Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

avatar aanpassen

Gestart door Knoddepropje, mei 06, 2006, 08:37:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Knoddepropje

hey chibi, ik wilde mijn avatar eens aanpassen, maar om 1 of andere vage reden lukt dit niet..... :-\
Wat gaat er mis? Pc geeft dat nl niet aan, die zegt alleen steeds "klaar" zonder dat er iets veranderd is..... :'(

ChibiFirli

#1
*test*

Normaal zou het trouwens geen probleem mogen geven omdat een avatar automatisch in grootte wordt aangepast, maar je kan altijd proberen een avatar niet groter dan 120 op 120 pixels te gebruiken (dat zijn de huidige limieten).

Hoe heb je trouwens een nieuwe avatar proberen te nemen? Door er eentje up te loaden of via een url naar een plaatje in te geven?

*gaat ff verder testen*

Voor mij lijkt alles te werken tot nu toe (zoals het automatisch grootte aanpassen), kga ff testen met men testaccount om te kijken of ik toch niks over't hoofd heb gezien van rechten ofzo.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

P.Konijn

Blijkt hier ook nog te werken, zou je zo vriendelijk willen zijn om ff uitgebreid uit te leggen wat je gedaan hebt? ^_^ Men inspiratie over er wat er kan mislopen is tijdelijk op ;D.

Knoddepropje

ik ben naar mijn profoel gegaan, naar dat stuk waar je je avatar kunt aanpassen....en daar heb ik met bladeren zelf een nieuwe proberen te uploaden. en dan is ie een paar seconden bezig, waarna er verder niks mee gebeurt..... t is ook gewoon een jpeg-formaat, dus snap er niks van.... :-\

ChibiFirli

Het is wss een domme vraag, maar heb je helemaal naar beneden gescrolled en daar rechtsonder op "Verander profiel" geklikt?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Knoddepropje

Eh....dat weet ik eigenlijk niet :-\ Ik zal eens kijken of het dan wel werkt.... :-[

Knoddepropje

Ahem....dat had ik dus niet ;D Niet zo'n stomme vraag dus :schater:
dank je wel Chibi :D

ChibiFirli

Geen probleem ^_^. Ben ik ff blij dat het probleem zo makkelijk opgelost is :D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

En het is een erg gave avatar!  :klap:

Komt die uit je nieuwe spel?
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Sismo

Ziet er wel heel aggressief uit hoor! :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Cool zeg, je nieuwe avatar Knoddepropje  8)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Knoddepropje

Dank jullie wel :D
Ik vond m zelf ook erg gaaf,  ;D
Nee, hij komt niet uit mijn nieuwe spel, ik heb m van een vriend gehad, die vond t wel een plaatje voor mij :)

Ereinion

daar had hij wel gelijk in  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Tempesta