Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verbeteringen

Gestart door Tempesta, oktober 25, 2005, 08:30:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tempesta

Dat leuke en handige overzichtje wat altijd linksboven staat (met de blauwe mapjes, om te laten zien in welk subforum je bent), zou dat ook onderaan de laatste post kunnen staan? Of als alternatief: een knop "naar boven" oid. Ik krijg RSI van al dat naar boven scrollen  :'(.

TBW

#1
Heb wat rondgezocht, maar kon zo'n wijziging niet vinden.  :-\

Knoddepropje

toch zou dit wel mogelijk moeten zijn.... In andere forums maken ze daar ook gebruik van weet ik toevallig. En idd, t zou erg gemakkelijk zijn.....

ChibiFirli

Ik heb er even achter gezocht en ik denk dat ik er nog niet aan kan :-X. Ik denk dat het ergens verborgen zit in een template (met iets van naam forummain of forumbody of zoiets) op de ftp-server. En ik heb aan DJ nog niet achter het paswoord voor de ftp gevraagd. Ik was van plan dat dit weekend te doen als alles dan hopelijk in orde is ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

TBW

Dat ligt eraan dat het hoofdforum van AVEN (en vele andere fora) andere software gebruiken.

Bijvoorbeeld bij invisionfree is dat standaard, bij simple machines forum blijkbaar niet...

ChibiFirli

Mijn excuses, ik had erover gekeken ;D. Ik kan het zelfs zo aanpassen :D. Om te kijken hoe het eruit ziet, ga naar je profiel, lay-out voorkeuren, bovenaan zou er huidig thema moeten staan. Verander dat naar test ^_^. En laat me weten of het goed is ^_^.

En laat me ineens ook weten welk van de 2 je prefereert, een to top linkje, of heel het overzichtje ^_^.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Ik ben erg voor het overzichtje, dan hoef je namelijk ook niet naar boven. Test ziet er verder goed uit! En klopt het dat in de test ook de tekstgrootte opgevoerd is? Ziet er wel spannend uit  ;).

ChibiFirli

Citaat van: Tempesta op oktober 26, 2005, 10:44:44 PM
Ik ben erg voor het overzichtje, dan hoef je namelijk ook niet naar boven. Test ziet er verder goed uit! En klopt het dat in de test ook de tekstgrootte opgevoerd is? Ziet er wel spannend uit  ;).
hmm >_>
moet ik ff nakijken, het was in ieder geval niet de bedoeling om de tekstgrootte op te voeren ^_^;
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Tempesta

Dat vermoeden had ik al ;). De gewone tekstgrootte is groot genoeg wat mij betreft.

TBW

De omhoog-knop vindt u vanaf nu onderaan links!

ChibiFirli

Citaat van: TheBlackWatch op oktober 27, 2005, 03:19:58 PM
De omhoog-knop vindt u vanaf nu onderaan links!
Heeft TheBlackWatch de beheersopties grondig verkend? Of is hij stiekem erg ervaren in web design? ;D
Kijk volgende week weer om het antwoord te weten op deze prangende vragen...
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Ereinion

Ik vind de omhoog knop al erg handig.

Maar het hele overzichtje onderaan is nog beter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

TBW

Tja, Ereinion,  :D, wil je meer dan moet je ervoor betalen  :schater:

Hehe. Neen ik had gewoon wat vrije tijd, ChibiFirli!

Knoddepropje

ik ben al in bezit van het hele overzichtje beneden....én een omhoogknop :)
Wat een luxe ;D

ChibiFirli

Ik ben in het bezit van chocotoffs en ijs :D :D.

Dat terzijde, nog voorstellen voor dingetjes die veranderd moeten worden? Ik ga mss het logo van simplemachines rechtsboven verwijderen. En nog wat dingetjes veranderen naargelang ik tijd heb dit weekend. Ik moet ook nog ergens flashpresentatie ineenknutselen en door iets van een 400 paginas worstelen >_> (boek moest in de eerste 4 weken uit zijn..., 5de week was het verkrijgbaar ;D, ik voel me zo thuis op unief ;D )
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry