Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het is weer bijna zover

Gestart door MarkA, februari 06, 2012, 10:37:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarkA

Die dag dat iedereen zonder relatie collectief uitgelachen wordt. Misschien dat ik de 14e maar gewoon in bed blijf liggen. :(

Ok zo erg is het nog net niet maar je wordt altijd wel zo met je neus op het feit gedrukt dat het stiekem nog steeds niet echt geaccepteerd wordt om chronisch single te zijn
Then, if you don't believe it all the magic is dead

myra

ik vind dat er precies de laatste jaren minder rond Valentijn wordt gedaan. Maar mss is dat enkel in Vlaanderen zo? Ik blijf er persoonlijk niet echt bij stilstaan....

MarkA

Ik zou er eigenlijk ook niet bij moeten stilstaan, met Sinterklaas en Kerst heb ik ook weinig en daar loop ik wel gewoon voorbij, maar om de een of andere reden irriteer ik me wel aan Valentijn...
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Ik irriteer mij daar ook aan! Ook omdat je die dag de hele tijd de vervelende vraag krijgt.....trouwens als ik in een relatie zou zitten deed ik ook niet mee aan Valentijn. Vind dat de grootste onzin ooit! Het is toch leuker om op een andere dag iets te gaan doen, dat kost dan veel minder en dan is het specialer!

myra

ja het is maar onzin... net zoals dat andere feest deze maand, Carnaval  :banghead: Ik hou ook niet van feestdagen zoals kerst en nieuwjaar trouwens, maar ik denk dat veel singles er niet van moeten weten...Verjaardagsfeestjes vind ik meestal wel leuk.

Fricai

Precies een trend onder aseksuelen...  ;D Ik háát valentijnsdag en pretty much elke andere '{random bullshit}-dag', hecht geen waarde whatsoever aan christelijke/landelijke feestdagen en doe al eeuwen niets meer met mijn verjaardag. =]

Jovi_Hobbes

Ik denk dat best veel mensen Valentijnsdag irritant vinden omdat het zo verschrikkelijk commercieel is. Daar hoef je niet per se single voor te zijn.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Dutchamoeba

Bij ons kon je zelfs op school rozen bestellen voor Valentijnsdag. Een rode roos voor liefde, een roze voor vriendschap...

MarkA

Bij de supermarkt hangt een plakkaat "koop bloemen voor je geliefde"
In een winkeltje op het station hangen hartjes
Ik kreeg reclame van de Hallmark voor kaarten in de email

etc etc

Het is hier in Nederland nog volop bezig ja :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

myra

Ik zie hier en daar reclame voor valentijnsetentjes, maar dat is het dan ook. Vroeger hingen de winkels vol met hartjes, maar dat is precies minder het geval. mss door de crisis? ;-)

maar het is woensdag alweer voorbij!

Lizzie7

Behalve de winkelversiering zie je er toch niet zoveel van?
Zowiezo: ik zit in een relatie, maar wij doen er ook niets aan.
Ik hou evenmin van carnaval en van verkleden in het algemeen, maar ik ben wel gek op pasen en kerstmis, ik versier het hele huis dan! Dus ik weet niet of het echt zo is dat aseksuelen in regel tegen feestdagen zijn.

Dutchamoeba

Dat weet ik ook niet. Ieder mens is anders, ook 2 aseksuelen zullen niet hetzelfde zijn...

bman

Vind valentijsdag ook zoiets wat bijna verplicht is, waarom moet je juist op die dag een cadeau kopen  ???
Ik vind het dus echt onzin  :banghead:

FlowerPower

De laatste keer dat ik Valentijn 'gevierd' heb, heb ik ruzie gemaakt met mijn vriend omdat hij iets gekocht had! Ik was zo duidelijk geweest dat ik dat niet wilde en hij deed het toch. Vind dit echt bullshit. Verras mekaar op elke dag van het jaar, maar toch niet op Valentijn!