Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het laatste woord.

Gestart door JustKidding, december 29, 2012, 08:51:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustKidding

Denk jij dat jouw het lukt? Denk jij dat jij het laatste woord kan krijgen? Nou, ik ben benieuwd.

En als niemand post heb ik gewonnen   ;D  ::)
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Crybaby

Als ik goed kan spellen moet het 'benieuwD' zijn.. ;)

JustKidding

Citaat van: Crybaby op december 29, 2012, 10:22:37 AM
Als ik goed kan spellen moet het 'benieuwD' zijn.. ;)


Volgens mij kun je wel aardig goed spellen, ik had beide geprobeerd en spellingscontrole zei dat beide goed was :P
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Edewecht

 >:( Ik vint dat op een forum als deze het NIET belangrijk is of je woorden als benieuwt met -d- , met -dt-  of met -t-  schrijft.
Daar zijn andere forums voor bedoelt.
HIER gaat het erom, dat mensen kunnen schrijven over van alles wat ze bezighout ront aseksualiteit. ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

essierulez

Maar een beetje begrijpelijk nederlands is ook wel fijn ;-)

JustKidding

Daar zegt Edewecht ook niets over hé Essierulez :P.
Als iemand alles voud schrijft oké, niet dat het mij boeit als iemand mij corrigeertdt.



Mijn woord trouwens  :-X
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

essierulez

Het is uiteraard niet erg als je iets fout typt, dat doe ik zelf ook regelmatig.
Maar ik ken ook mensen die vinden dat omdat ze op het internet zijn, ze zich niet meer aan
de spellingregels moeten houden, en dat gaat mij te ver ;-).

JustKidding

Citaat van: essierulez op december 29, 2012, 02:26:04 PM
Het is uiteraard niet erg als je iets fout typt, dat doe ik zelf ook regelmatig.
Maar ik ken ook mensen die vinden dat omdat ze op het internet zijn, ze zich niet meer aan
de spellingregels moeten houden, en dat gaat mij te ver ;-).

Spellingsregels*

Dat klopt, maar in deze is daar geen spraken van. Ik werk al jaren aan mijn dyslectie :P
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

MarkA

Ja benieuwt en benieuwd komen allebei in het Nederlands voor dus je spellingscontrole vind het allemaal best, die kijkt niet naar de rest van de zin. En hoewel het misschien niet het einde van de wereld is als je spelfouten maakt staat het wel ontzettend slordig hehe.

Zit er trouwens een tijdslimiet op voordat iemand het laatste woord heeft? :P
Then, if you don't believe it all the magic is dead

JustKidding

Tot er niemand meer reageert  ;D
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Crybaby

Haha, ik pikte gewoon het woord 'benieuwt' eruit om zo het laatste woord te hebben en meteen komt er een heel conversatie op gang :D   

essierulez


JustKidding

Is wel beter dan gewoon onzin posten, nu maakt onzin niet veel uiit in het onzin bordje xD. But still, een gesprek in het laatste woord topic is altijd leuk.
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Crybaby

okee dan, heb gisteren de film Castaway gezien met Tom Hanks wat me deed denken aan de film Robinson Crusoe met Pierce Brosnan en het viel me op dat Pierceke na een aantal maanden al een heus fort had gebouwd terwijl Tommeke op het einde na al die tijd op het eiland nog steeds geen simpele stoel had ineengeflanst laat staan een degelijke hut of iets dergelijks.     Nu is mijn vraag: wat zouden jullie in dezelfde situatie het eerst bouwen als je weet dat er de eerste weken alvast niemand gaat langskomen om je te redden.     Zou je eerst het eiland gaan verkennen of zou je direct een reuzegroot HELP signaal neerleggen op het strand of zou je meteen een vuur proberen te fabriceren of voedsel verzamelen en zien dat je de eerste nacht veilig doorkomt?   Of zou je gewoon gaan liggen luieren en zonnen op het strand met het gedacht van: morgen komen ze mij wel redden?

Het woord is aan jullie  ;D

Jovi_Hobbes

Lastige vraag. Ik denk dat je moet beginnen met drinkbaar water te vinden. Zonder dat is het sowieso wel erg snel met je gedaan.
Een help-signaal, in welke vorm dan ook, heeft ook wel prioriteit, maar ook je omgeving verkennen kan geen kwaad. Het is wat vervelend als je er pas na weken achterkomt dat er op 5 kilometer afstand een bewoond dorpje is  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?