Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even een vraagje

Gestart door Koffie, september 25, 2012, 09:41:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Ik weet niet op welk subforum, maar het betreft een verzoek om medewerking aan een interview via mail, vandaar hier.

Is het op dit forum gebruikelijk dat studenten, onderzoekers, etc. zonder zich voor te stellen op het forum, via PB mensen vragen om aan iets dergelijks mee te werken? Ik krijg namelijk zo'n verzoek van iemand, die ik niet kon thuisbrengen en die toen ik het net checkte, 0 berichtjes heeft gepost hier. Ik ben wel gek, maar niet zo erg dat ik intieme vragen ga beantwoorden aan iedereen die mijn postvak binnenvalt. ;)
Maar misschien zijn meer mensen benaderd, of is dat hier een gewone gang van zaken?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

FlowerPower

Dit heb ik nog nooit meegemaakt...Zou hier eerlijk gezegd ook niet op ingaan...

Dutchamoeba

Dit is zeker geen normale gang van zaken. Inderdaad, niet reageren dus...

Koffie

Dat was ik ook absoluut niet van plan. :)
Maar misschien dat dit een waarschuwing kan zijn voor anderen die ook benaderd zijn door een journalistiekstudent met grote haast, want zijn deadline is aan het eind van de week. Heel jammer, mocht het per ongeluk serieus zijn, maar dit is toch niet 'de' manier om aan mensen te komen.
Zijn nickname is Michielq.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

MarkA

Je zou toch denken dat je meer mensen bereikt door het gewoon op het forum te plaatsen..
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Fricai

Ik heb 'm ook gehad. Inderdaad bij mij ook nog nooit eerder gebeurd.
Wellicht reageert hij vanzelf wel hier? :)

Fricai

Ik heb 'm even gePM'd dat we een andere gang van zaken gewend zijn, en dat hij best snel een topic plaatst in het juiste subforum, dan hij dan wellicht meer respons krijgt.

Ben benieuwd.

Koffie

Weet je, er staat e-mailadres in met naam en toenaam. Een fake-adres zou kunnen  natuurlijk, maar dat ziet er meestal anders uit. Ik denk dat het gewoon een beetje ondoordacht is geweest.:)

Benieuwd of hij hier nog komt.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Michielq

Hallo Koffie,

Hier ben ik dan. Het was en is niet mijn bedoeling je met een PM te overvallen, maar het is inderdaad eerder een beetje ondoordacht geweest.
Ik dacht juist door het persoonlijke bericht een veilig voelende communicatie op te zetten, maar ik had, zoals Fricai al zei, beter een oproep op het forum zelf kunnen plaatsen. Dat heb ik dus ook al gedaan. Mijn excuses voor de manier waarop het nu is gegaan. Het is ook niet mijn bedoeling druk te zetten op een snelle reactie, maar de opdracht vanuit school is om binnen een halve week een artikel te schrijven omdat dit in de journalistieke praktijk ook voor komt. Een goede les dus, dit. Nogmaals excuses.

Koffie

Hoi MichielQ, helemaal goed hoor. :) Weet je wat 't is, het gaat dan wel over A-seksualiteit en dat klinkt (voor mij althans) heel onschuldig en finaal niet spannend. Maar er lopen altijd mensen rond die het kicken vinden om mensen spannende intieme vragen te stellen. Vooral als het dan de indruk wekt dat het wel een beetje vlug moet en je weinig bedenktijd hebt, heb ik dan het gevoel dat ik toch een beetje op moet passen.

Op zich wil ik je best meehelpen, maar kost het veel tijd? Ik ben net verhuisd en naast mijn gezin heb ik zo hier en daar nog wel een klusje te klaren. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Michielq

Het kost niet heel veel tijd denk ik. Ongeveer negen a tien vragen en antwoorden mag zo uitgebreid als je zelf wilt. Ik wil het voorlichtende artikel begeleiden met een aantal persoonlijke verhalen. Het tijdschrift wordt geschreven voor vrouwen tussen de 30 en 40. De toon van het stuk is dus niet sensationeel, maar eerder oprecht en wetenschappelijk.
Als je mee wilt werken stuur ik je de vragen via een PM.

FlowerPower

Je mag mij die vragen ook doorsturen, wie weet kan ik je ook wel helpen  :)

Koffie

Stuur ze me maar, ik ga proberen het morgenavond te doen.

Edit: Dat is misschien al te laat, ik neem aan dat je op tijd de antwoorden binnen moet hebben. Ik ben absoluut niet goed in deadlines, ik raak er super gestrest van. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ereinion

Nog even vanuit de admins. We gaan kijken hoe het kan dat iemand zonder te posten een PM kan versturen, want we dachten dat dit niet mogelijk was.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.