Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik ben niet de enige...

Gestart door Edewecht, november 11, 2012, 09:33:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Dat is voor mij ook zo, dat de ontdekking van Aven me zo veel gegeven heeft. Een van de belangrijkste redenen voor mij om mod te zijn, wetend dat het zo'n thuiskomst kan betekenen voor veel mensen en ik vind het erg fijn om daar een klein steentje aan bij te dragen. Omdat ik dat zelf destijds ook zo heb ervaren. En dan ben ik niet eens zo van de meetings en zo en speelt het zich bij mij eigenlijk grotendeels op het forum af. Gewoon, de wetenschap dat je niet de enige bent en dat je aan een half woord op zit gebied dikwijls genoeg hebt.

De betekenis van het begrijpen van mijn aseksualiteit is misschien nog belangrijker geweest voor me dan het begrijpen van mijn autisme. Te begrijpen waarom mijn insteek in relaties ZO anders was, ook vergeleken met andere autisten, dat was wat me thuisbracht. Bij mezelf.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Voor mij inderdaad net zo. Het was ineens een hokje waar ik in paste terwijl ik me daarvoor nog niet eens realiseerde dat ik niet in het "hetero" hokje viel. Daardoor viel er zo veel op z'n plek, en dat is voor mij heel fijn geweest.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Min

Ik zie dat ik een beetje laat op het feestje ben, maar nog gefeliciteerd met dat mooie jubileum, Edewecht! Vijf jaar is een lange tijd waarin je veel kennis kunt delen. Fijn dat je hier nog steeds bent en dat je dat nog steeds kan doen. Je hebt er ongetwijfeld al veel mensen mee geholpen en dat zul je vast nog wel vaker doen. Op naar nog vijf jaar vol cake en pizza.

Edewecht

Vijf jaar is een lange tijd? :D Er zijn op dit forum een redelijk aantal mensen die nog veel langer lid zijn! Ik ben nog maar een groentje ;D

Citaat van: Min op november 13, 2017, 02:28:49 PM

Je hebt er ongetwijfeld al veel mensen mee geholpen en dat zul je vast nog wel vaker doen.


We helpen elkaar :grouphug:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Fricai

Jep, 5 jaar lid, dan ben je nog een broekie hoor! :bluh: