ook iets niet. Er zijn er die het doen voor de schoonheid van hun lichaam. Maar als die wel "normale" seksuele lusten hadden, kunnen die daar dan mee leven dat dat niet meer zal zijn? Ik vind het echt wel drastisch... Maar goed, als zij gelukkig zijn, wij ook zeker he?  ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

littlefanny

** tegenwoordig kunnen zowel mannen als vrouwencastratie's weer ongedaan worden gemaakt omdat de eh.. hoe heet dat ding... zaadleider onderbroken wordt, als het ware doorgenikt en knoopje erin (zo ook met de eileider) als dat goed gebeurd kan het ook weer ongedaan worden gemaakt ** volgens mijn bioboek iig
:)
*Sommige mensen mogen gewoon nog niet dood
*YEAH make life worth it!
*Let's work together and make this world more livable
*Never stop working on yourself!

Knoddepropje

jahaa, maar dat is sterilisatie, geen castratie. Dan word gewoon het hele zaakje erafgeknipt, of bij vrouwen, eruit gehaald.... Das best een verschil..... Sterilisatie kan idd vaak ongedaan worden gemaakt, maar 100% zeker dat dat lukt is t nooit....

myra

#23
 Dit is een icoontje dat het eunuch zijn symboliseert.  Lijkt enigzins op het onze he. Alleen met een beetje meer tierlantijntjes. ;D




Ereinion

Wel erg oosters.
Is de bovenste punt dan voor eunuchs?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

ja idd


Ik denk dat er mee wordt gesymboliseerd dat je rust vindt als je vrij bent van seksuele driften. Nu ja, das mijn interpretatie :)

petra1963

 :-* Mooi symbool ! Ik heb het gelijk opgeslagen in mijn computer..
Daarnaast: ik kan me de behoefte van eunuchs we voorstellen. Het is wat heftig, maar ik heb die zelf ook. Ook al een jaar of twintig. Ik heb geen relatie met mijn 'organen' of met mijn sex-drive. Ik vind ze allebei vreselijk... Nou is die sex-drive bij mij volgens mij al een stuk lager dan wat 'gangbaar' is. Daar ben ik ook al wel blij mee..
Maar dan toch: ik zoek naar manieren om mijn 'organen' operatief te laten verwijderen. Dan 'klopt' mijn lichaam ook beter bij hoe ik mij van binnen voel. Vorig jaar zomer was ik alles zo zat dat ik een afspraak heb gemaakt met een Belgische prive-kliniek die ik op internet tegen kwam. Om mij te laten castreren.Ik was zo blij ( en dankbaar) dat die mogelijkheid eindelijk bestond ! Maar na een paar weken heb ik de afspraak afgezegd. Mijn gezondheid werd te slecht voor een operatie. En bovendien voelde er iets niet goed aan de kliniek waar ik het zou laten doen. Er was iets creepy aan de zaak, waar ik mijn vinger niet op kon leggen.
Dus ik heb de zaak afgeblazen. Ik had al E 500,- aanbetaald die ik niet terug kreeg, dat was minder. Ook dat voelde weer als een goede beslissing...
Maar de wens om mijn 'organen' operatief te laten verwijderen, blijft..Wellicht komt er nog een keer een gelegenheid waar ik mij wel goed bij blijf voelen. :-\
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

myra

#27
ik ben ook eens op de website van die kliniek geweest. Vond het ook nogal raar, het leek zo fetisjistisch. Erg professioneel kwamen ze niet over...

petra1963

 :) Hoi Myra,
Ik ben blij dat jij ook zo je reserves had bij die site.. het voelde inderdaad fetisjistisch..en ergens niet oke.
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ereinion

Ik denk dat je gevoel in dit soort zaken erg belangrijk is en dat het goed is dat je niet gegaan bent. Hopelijk krijg je ergens anders de kans, eigenlijk moet je zelf kunnen beslissen wat je met je lichaam doet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.