Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ervaringen met www.asexualitic.com?

Gestart door PaperWings, april 17, 2013, 12:28:04 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koffie

Gefeliciteerd! Ik heb me daar ooit geprobeerd in te schrijven, maar ik kon telkens niet opnieuw inloggen. Dan vonden ze mijn wachtwoord zo onherkenbaar. Ik bleef het aanpassen en het bleef zo raar. Dus dan maar niet. Volgens mij was het ook een internationale site, dat is voor mij toch niet erg handig.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Dutchamoeba


yearofwinter/ode

Ik zit bijna nooit op dit forum, dus vandaar dat ik dit nu pas zie.  :ange: dankjulliewel! Bijna 5 maanden alweer (:

Eliza Harmony

Citaat van: Eliza Harmony op september 23, 2015, 10:03:03 PM
Citaat van: yearofwinter/ode op september 23, 2015, 06:32:01 PM
Deze discussie is zo oud, maar dat maakt niet uit!
Ik moet gewoon even melden dat ik nu 3 maanden een relatie heb dankzij Asexualitic! (:
Wat leuk! Gefeliciteerd!
Wat mij een beetje tegenhoud om me aan te melden is het feit dat de profielen ook zichtbaar zijn voor niet-leden. Weet jij of je dat kunt uitschakelen?
Daarnaast weet ik überhaupt niet of ik wel klaar ben voor een relatie, maar dat is punt 2.
Voor mensen die overwegen zich aan te melden: je kunt zelf kiezen welke informatie alleen zichtbaar is voor leden en welke voor iedereen! Je moet helaas wel betalen om berichten te kunnen sturen, maar dat kun je gemakkelijk omzeilen door in je profiel andere contactgegevens te vermelden. Ik heb er bijvoorbeeld mijn gebruikersnaam voor AVEN en voor ace-book in staan, anderen mensen een mailadres of skypenaam. Dan kunnen mensen je op die manier toch bereiken. Vriendschapsverzoeken versturen is ook gratis geloof ik.
Overigens is ace-book.net momenteel drukker bezocht dan asexualitic.com. Acebook is weliswaar minder fancy, maar wel gratis. Helaas is de zoekfunctie daar wel minder functioneel.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger