Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

grappig blog van asexueel

Gestart door Imogen, juni 23, 2013, 08:52:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Imogen

Dit blog vond ik toen ik de ace-vlag zocht voor mijn te pimpen T-shirt.....

Asexual Bingo.......hahahah  :schater:
Moest er erg om lachen. Wat vinden jullie ervan?

http://blackdogmusings.blogspot.nl/2011/07/30-day-asexuality-challenge-day-23-24.html

Imogen
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fricai

I like it. Zit al jaren in mijn portomonnee. xD

Edewecht

Niet alleen maar lachen.

(*Edewecht is een ernstige man)  ;D

Goed oefenmateriaal om me voor te bereiden op eventuele diskussies - die ik godzijdank tot nu toe niet heb gehad.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

CiteerGoed oefenmateriaal om me voor te bereiden op eventuele diskussies - die ik godzijdank tot nu toe niet heb gehad.
Waarschijnlijk ken je dit kanaal al, zo niet, dit levert voldoende oefenmateriaal op. Succes!  :)
http://www.youtube.com/user/swankivy
Is there any escape - A guy called Gerald

SoulDragon

Ze zijn wel grappig, maar ik heb er nog geen van te horen gekregen. Terwijl ik het best aan een aantal mensen verteld heb.
Maar misschien zodra mijn beste vriend het hoort dat ik ze allemaal in één keer naar mijn kop geslingerd ga krijgen... :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Edewecht

In dat geval wordt je één-na-beste vriend je beste vriend   ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

haha, LOL, nee hij is gewoon zo lomp!
Dat is zijn charme zeg maar, maar dan kan ik hem ook het één en ander naar zijn kop slingeren.
Van de andere kant vraag ik me af en toe af of hij niet ook aseksueel is...
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.