Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoe werkt het?

Gestart door Stev, mei 30, 2006, 08:40:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Wie weet de handigste manier om de berichten te lezen en te beantwoorden zonder dat je iets mist? Ik heb altijd gedacht dat ik met de optie "toon nieuwe reacties op jouw berichten" en vervolgens "ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" alles gehad heb. Totdat ik bij het laatste nog eens een optie "klik hier om alle ongelezen berichten te tonen" tegen kwam. Maar zelf dan kom ik nog regelmatig onderwerpen tegen die ik nog niet gezien heb  ??? Van een recent datum wel te verstaan  :78:
Hoe doen jullie het?
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik ga gewoon alle donkerblauwe icoontjes af. (die voor de onderwerpstitels staan)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Ik ook, maar de icoontjes op de indexpagina worden weer grijs zodra je één van de onderliggende berichten hebt gelezen, ook al zijn er meerdere nieuwe berichten, dus op die manier kun je dan soms wat missen.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Citaat van: Ereinion op mei 30, 2006, 08:43:03 PM
Ik ga gewoon alle donkerblauwe icoontjes af. (die voor de onderwerpstitels staan)

Een openbaring!!!  :o  Dat had ik dus echt niet door. Ik ga het in de komende dagen proberen.
Nog meer suggesties? (ik bied een  :cake:)   :klap:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

#4
Nu geen donker blauw meer te bekennen. Dank je, Ereinion (en anderen)!

Citaat van: Jovi_Hobbes op mei 30, 2006, 08:46:41 PM
Ik ook, maar de icoontjes op de indexpagina worden weer grijs zodra je één van de onderliggende berichten hebt gelezen, ook al zijn er meerdere nieuwe berichten, dus op die manier kun je dan soms wat missen.

Dit heb ik ook al ondervonden  ::)

Bij mij worden ze licht blauw trouwens.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Misschien moeten we een gids tot het forum maken en die ergens zetten ;D.
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Jovi_Hobbes

"Handleiding voor forumgebruikers"

Maar misschien moeten we dan eerst een handleiding maken hoe de handleiding te vinden  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Stev

Ik geef het toe, het ligt aan mijn leeftijd  :78:  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Sismo

Ik voel met je mee  :78:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om meerdere citaten in 1 post te krijgen... :banghead:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Dank je (ook een zakdoekje nodig?)

Ik heb al aardig door wie en hoe laat op de dag meestal on-line is. Maar bij jou, Sismo, zit er geen logica achter  ;D

Chibi, wat doe jij hier midden op de dag????????
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Citaat van: Sismo op juni 01, 2006, 01:38:45 PM
Ik voel met je mee  :78:
Ik krijg het nog steeds niet voor elkaar om meerdere citaten in 1 post te krijgen... :banghead:
citeer openen in een nieuw venster, dan copy/paste ;D

Citaat van: Stev op juni 01, 2006, 02:05:05 PM
Chibi, wat doe jij hier midden op de dag????????
veranderend ritme ;) (heb een projectje gehad dat om 10u 's morgens binnen moest, daarna is men ritme een beetje in de war geraakt :D)
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Sismo

Citaat van: Stev op juni 01, 2006, 02:05:05 PM
Dank je (ook een zakdoekje nodig?)

Ik heb al aardig door wie en hoe laat op de dag meestal on-line is. Maar bij jou, Sismo, zit er geen logica achter  ;D

Ja, snif, doe maar een doos!
Mijn on-line logica....tja, dat krijg je met onregelmatige werktijden. En als ik thuis ben, kijk ik zo nu en dan 'ns of er iets nieuws gepost is (verslaafd), dus dat kan om de vijf minuten zijn...

Dankje Chibi, ik ga mijn best doen!  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Citaat van: ChibiFirli op juni 01, 2006, 10:11:31 PM
citeer openen in een nieuw venster, dan copy/paste ;D
Dankje Chibi, ik ga mijn best doen!  Dankje Chibi, ik ga mijn best doen!  
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Citaat van: Sismo op juni 01, 2006, 11:25:12 PM
Citaat van: ChibiFirli op juni 01, 2006, 10:11:31 PM
citeer openen in een nieuw venster, dan copy/paste ;D
Dankje Chibi, ik ga mijn best doen!  Dankje Chibi, ik ga mijn best doen!  

:78: :78: :78: Ik lijk wel een papagaai...ik krijg de tekst er wel in maar dan is het niet in een paars vakje ??? ???
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

ChibiFirli

#14
Nja, je bent wss iets klein vergeten, zoals de tags (dat gedoe in die vierkante haakjes) ofzo. De tags bevatten namelijk de meeste informatie: dat het een citaat is, van wie het is, van wanneer en een link ernaar.

ff een uitgebreidere uitleg ;D, met beeldjes :D

dit is wat er in jouw bericht staat:
http://i15.photobucket.com/albums/a357/ChibiFirli/wat_er_staat.jpg

dit is wat er moet staan:
http://i15.photobucket.com/albums/a357/ChibiFirli/resultaat.jpg

dit is hetgene waarvan je normaal zou moeten kopiëren:
http://i15.photobucket.com/albums/a357/ChibiFirli/waarvan_je_moet_kopieren.jpg

en dit is dat wat je van dat gekopieerd gedoe moet overhouden om het resultaat te verkrijgen dat ik denk dat je wilde bereiken:
http://i15.photobucket.com/albums/a357/ChibiFirli/wat_je_juist_moet_kopieren.jpg

dus gewoon alles kopiëren en de tekst die je niet nodig acht wegdoen, de tags gewoon laten staan (tenzij je alle tekst tussen tags wil wegdoen, anders krijg je gewoon een leeg citaat).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry