Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

maatje(s) gezocht

Gestart door Silver, december 06, 2012, 07:36:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Silver

hallokes, ik zal mij der ook eens opgooien, je weet maar nooit he, misschien had ik dit forum wel gevonden voor een reden (ik geloof niet in toeval, alles gebeurt om een reden, vaak zien we het "waarom" alleen niet)
so here it goes.
ik ben ene vrouw, 28 jaar (maar als er iemand mijn leeftijd schat denken ze allemaal dat ik 18 ben) dus jong gezichtje, ofwel ben ik gewoon abnormaal voor mijn leeftijd, maar zeker niet onvolwassen, alleen een beetje gestoord :p in de goede zin van t woord.
erm ik ben redelijk klein 162m maar dus ik hou persoonlijk niet van lange mensen want daar krijg ik nekpijn van :s.
Mijn hobbies zijn, hou je vast: horrorfilms, xbox spelen, vanalles ontwerpen (kaarten, tribals, 3d huizen, kussens, knuffels, noem maar op ik ben heel creatief dus ik vind altijd wel iets.....modelbouw...).
Ik ga heel graag op vakantie, in tent, mobilhome, hotel, t maakt me niet uit zolang het maar een actieve vakantie is, ik verveel me zowat letterlijk dood op het strand.
Geef mij maar bergen, rivieren en zon en dan wil ik er blijven wonen :p
Ik hou ook van darts en gevechtsporten (behalve judo) hoewel ik het zelf niet beoefen, ik heb vroeger aan darts gedaan maar hier in mijn buurt zijn er geen darts groepen :s en ik heb een tijd aan "kick en punch" gedaan (soort training-kickboxen tegen een zak, geen mens dus) en dat vond ik super plezant al was het soms wel zwaar maar t was te duur :s ik zou het graag terug doen.
Ik had als vervanger een opblaasbare kickboxzak gekocht, staat op zolder O_o en te weinig plaats voor en eigenlijk wil ik liever een echte want zon opblaasbare.......je moet even wachten voor die terug komt :s en als je te hard slaat, dan ligt ie dubbel tegen de vloer.
Ik ben een rustig persoon en tegerlijkertijd ren ik mezelf altijd voorbij, ik wil te veel doen en zien en.......de meesten zullen het wel kennen zeker?
Ik maak ook graag het eten klaar, volgens recept of ik flans zelf iets in elkaar (dat wil niet zeggen dat het 100% perfect is he), ik eet wel niet alles, ik lus wel alles, maar de laatste jaren spreekt vlees me niet zo veel meer aan, maar ik ben dan ook meer een vistype.
Erm.....heb ik alles gehad? waarschijnlijk niet, ow ja ik zeg wat ik denk (behalve als ik weet dat ik toch commentaar terug krijg) dan heeft het geen nut. Ik kan raar overkomen, het ene moment ben ik heel erg kalm en een seconde later word ik helemaal hyperactief (zeker in een pretpark) lol.
Ik ben NIET bang in het donker, ik houd juist heel erg veel van de nacht, ik heb een sterrekijker (die langs alle kanten kraakt :s)en ik deed vroeger het liefst droppings maar tegenwoordig doen ze dat ook al niet meer.
Ik ben niet bang van muizen of spinnen in tegendeel als je denkt mij ermee bang te kunnen maken dan reageer ik zo (je hebt bv een levende muis vast): O_o ohhh hoe schattig, hup rits die muis uit je handen :p
Ik word niet snel kwaad, maar als je me echt kwaad krijgt dan zou ik maar gaan lopen.
Ik ben niet zo gek op zwembaden, alleen de hele warme, ik vind een vijver of iets waar je niet door kunt kijken er veel warmer uitzien dus dan heb ik wel de neiging er in te springen, een gewoon zwembad dus niet, ziet er ijskoud uit met dat super helder water :s
Oh ja ik geloof in UFO's enne...... :schater: nee maar ik ben wel openminded, ik geloof zowieso niet dat wij de enige in t heelal zijn en ik geloof meer in spirituele dingen (dat wil niet zeggen dat ik zon freak ben hoor) dan in alles wat je rondom je ziet, want dat ben ik beu, ik wil eens iets compleet nieuw, een andere levensstijl, weet ik het.

zo dat was het even voor vandaag, nog vragen?
Heb ik eigenlijk al gezegd wat ik zoek? O_o...........een man of vrouw of meerdere mensen om samen leuke dingen mee te doen, dat ik ook eens weg kan of iets kan gaan doen en NIET in men eentje.
Ik heb nood aan mensen die zon beetje hetzelfde zijn of likeminded.
*I am the one and only me! :p*

Linde

Veel succes met je zoektocht naar een maatje ! Jij kan leuk schrijven geloof ik, je schrijft uitgebreid maar vind het wel leuk om lezen. Ik ben wel heel anders dan jij geloof ik. Ik houd niet van fantasy of science fiction, ook niet erg van spelletjes. Ik ben a-sportief. Lees wel vaak spirituele tijdschriften zoals Happinez, Change Think Positive en Paravisie, het houdt me wel bezig, dat spirituele. Zonder dat je alles moet geloven natuurlijk, er zit veel kaf tussen het koren. En ik geloof ook dat we niet de enige bewoners in het heelal zijn.

