Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het laatste woord.

Gestart door JustKidding, december 29, 2012, 08:51:40 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vrovanzi

Hehe ma nee gewoon de komst van een nieuwe ijstijd ( omwisseling van de polen enzo ...)  ;)

JustKidding

Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.


Joah, want ik ben terrug en wil het laatste woord terug  >:D
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Anemone

toch jammer van je laatste woord, maar ik heb momenteel niets beter te doen!
I would if I could, but I can't so I shan't.

Briggy

Regen, regen, regen  :'( Lag Nederland maar op de plaats van Barbados
12-1-2015 <3 MarkA

AceVentura

Die regen hoeft voor mij ook niet inderdaad. maar de temperatuur vind ik prima zo  ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Briggy

Brrrrrrrrrrr koooooudddd  :'( Slechte doorbloeding, I hate you!!!  :P
12-1-2015 <3 MarkA

JustKidding

Goedemorgen! (althans voor mij dan)  :D
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

Anitabrita

De eerste sneeuw is hier al gevallen.  ;D

Briggy

Hè bah...

Mijn ouders moesten plots naar Engeland dus nu moet ik mij een paar dagen met mijn vogel vermaken.  :-\
12-1-2015 <3 MarkA

Messifan25

Nou na bijna 2 jaar is het tijd dat iemand anders het laatste woord heeft denk ik  :schater: ;D

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler