Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ervaringen met www.asexualitic.com?

Gestart door PaperWings, april 17, 2013, 12:28:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NewacE

Correctie. Er is er inmiddels een contact bijgekomen.  :klap:
Ik zou je toch zeker wel aanraden om het gewoon te proberen. Wie weet wat je tegenkomt.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

Thijs


NewacE

If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

PaperWings

Ga ik ook zeker doen :) Leuk te horen dat je er succes mee hebt Toeja!

MarkA

Het ergste wat ik nog af en toe meemaak is dat mensen na een tijdje gewoon ophouden met reageren, erg raar. Zo eng ben ik nou ook weer niet ;D
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Blue225

Sinds donderdag actief en op een paar berichten na nog geen contact :(

Edewecht

CiteerHeb nu al twee keer meegemaakt dat iemand mij iets stuurt en dan niets meer van zich laat horen als ik reageer
Aseksuelen zijn nu eenmaal net zulke schoften/lieverds als andere mensen  ;D !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

NewacE

 :schater:  Ja, we zijn net echte mensen  :schater:
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

dutchboy66

okk geen A's zijn net echt........ :)

MarkA

Weet iemand toevallig wat er met deze website gebeurd is? Het hele ding is veranderd en m'n login werkt ook niet meer...
Then, if you don't believe it all the magic is dead

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

NewacE

Citaat van: MarkA op december 03, 2013, 02:29:54 PM
Weet iemand toevallig wat er met deze website gebeurd is? Het hele ding is veranderd en m'n login werkt ook niet meer...

De oude site is vervangen door een nieuwe.
Je zult ook een nieuw profiel moeten aanmaken.
If you have never been there, you can't imagine how it feels. And if you have, you can't imagine how it doesn't....

yearofwinter/ode

Deze discussie is zo oud, maar dat maakt niet uit!
Ik moet gewoon even melden dat ik nu 3 maanden een relatie heb dankzij Asexualitic! (:

Eliza Harmony

Citaat van: yearofwinter/ode op september 23, 2015, 06:32:01 PM
Deze discussie is zo oud, maar dat maakt niet uit!
Ik moet gewoon even melden dat ik nu 3 maanden een relatie heb dankzij Asexualitic! (:
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Wat mij een beetje tegenhoud om me aan te melden is het feit dat de profielen ook zichtbaar zijn voor niet-leden. Weet jij of je dat kunt uitschakelen?
Daarnaast weet ik überhaupt niet of ik wel klaar ben voor een relatie, maar dat is punt 2.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Briggy

Citaat van: MarkA op mei 12, 2013, 07:09:51 AM
Het ergste wat ik nog af en toe meemaak is dat mensen na een tijdje gewoon ophouden met reageren, erg raar. Zo eng ben ik nou ook weer niet ;D

Wat ben ik blij dat ze ophielden met reageren  :ange:

Citaat van: yearofwinter/ode op september 23, 2015, 06:32:01 PM
Deze discussie is zo oud, maar dat maakt niet uit!
Ik moet gewoon even melden dat ik nu 3 maanden een relatie heb dankzij Asexualitic! (:

Super!! Van harte gefeliciteerd  :cheerleader: Love is all around :)
12-1-2015 <3 MarkA