Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Sperma maakt vrouwen slimmer en vrolijker

Gestart door FlowerPower, augustus 28, 2012, 05:20:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ik vermoed dat dit weer zo'n ding is waarbij mogelijk verband is tussen de intelligentie, de vrolijkheid en het binnen krijgen van sperma van sommige vrouwen, maar dat wil niet zeggen dat daar precies de oorzaak ligt. Je zou hooguit kunnen stellen dat het serieus onderzoek vraagt om uit te pluizen hoe de verbanden werken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Lama

Inderdaad. Want als ik eerlijk ben is dit een beetje erg slecht onderbouwd... Maar toch leuk geprobeerd van de schrijver. Hahaha.

Dutchamoeba

Citaat van: Lama op september 15, 2012, 04:58:34 AM
Dat hele onderzoek is vooral gedaan door een mannetje dat geen zin heeft in het gebruik van condooms maar door heeft gekregen dat ´maar zonder is veel lekkerder´ niet werkt bij vrouwen met enige intelligentie.

Ik vraag mij af waarom hij vrouwen daarvan wil overtuigen; Jesse Bering is namelijk zelf homoseksueel... (Dat weet ik omdat hij daar meermalen over heeft geschreven; het is dus geen vaag vermoeden van mijn kant of een roddel of zo...)

Lama

Oohw, hahahaha! Heey, worden mannen dan ook gelukkiger van sperma?  :P

Fricai

Citaat van: Lama op september 15, 2012, 04:58:34 AM
Zou het ook te maken kunnen hebben met het feit dat wanneer je op het punt in een relatie bent dat je op een veilige manier het condoom de deur uit durft te gooien je de ander meer vertrouwt en dus gelukkiger bent omdat je in rustiger vaarwater bent wat je relatie betreft?

Lijkt me meest voor de hand liggend, idd.

Overigens naar mijn idee allemaal niet de moeite waard om te onderzoeken. Jee, correlatie. So fucking what.

Koffie

Nou ja, als het echt heel veel scheelt en er zou inderdaad echt een oorzaak liggen in het binnen krijgen van sperma, wie weet zou dat in de toekomst kunnen meehelpen om medicatie te ontwikkelen die minder bijwerkingen heeft dan wat men nu zoal slikt. Niet om sperma in een capsule te stoppen, maar om andere medicatie te ontwikkelen. Maar dan moet wel eerst dit onderzoek ergens op slaan en ik ben geen wetenschapper, maar ik vraag me af of dat zo is. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Nihilibido

Citaat van: FlowerPower op augustus 28, 2012, 05:20:28 PM
http://www.hln.be/hln/nl/35/Seks-Relaties/article/detail/1492315/2012/08/28/Sperma-maakt-vrouwen-slimmer-en-vrolijker.dhtml

Hier alweer een artikel om het ons moeilijker te maken.

"In het recent gepubliceerde boek 'Why Is The Penis Shaped Like That?: And Other Reflections on Being Human' van auteur Jesse Bering wordt de stelling ondersteund dat vrouwen die regelmatig onveilige seks hebben minder depressief en intelligenter zijn."




PROEST!





-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!