Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Amerikaanse sexuologe Dr. Gloria Brame

Gestart door Uffie, mei 06, 2012, 12:17:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Uffie

Radioprogramma met Amerikaanse sexuologe Dr. Gloria Brame waarin zij het o.a. over aseksualiteit heeft http://www.blogtalkradio.com/gloriabrame/2012/05/05/asexuality-object-fetishes-and-other-21st-century-phenoms?utm_source=BTRemail&utm_medium=ShowReminder
Asexual Sexologist is ook nog live in de uitzending te horen als beller.
Wel je geluid (eventueel met koptelefoon) aanzetten dus, het radioprogramma begint gelijk als de link geladen is.
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Op deze computer werkt het geluid niet, maar ik neem aan dat het allemaal heel interessant is, dus in ieder geval bedankt voor de link! :klap:

Uffie

Dutchamoeba, jammer dat op jouw PC het geluid het niet doet. Op het Engelstalige forum kun je er iets meer over lezen: http://www.asexuality.org/en/index.php?/topic/74220-dr-gloria-brame-discusses-asexuality/
En hier een link naar haar eigen boek: http://books.google.nl/books?id=E_a31giivuwC&pg=PA65&lpg=PA65&dq=Dr.+Gloria+Brame+asexuality&source=bl&ots=WwUuSIhGsC&sig=RxZtD2d7zrXPL0Hme14W43s6hH8&hl=nl&sa=X&ei=yx2oT6blHca_8wPu6cH2BA&ved=0CGsQ6AEwBg#v=onepage&q&f=false Ja, het is een grote lap tekst, maar je kunt het beste vanaf blz. 64 "No libido/No arousal" gaan lezen. Als het goed is, kom je er met deze link ook zo ongeveer bij uit.
Is there any escape - A guy called Gerald

HugsOnly

Als iederen ons 'snapt' als deze seksuoloog... gedag dan... :bricks:
Volgens mij heb ik geen keuze gemaakt.  :banghead:
Zij is een wandelnd vooroordeel >:(

:knuffel:

MarkA

Yep, geen verrassingen met deze seksuologe.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba

Hmm, het is dus ook niet de moeite waard voor mij om het te lezen? Ik wil nl. niet mijn tijd verspillen...

Uffie

Dutchamoeba , gezien je eerdere ervaringen met seksuologen en hun genezingsdrang zou ik het dan maar laten. Of je moet van nature een erg lage bloeddruk hebben, dan kun je die tijdelijk even oppeppen. :)
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Citaat van: Uffie op mei 08, 2012, 11:46:36 PM
Of je moet van nature een erg lage bloeddruk hebben, dan kun je die tijdelijk even oppeppen. :)
Dat heb ik inderdaad. Maar volgens de dokter is dat heel normaal voor een jonge vrouw van mijn leeftijd, dus wil ik het ook graag zo houden...

Dutchamoeba

Ik heb trouwens wel een foto van dat mens gezien op het internet. Een gewone foto, maar toch komt het heel kinky en SM-erig op mij over. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet op een niet-gewone foto...

MarkA

Zo klinkt ze ook in dat programma, je hoort haast de "ondeugendheid" haha. Het ging na de aseksualiteit ook gelijk over object-fetishes dus ja de toon was gezet.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Dutchamoeba

Dat mens heeft van d'r hobby d'r beroep gemaakt... :P

Fricai

Citaat van: HugsOnly op mei 07, 2012, 10:01:45 PM
Zij is een wandelnd vooroordeel >:(

Yeah, no... ;D Deze sla ik voor mijn gemoedsrust ook lekker over :)  :schater: