Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sperma maakt vrouwen slimmer en vrolijker

Gestart door FlowerPower, augustus 28, 2012, 05:20:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FlowerPower

http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1492315/2012/08/28/Sperma-maakt-vrouwen-slimmer-en-vrolijker.dhtml

Hier alweer een artikel om het ons moeilijker te maken.

"In het recent gepubliceerde boek 'Why Is The Penis Shaped Like That?: And Other Reflections on Being Human' van auteur Jesse Bering wordt de stelling ondersteund dat vrouwen die regelmatig onveilige seks hebben minder depressief en intelligenter zijn."

Ik dacht dat onveilig vrijen eerder dom dan slim was?


MarkA

Ja maar in Amerika zijn bijna alle mannen besneden en dan is de kans op geslachtsziektes weer een stuk kleiner. Dus het zit wel goed hoor

Rare jongens, zie amerikanen.
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Ereinion

Straks zeggen bepaalde politici nog dat het om deze reden helemaal niet erg is om verkracht te worden.  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

 :o Het is maar goed dat ik geen seks heb anders zou ik nog intelligenter worden dan ik al ben en snapt helemaal niemand mij meer  :schater:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

jojo2003

En zo'n uitgebreid onderzoek ook. Wel 293 studentes getest. Bovendien staat er volgens mij niet dat je per se seks hoeft te hebben. Het gaat over de chemische balans van het zaad, dus dat kun je dan ook anders "innemen".  :P

fee23

Wauw ze zullen weer eens verbanden hebben gevonden die er niet zijn :o

Citaat van: jojo2003 op augustus 29, 2012, 08:18:14 PM
Bovendien staat er volgens mij niet dat je per se seks hoeft te hebben. Het gaat over de chemische balans van het zaad, dus dat kun je dan ook anders "innemen".  :P
Ja want dat vinden vrouwen toch oh zo plezant he ::)

Uffie

CiteerStraks zeggen bepaalde politici nog dat het om deze reden helemaal niet erg is om verkracht te worden.  
Volgens deze politici heeft het vrouwelijk lichaam in geval van verkrachting toch een perfect afsluitmechanisme, waardoor ze niet of nauwelijks zwanger kunnen worden?  Daarom kunnen ze "helaas" ook niet optimaal gebruik maken van het antidepressivum en prestatieverhogend middel van moeder natuur....  ::)
Is there any escape - A guy called Gerald

MarkA

Aan de andere kant leuren ze ook vaak met een 2000 jaar oud voorbeeld dat je wel zwanger kan raken zonder seks te hebben dus uiteindelijk is alles weer ok. Behalve misschien voor aseksuele vrouwen die geen kinderen wensen :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

jojo2003

Citaat van: fee23 op augustus 30, 2012, 09:22:40 AM
Wauw ze zullen weer eens verbanden hebben gevonden die er niet zijn :o

Citaat van: jojo2003 op augustus 29, 2012, 08:18:14 PM
Bovendien staat er volgens mij niet dat je per se seks hoeft te hebben. Het gaat over de chemische balans van het zaad, dus dat kun je dan ook anders "innemen".  :P
Ja want dat vinden vrouwen toch oh zo plezant he ::)

Sorry Fee, ik bedoelde dat ze het gewoon in flesjes konden verkopen (de chemische stoffen dan natuurlijk, anders wordt het heel raar). Had niet bij iets anders nagedacht.  :bloos:

fee23

Woeps nu ben ik de dubbelzinnige :D Ik zou het er toch niet voor over hebben.. Verse groenten en fruit en genoeg beweging is ook goed voor de hersenen!

Fricai

Wat een geloofwaardige titel weer. xD Ik ga het al niet eens meer aanklikken. Meh!  :P

jojo2003

Citaat van: fee23 op augustus 30, 2012, 06:07:25 PM
Woeps nu ben ik de dubbelzinnige :D Ik zou het er toch niet voor over hebben.. Verse groenten en fruit en genoeg beweging is ook goed voor de hersenen!

En hersengymnastiek. Ik heb nog zo'n oude DS liggen met van die puzzeltjes er op. Toch weer eens tevoorschijn halen...

Koffie

Laat de pillen dan maar zitten en verkoop sperma bij de apotheek!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Jesse bering is niet heel snugger. Hij probeert te scoren door hetzelfde artikel steeds op minieme punten te veranderen, zodat het weer ergens anders gepubliceerd kan worden en hij zijn quotum aan artikeltjes haalt. In 1 artikel stelde hij allerlei vragen. Ik dacht: laat ik hem antwoorden en schrijven dat hij altijd contact met me op kon nemen als hij nog vragen had. Dat heeft hij niet gedaan, en in een volgend artikel stelde hij nog steeds dezelfde vragen. Alle moeite voor niets dus...
Hij schrijft op een bijna populistische manier; ik beschouw hem niet als een gedegen wetenschapper. Hij schrijft wat mensen willen lezen, en dat heeft wat mij betreft niets met wetenschap te maken.

Lama

Zou het ook te maken kunnen hebben met het feit dat wanneer je op het punt in een relatie bent dat je op een veilige manier het condoom de deur uit durft te gooien je de ander meer vertrouwt en dus gelukkiger bent omdat je in rustiger vaarwater bent wat je relatie betreft?

Het neveneffect waarover gesproken wordt dat vrouwen verder in een depressie zakken na het verbreken van een condoomloze relatie, kan dat ook te maken hebben met het feit dat die relatie meer waard was voor hen dan een relatie met iemand waarbij nog wel condooms gebruikt worden? Ik bedoel maar... Dat hele onderzoek is vooral gedaan door een mannetje dat geen zin heeft in het gebruik van condooms maar door heeft gekregen dat ´maar zonder is veel lekkerder´ niet werkt bij vrouwen met enige intelligentie.

Nee beste man... doe mij maar gewoon condooms als het dan toch zover moet komen. Dan maar iets minder intelligent en vrolijk, maar wel SOA vrij. Besides, kan me nauwelijks voorstellen dat een SOA je intelligenter en vrolijker maakt! Zucht...