Silver

Mensen hoeven ook niet altijd hetzelfde te zijn he, dat gaat volgens mij toch ook wel vervelen als je 2 personen hebt die gelijk alles het zelfde leuk vinden en doen.
Als je zo eens een compromis moet sluiten met iemand dan kom je ook nog eens ergens anders, en ik ben van mening dat je alles leuk kunt maken (ik weet soms wel niet hoe maar goed :p)
*I am the one and only me! :p*

Silver

 :78: ik woon te ver weg denk ik, of ben totaal oninterressant..................lol ik heb gewoon t gevoel dat ik voort alleen sta in het leven en dat wil ik niet :s
Niet veel aseksuelen hier in de buurt ofwel verstoppen ze zich allemaal, ik denk dat ik moet gaan verhuizen........naar leuven, daar zaten er precies meer :p
*I am the one and only me! :p*

vrovanzi

interessant zeg en ik lees dit nu pas! vanwaar ben je als ik vragen mag aangezien je wilt verhuizen naar Leuven veronderstel ik dat je uit België komt? ik heb ook wel enkele interesses die jij beschrijft maar natuurlijk niet allemaal als je wilt mag je ma altijd een berichtje sturen. ik ben trouwens van vlaams-brabant maar op het randjes met limburg..

Greetz xxx

Forumnaam#14123

Belgïë is te ver weg :( maar je hebt een fantastisch profiel. Het ligt echt niet aan de inhoud.  :knuffel:

Silver

ik ben intussen verhuisd, ik woon in overpelt nu (belgie, regio limburg) maar ik vrees dat ik nu NOG verder weg ben gaan wonen :schater:
*I am the one and only me! :p*

Forumnaam#14123

Na 120 kilometer maakt die extra 10 kilometer niet meer zo veel uit  ;D


Silver

hello, als nog iemand dit leest, ben effe weggeweest, was druk na de verhuis enzo.....t leven liep goed en toen niet meer dus ik ga WEER verhuizen en deze keer echt naar leuven alleen weet ik nog niet wanneer :s
ik heb een huis gekocht maar ik krijg pas binnen dit en max 2 maanden de sleutel :s en dan moet het nog verbouwd worden :s
Maar goed ik dacht ik zoek al mensen van rond leuven (tienen) want ik moet daar dus opnieuw een vriendenkring gaan opbouwen en sinds het met niet-aseksuelen is, werkt dat dus niet als ze man zijn he :s
*I am the one and only me! :p*

Milie

Citaat van: siltriarts op september 28, 2014, 11:14:17 AM
hello, als nog iemand dit leest, ben effe weggeweest, was druk na de verhuis enzo.....t leven liep goed en toen niet meer dus ik ga WEER verhuizen en deze keer echt naar leuven alleen weet ik nog niet wanneer :s
ik heb een huis gekocht maar ik krijg pas binnen dit en max 2 maanden de sleutel :s en dan moet het nog verbouwd worden :s
Maar goed ik dacht ik zoek al mensen van rond leuven (tienen) want ik moet daar dus opnieuw een vriendenkring gaan opbouwen en sinds het met niet-aseksuelen is, werkt dat dus niet als ze man zijn he :s

Nog eentje die gaat verhuizen, tis precies de periode  :klap:
Mij kan je voorlopig nog vinden in St-truiden, of pendelen richting Brussel. Zin in een babbel of ene koffie, let me know!
Liefde is het zand dat in de palm van je handen ligt.
Wees mild, wees zacht, wees open,
andere glipt het weg tussen je vingers....

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner

Silver

ik zit hie rmomenteel zonder internet....misschien wel voor lange tijd :s ofwel is mijn netwerkkaart naar de knoppen (mijn pc is ook al 15 j) oftewel zit er een hacker achter (en dan weet ik precies wie). Ik heb alles al geprobeerd behalve mijn pc opnieuw te installeren, en daar heb ik egen zin in sinds ik dan mogelijk de 20gb aan films kwijt ben :s Dus of het is wachten tot ik een externe hd kan kopen en het opnieuw proberen. Of ik ga een half jaar zonder internet zitten.
Dus degene die mij dringend nodig hebben :p voor een koffieklets in mijn buurt dan of watever, ik kan alleen mijn mail lezen op mijn gsm. En dit is dus even het laatste bericht op t forum (want ik zit op zus haar pc en die is echt kl*** traag!) Ik ga nie weg, ik kom terug.......na een paar maandjes, en hopelijk is t al eerder opgelost. See ya!
*I am the one and only me! :p*

Willem

Ravotten-Stilte-Denken-Doen
Mogelijk opnieuw zoekend naar een héél sportieve partner