Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Doctoraatsonderzoek aseksualiteit

Gestart door ellen, augustus 31, 2012, 11:36:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ellen

Hallo,

Mijn naam is Ellen Van Houdenhove en ik werk als doctoraatstudent aan de Universiteit Gent en de Katholieke Universiteit Leuven (België). Mijn doctoraat gaat over aseksualiteit. Na een eerste onderzoeksluik, waarbij ik interviews heb afgenomen van aseksuele personen, vang ik nu een tweede luik aan: een online vragenlijst rond aseksualiteit. In een latere fase zal ik ook Engelse en Spaanse vertalingen van deze vragenlijst verspreiden, om een cross-culturele vergelijking mogelijk te maken.

De link naar de vragenlijst vind je hieronder:

https://websurvey.kuleuven.be/index.php?sid=15915&lang=nl

Uiteraard zou ik graag hebben dat jullie massaal de vragenlijst gaan invullen! Indien er nog vragen of opmerkingen zijn, mag je mij steeds contacteren: ellen.vanhoudenhove@ugent.be

Groetjes,

Ellen

MarkA

Het was een flinke kluif maar hij is ingevuld :D Ook nog bedankt voor het opsturen van de pdf trouwens :)
Then, if you don't believe it all the magic is dead

FlowerPower

Ingevuld!! Ben er wel een uur aan bezig geweest.

Jovi_Hobbes

Daar moet ik binnenkort even goed voor gaan zitten.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Fricai

Done.

Btw: Denk dat er ergens een foutje in de enquete zat -- Ik kreeg een venster getiteld 'Seksueel probleem' (als ik het me goed herinner), terwijl ik dit eerder helemaal niet had aangevinkt. Bij de desbetreffende vraag was er geen optie 'niet van toepassing' of iets dergelijks, dus heb ik iets foutiefs moeten invullen om verder te gaan.