Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Artikel op internet: Onbekend maakt onbemind

Gestart door bman, februari 18, 2012, 07:28:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bman


Jovi_Hobbes

Super goed artikel  :klap:
En zo te zien van iemand die hier lid is!
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

Ja het stuk over (A)sexual klinkt als de filmavond maar ik weet niet wie er toen gesproken heeft. De organisator spreekt van "een jongedame uit Antwerpen". Wie o wie? :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Dit is echt een leuk artikel! Vraag me ook wel af wie die jonge dame uit Antwerpen is  ;D

Lizzie7

Ik wist helemaal niet dat er een signaal-ring en een speciale kleurcode bestond.

myra

ja die bestaan, maar denk dat die in Vlaanderen en Nederland niet zo ingeburgerd zijn...

Dutchamoeba

Zeer goed artikel inderdaad; de beste die ik in tijden heb gelezen. Er valt eigenlijk niks op aan te merken in negatieve zin. Ik zou de geinterviewde graaag willen bedelven onder  :cake: :cake:, maar weet helaas niet om wie het hier gaat...

Ik draag ook een zwarte ring om de middelvinger van mijn rechterhand. Hoewel het eigenlijk niet meer is dan een zeer klein object, voel ik me inmiddels toch 'kaal' wanneer ik hem een keer niet draag...

Jovi_Hobbes

Laten we een  :visibility: voor de mysterieuze schrijfster achterlaten. Die heeft ze wel verdiend.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Roos1984

Happiness comes to them, who brings happiness to others -Dalai Lama-

AceVentura

Het is inderdaad een goed artikel  :cheerleader: Ik heb hem ook aan de Links pagina op de wiki toegevoegd.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

bman

Vooral ook het eerste stukje klopt helemaal  :)