Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksualiteit in TV series.

Gestart door _dystopian_, september 11, 2012, 11:08:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BlackTeaWithMilk

Voor de romantische aseksuelen onder ons (en zelfs voor de aro aces!);

Pushing Daisies is een serie die ik net heb gekeken, en hoewel er zeker thema's als liefde en relaties aan bod komen, zijn er... omstandigheden die ertoe leiden dat de twee hoofdpersonages elkaar niet aan kunnen raken. En dus ook niet uit de kleertjes kunnen. In principe hebben ze dus gewoon een romantische aseksuele relatie. Verder is het ook gewoon een hele leuke serie, even dat jullie het weten. ;)
Dus niet strict aseksuele karakters, maar wel karakters in een aseksuele relatie. (en psst; het is SUPERschattig <3)

Fricai

Klinkt aardig, ik zet 'm in de lijst van 'te proberen'. =]

Error

Xavier Waterslaeghers is hier toch ook een kandidaat voor het podium!  :)

Speaker

In de seizoensfinale van Shadowhunters gisteravond is de personage Rapheal bevestigd als aseksueel . Het is sowieso in een interview na de uitzending helemaal bevestigd. De schrijfster van de boekenserie had in een interview ook gezegd dat hij aromantisch is, dus hopelijk wordt dat ook bevestigd in de tv-serie.

Ook een belangrijke personage in de comedyserie Bojack Horseman op netflix, Todd, is tijdens de serie tot de ontdekking gekomen dat hij aseksueel is.

Somebody someome

Helaas is het enige waar ik op kom die aflevering van house . Verder nergens.

Speaker

Het is niet echt een serie, maar in een sketch van Satuday Night Live (Amerikaanse comedy sketch show) was subtiel een aseksueel karakter verwerkt (en niet als punch line).

https://www.youtube.com/watch?v=2BWqFxRIf74

Yezie

o dat wist ik helemaal niet interessant ik had de Siere gevolgd een tijdje maar toen niet meer maar nier ben wel nieuwsgierig Naar   :)
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Yezie

Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier