Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Mogelijk een TV tip

Gestart door AceVentura, april 19, 2012, 07:08:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Vanavond is op Nederland 3 (dat is publieke omroep, dus mogelijk ook in Belgie te zien) een thema avond met Frank Evenblij over Singles. De uitzending is van 21:00 tot 22:30, en hoewel de TV gids niet heel gedetailleerd is komt in ieder geval seksuologe Goedele Liekens langs. Dat geeft mij het idee dat mogelijk aseksualiteit aan bod zou kunnen komen als reden waarom iemand single is.

Ik ga in ieder geval kijken en hoop dat het niet voor niets is :)

Groeten,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Uffie

Bedankt voor de TV tip, ik ga ook kijken.
Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

Misschien wel leuk om even langs te zappen  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

MarkA

#3
Hier staat wat meer info. Ik hoop dat je gelijk hebt Ace, maar ik heb er een hard hoofd in :P

EDIT: Quote van de man van de cursus "re-man-ciperen": "Je ziet een mooie vrouw en je ziet jezelf de liefde bedrijven met haar." Oooh ik ga me nu opgeven voor die cursus, ik wil wel eens zien wat hij van een aseksueel kan maken :P

Oh €329, laat maar :(
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Een dergelijk programma is hier in Belgie ooit ook uitgezonden geweest, ook met Goedele Liekens. Het enige wat dat mens kan is boeken schijven over de penis en de vagina. Als je haar op tv hoort kan ze ook maar 1 woord uitgesproken krijgen en dat is 'Seks'!

FlowerPower

Ik heb de uitzending mss 15 minuten bekeken en heb deze gewoon afgezet omdat ik er zo kwaad van werd! Singles zijn blijkbaar ongezond en abnormaal. Iedereen zou gelukkiger zijn met rechtstreeks contact, wel iedereen moet van mij afblijven en weet dat er zo nog meer mensen zijn. Ze willen gewoon dat iedereen gelukkiger is in een relatie. En iedereen MOET seks hebben! Dus ik vrees ervoor of aseksualiteit nog ter sprake gaat komen in dit programma  :(

MarkA

Nope, zo te zien ging hun fantasie niet verder dan "homo op Urk"...
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba


AceVentura

Ik heb het gisteren iets langer dan 15 minuten uitgehouden, maar na een uur had ik het toch ook wel gezien. Het algemene verhaal was eigenlijk dat singles op alle mogelijke manier zoeken naar en relatie of een (seks)partner. Dat dat ter sprake zou komen had ik wel verwacht, maar dat er eigenlijk niets anders aan bod zou komen had ik niet verwacht en vond ik erg jammer.
Een van de gasten, ik ben haar naam weer vergeten, zei wel iets wat in de goede richting kwam: Die maakte een opmerking eigenlijk over het algemene beeld dat je continu op zoek zou moeten zijn en die herkende zich daar niet in. Toen hoopte ik dat dat mogelijk een interessant gesprek zou worden, maar ook daar ging het al snel de zelfde kant op ....

Jammer, maar het was de gok waard :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Dutchamoeba


Jovi_Hobbes

Ach, ik vond het niet volledig oninteressant, maar aseksualiteit kwam helaas niet aan bod. Al was er wel een dertiger die nog nooit een relatie of seks had gehad. Dat maakt hem natuurlijk niet aseksueel, maar er werd redelijk respectvol over gesproken.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba

Dat is ook wat waard.

Ik heb een nieuwe TV-tip voor vanavond: 21.15, Nederland 2, Andere Tijden over 'De genezen homo'. Ik denk dat er raakvlakken zijn met ervaringen van aseksuelen, en dat dat het daarom wel interessant is om die aflevering te zien.