Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Doctoraatsonderzoek aseksualiteit

Gestart door ellen, augustus 31, 2012, 11:36:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Ik heb de berichten over geslachtsdelen en operaties eraan afgesplitst en hier neergezet: http://asexuality.org/du/index.php?topic=3461.0
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Nihilibido

Ookal loop ik zo'n 120 dagen achter sinds er voor het laatst is gepost in dit topic en is deze post van mij daarom wellicht een beetje mosterd na de maaltijd:
ik wil toch nog even melden dat ik het onderzoek (staat nog steeds online) ook heb ingevuld. Inclusief alle malle vragen over hoe ik mijn geslachtsorganen ervaar. :D  :schater:
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!

Jovi_Hobbes

Goh, loopt het onderzoek nog steeds?
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

ellen

Het onderzoek loopt nog steeds (nog zo'n dikke week eigenlijk). Tot nog toe hebben 509 mensen de vragenlijst volledig ingevuld, waar ik superblij om ben! Zodra er resultaten beschikbaar zijn zal ik deze hier posten :-)

Dutchamoeba

Bedankt, Ellen. Enne.. zou je nog kunnen uitleggen hoe je je eigen geslachtsdeel aantrekkelijk kunt vinden? Mijn aseksuele brein kan dat niet zo goed vatten...

Nihilibido

Inderdaad, leg uit...?  ???

Of nee, ho, stop... Doe maar niet eigenlijk

Wel wil ik nog even zeggen dat ik met plezier heb meegewerkt aan het onderzoek; het was erg uitgebreid, en daardoor niet zo vooringenomen.
-Aangenaam...!
-Who needs a poopdeck on the roof?
-Omdat jij dat nu eenmaal altijd zo doet, wil dat nog niet zeggen dat het niet volslagen belachelijk is.
-Cake them all!

Jovi_Hobbes

Citaat van: ellen op maart 14, 2013, 02:52:15 PM
Het onderzoek loopt nog steeds (nog zo'n dikke week eigenlijk). Tot nog toe hebben 509 mensen de vragenlijst volledig ingevuld, waar ik superblij om ben! Zodra er resultaten beschikbaar zijn zal ik deze hier posten :-)
:klap: Leuk, daar zijn wij natuurlijk wel benieuwd naar.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Koffie

Sommige vragen waren voor mij eigenlijk niet echt goed te beantwoorden. Om terug te komen op de aantrekkelijkheid van (mijn eigen) geslachtsdelen: ik sta daar volkomen neutraal tegenover. Er werd ook gevraagd naar de geur van mijn eigen geslachtsdelen en daar kan ik eigenlijk helemaal niets mee. Hoe lang denk je dat mijn neus is? ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba

Niet lang genoeg, blijkbaar. Nou maar hopen dat Pinokkio de vragenlijst ook heeft ingevuld!

Koffie

Die associatie had ik dus ook. Of Barbapapa. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fricai

Meer dan 500? Wow, waar heb je die vandaan gehaald? =]

Linde

Heb de enquĂȘte ook ingevuld. Het is een uitgebreid onderzoek met heel wat vragen - nam daardoor idd de nodige tijd in beslag - maar het lijkt me zeker ook degelijk. Alleen maar fijn dat er meer aandacht besteed wordt aan aseksualiteit. Over sommige vragen moest ik echt nadenken, mijn eigen gevoelens zijn niet altijd duidelijk voor mij. Ben benieuwd naar de onderzoeksresultaten, ik zal ze via deze site wel vernemen neem ik aan.