Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuwe enquete

Gestart door NEWxRELIGION, december 28, 2011, 06:27:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NEWxRELIGION

Heyla , ik dacht dat het best leuk zou zijn als ik een korte enquete met slechts een paar vragen zou maken .
Als je hem wil invullen of doorgeven aan anderen .. dit is de link :

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=94487

Hopelijk nemen er toch een aantal mensen deel aan de enquete en ja ook seksuelen !

Groetjes Rani
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

Ereinion

Ik wilde het invullen, maar ben bij vraag 4 gestopt. Het goede antwoord voor mij staat er niet bij, je kunt alleen maar kiezen voor nee of dat je het liever niet wilt.

Je definitie van aseksualiteit komt overigens niet overeen met wat we hier op AVEN zeggen. Aseksualiteit heeft niets te maken met de behoefte aan seks, maar met het niet ervaren van seksuele aantrekkingskracht tot andere mensen.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

NEWxRELIGION

Heb net de enquete ook eens proberen in te vullen en inderdaad er staan een heleboel antwoorden niet die er zouden moeten staan ..
Ik had namelijk een heel andere enquete gemaakt maar denk dat er iets fout is gelopen bij de verwerking van mijn enquete .
Ook is de definitie ervan niet wat het moet zijn , tja ik wist niet helemaal hoe ik het moest verwoorden om het mensen uit te leggen die het niet kennen ..
Misschien dat jij mij een makkelijkere en betere definitie kan geven , zo kan ik er de juiste definitie opzetten .
Dank je !

Groetjes Rani
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

myra

citaat van onze wiki-pagina  :Aseksualiteit wil zeggen dat iemand geen seksuele aantrekking ervaart naar wie dan ook. Omdat aseksualiteit aangeboren of in elk geval diepgeworteld is, is het vergelijkbaar met een seksuele voorkeur of geaardheid. Hetero's ervaren seksuele aantrekking naar mensen van het andere geslacht. Homo's ervaren het naar mensen van hetzelfde geslacht, bi's naar beide, en aseksuelen naar geen van beide.


NEWxRELIGION

Dankje ,
helaas werd de enquete niets maar wie weet kan ik deze definitie gebruiken tijdens de les NC-Zedenleer .. waar we het dus eindelijk gaan hebben over aseksualiteit  :klap:

Groetjes
Het mooiste schuilt in de poging .
~Rani

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.