Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verhalen van onze leden

Gestart door Jovi_Hobbes, juli 10, 2013, 08:01:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Hallo allemaal  :wave:
Op de wikipagina hebben we al een hele tijd geleden een pagina aangemaakt met Verhalen van onze leden: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Categorie:Verhalen
Het idee hierachter was dat mensen die nieuw zijn hier snel een aantal verschillende verhalen van leden kunnen lezen, zonder dat ze het hele forum hoeven door te worstelen. De hoop is dat ze zo al snel verhalen tegenkomen waar ze zichzelf in kunnen herkennen. Daarnaast kan het ook geen kwaad om een klein beetje te weten wie de mensen achter de aliassen en avatars zijn.

Toen we ermee begonnen hadden we eigenlijk alleen verhalen van de toenmalige admins, maar het is zeker niet de bedoeling dat alleen admins of mensen die al heel lang lid zijn, hun verhaal mogen vertellen. De enige voorwaarde is dat het verhaal niet veel langer moet worden dan de voorbeelden die je al ziet staan. Het gaat om snelle eerste indrukken, dus de verhalen moeten kort en overzichtelijk zijn.

Wie dit leuk en nuttig vindt en graag zijn verhaal deelt, nodig ik uit om mij zijn/haar verhaal te PM'en, en dan zorg ik (of wellicht een andere admin) dat je verhaal op de wikipagina komt.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Goed idee.  Je hoort nog van me.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

SoulDragon

SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Jovi, mijn verhaal is naar je onderweg!  :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

Super Edewecht  :klap: Dank je wel!
Het verhaal van Edewecht is te vinden via: http://asexuality.org/du/wiki/index.php?title=Categorie:Verhalen

Iedereen die dat wil mag hier nog steeds verhalen voor aandragen bij de admins.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Dutchamoeba


Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

Brummetje

Hey top! Ik ga ook mijn verhaal insturen.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Jovi_Hobbes

Dank je wel Brummetje!  :klap:
Ik heb hem ontvangen en zet hem straks even op de wiki.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Citaat van: Brummetje op november 10, 2013, 11:46:26 AM
Hey top! Ik ga ook mijn verhaal insturen.

Ha Brummetje!  Mooi verhaal! Kort, krachtig, helder.
Mooi hoe je vertelt dat je je geen vrouw voelt en geen man, en hoe dan wel. En hoe je toch een relatie kunt hebben met een seksueel.
"Ik ben ik"... Sterk, trots!  :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Heel mooi en helder verhaal Brummetje!  :klap:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba


Brummetje

Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.