Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uffie, gefeliciteerd!

Gestart door Edewecht, maart 25, 2013, 06:50:09 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht


Gefeliciteerd Uffie, en een fijne dag!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Dutchamoeba


vrovanzi

Gelukkige verjaardag Uffie!

Uffie

Dank je wel allemaal! Het is nu wel een beetje laat op de avond, maar nooit te laat voor  :taart4:!
Tast toe, er is genoeg voor iedereen!
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Nog een fijne verjaardag!
Hoop dat je een leuke dag hebt gehad.  :wave:
en bedankt voor de taart :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Te laat, maar ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad  :cheerleader:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Nogmaals dank voor de felicitaties! Eigenlijk heb ik 2 leuke dagen gehad. De dag zelf was ik vrij, heb het rustig, maar wel gezellig gevierd.
Vandaag op het werk was een ander verhaal: mijn collega's hadden de hele tent versierd, en omdat ik de mijlpaal van een halve eeuw heb gehaald was op onze hele werkplek te zien: 50! Met massa's foto's, ballonnen en als pièce de résistance een reanimatiepop met natuurlijk weer een foto op de plaats van het gezicht, die op mijn werkplek zat. Toen ik op de werkplek aankwam heb ik eerst de nodige tijd blauw gelegen van het lachen, daarna zijn we overgegaan tot de orde van de dag, nou ja, sort of....  :schater: Omdat onze afdeling erg centraal in het gebouw zit, heb ik samen met mijn kloon gezellig baliedienst gedraaid. Waarbij ik sommige mensen heb geprobeerd wijs te maken dat ik er eindelijk in was geslaagd om mezelf te klonen (sommige mensen dachten echt dat er een mens zat), en andere mensen dat dit onze nieuwe collega was die ingewerkt werd, en daarom alleen maar zat mee te kijken en verder met rust moest worden gelaten.  :D
En 's middags was het natuurlijk tijd voor:
:cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:  :cake:
Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

En alweer een jaar erbij! Gefeliciteerd Uffie! Voor jou dit seksuele plaatje. Want dit soort seks mag toch wel hè.

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Ach, arme tank!  :schater:

Gefeliciteerd Uffie!  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Aaaah, kun je wel Edewecht! Die arme tank!  :schater: :klap:
Bedankt Edewecht en Jovi!
Heb een leuke dag gehad, en ben nu cultureel wat meer opgevoed dan vanmorgen: ik ben in Rotterdam naar Future Pass 3.0 geweest, in het Wereldmuseum.
Kan het iedereen aanraden.  :)
Het is al wat laat, maar hierbij  :taart2: voor iedereen!
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba

Alsnog gefeliciteerd, Uffie! :cake: :cake: :cake:

Edewecht

HIEP HIEP HOERA voor Uffie!

Fijne dag gewenst en een heel goed jaar  :D

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

hobbitscones