Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ace vlag =]

Gestart door Fricai, juli 10, 2012, 10:38:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fricai

Hey allemaal. =]
Er liep een aantal mensen op de worldpride met de vlag van aseksualiteit. Ik vond hem nice, wil er ook een. (ik ben dol op vlaggen :P)

Ik post hier even, voor het geval nog iemand interesse heeft, dan kunnen we namelijk verzendkosten delen. ;)

Een zitten kijken, dit lijkt de enige die naar NL/BE verzenden.
http://www.best-buy-flags.co.uk/Asexual-Flag-3-x-5-ft-buy-flags-12209,bestbuyflags.html

Cheers.  :wave:

MarkA

Voor de metrisch georiƫnteerden onder ons, 3x5ft is plusminus 90x150cm. Best nog wel een groot ding dus :D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai

Ik neem aan dat 'ie 1x1.5 is, dat is namelijk nogal een standaardmaat voor vlaggen (ik heb 3 van zulke :P). :)

Fricai

Oh, nice. :) Kun je nog ergens in geschiedenis of inbox vinden van welke site die kwam, misschien? Ik bestel liever iets waar iemand al ervaring mee heeft, je weet nooit hoe de kleur, kwaliteit, etc. uitpakt als je enkel zo'n plaatje hebt online.

Fricai

Inmiddels binnen van best-buy-flags.co.uk. Kleuren nice, afwerking matig (maar prijs ook, dusja). Enige dat me echt stoort is dat de maat net een paar centimeters afwijkt van mijn andere vlaggen... Oh, de imperfectie. :schater:

Maar nice als cape! =] Gister mee gelopen, krijg er praktisch net zoveel respons op als met mijn shirt. En dit vind ik leuker om aan te hebben, dus score. :) Plus je kan mensen makkelijker afwimpelen (sorry xD) als je er geen zin in hebt. :P