Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verhalen van onze leden

Gestart door Jovi_Hobbes, juli 10, 2013, 08:01:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Uffie

Heel mooi verhaal, Imogen!  :klap:  :cheerleader:  :cake:
Is there any escape - A guy called Gerald

Dutchamoeba


Eleandra

#18
...

Edewecht

Mooi verhaal Imogen, vanuit jezelf.
"Aseksueel, compleet en gelukkig" ... Wat goed dat deze woorden op een introduktiepagina staan!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

myra

mooi tekstje, Imogen! Ik herken me wel in wat je beschrijft, ik had ook een vrij laag zelfbeeld, en dacht een periode ook dat ik maar aan 'seks moest wennen'... maar dat hoeft niet. Ik kan op zich wel seks hebben, maar beleef er weinig plezier aan. Zoals ik in mijn tekstje schreef, doe ik wel voor een partner, maar het mag dan ook niet te vaak voorvallen :)

Zonnekind

Ik vind dit geweldig! Het zijn leuke verhalen, allemaal verschillend, echt tof!
Ik vroeg me af of mijn verhaal hier zou bijpassen aangezien ik mij niet meer aseksueel voel... Ik smijt het daarom in de groep, geef maar allemaal jullie eerlijke mening :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Fricai

Ik zie niet waarom niet, als je het wil. :) Diversiteit is prima. Af en toe is men wel eens terughoudend met dit soort verhalen naar buiten te brengen (omdat mensen dan gaan denken "Zie je wel, zij heeft zich al 'bedacht', nu de rest nog...") maar ik vind dat zelf een beetje.. krampachtig. Seksualiteit kan veranderen, of mensen kunnen het anders gaan interpreteren, blijven zichzelf ontdekken, whatever allemaal. Misschien geeft het juist wel mooi aan dat hier registreren niet wil zeggen dat je 'besluit' voor de rest van je leven aseksueel te zijn.
En ik denk dat je ons best wel goed snapt en dat je genoeg tijd op het forum hebt doorgebracht dat het heel logisch is dat er een plaats voor jouw stukje zou zijn!

Jovi_Hobbes

Ik denk ook dat jouw verhaal best waardevol kan zijn Zonnekind. Er zullen hier ook geregeld mensen komen die misschien een soortgelijke situatie zitten als waar jij in zat. Ook dan is het heel prettig om te zien dat je niet de enige bent. Er is niets mis mee als iemand er na verloop van tijd achterkomt dat hij/zij toch niet aseksueel is. Je bent volgens mij niet van plan om te verkondigen dat aseksualiteit helemaal niet bestaat, dus ik zie geen enkele reden waarom jouw verhaal niet verteld mag worden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

myra

Citaat van: Jovi_Hobbes op december 17, 2013, 07:36:44 PM
Ik denk ook dat jouw verhaal best waardevol kan zijn Zonnekind. Er zullen hier ook geregeld mensen komen die misschien een soortgelijke situatie zitten als waar jij in zat. Ook dan is het heel prettig om te zien dat je niet de enige bent. Er is niets mis mee als iemand er na verloop van tijd achterkomt dat hij/zij toch niet aseksueel is. Je bent volgens mij niet van plan om te verkondigen dat aseksualiteit helemaal niet bestaat, dus ik zie geen enkele reden waarom jouw verhaal niet verteld mag worden.

hier ben ik het helemaal mee eens

Edewecht

Nog een kleurtje erbij in de regenboog.
Ofwel, vertel maar waar je ergens zit in dit interessante gebied tussen 'zwart' en 'wit'. Het loopt immers vloeiend in elkaar over.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

tomabalou

Hoi ! Ik heb mezelf hier als nieuw lid benoemd als Tomabalou. Weliswaar een "domme" tomabalou  :78:  :banghead: want ik dwaal hier al 2 dagen rond en geraak er niet uit over hoe ik mezelf op het forum kan voorstellen en/of kenbaar maken. Wat is Pm'n ? Ik lijk het maar niet te kunnen vatten. Kan iemand mij hiermee helpen aub. Ik ben zo gelukkig om Aven te hebben ontdekt en zou graag een actief lid worden op verschillende topic's. Dank bij voorbaat, hoor !  :-*

Een nu nog trieste  :78: tomabalou...

Edewecht

Welkom Tomabalou !
Eerst maar eens dat 'domme' wegschrappen - want je hebt je weg wel gevonden zo te zien. En bij deze heb je je voorgesteld en kenbaar gemaakt.

PM'en is een Persoonlijk Berichtje sturen naar een ander forumlid. (Waarom heet het dan niet PB'en? Domme Edewecht!) Dit kun je alleen als je ingelogd bent.

Veel plezier op het forum; doe lekker mee!  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Jovi_Hobbes

Helpen deze antwoorden Tomabalou?
Je kunt overigens weinig echt fout doen op dit forum dus probeer gewoon het een en ander uit. Mocht er iets niet goed gaan dan kun je dat altijd aan mij of een andere admin laten weten.
Nu je zelf een bericht hebt geplaatst zou je via de link in de linker bovenhoek genaamd "Persoonlijke berichten" berichten naar ons moeten kunnen sturen.
Als je op het forum zelf berichten voor iedereen wilt zetten dan doe je dat gewoon door te reageren op een bestaand onderwerp, zoals je hier hebt gedaan. Als je ergens een nieuw onderwerp wilt beginnen klik je op het knopje Nieuw Onderwerp.

Succes en welkom op het forum  :cake:

@Edewecht: PM is de Engelse afkorting (personal message).
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ah, hier waren ook al behulpzame leden.

Ik heb je dit bericht gestuurd:
Hallo Tomabalou,

Welkom op ons forum!  :cake:

Ik zag dat je al wel op een topic hebt gereageerd, dus dat is al positief. Om een nieuw onderwerp te starten waarin je je kunt voorstellen (of over iets anders, maar ik houd het nu even bij het voorstellen), ga je naar het voorstel-subforum. Dan krijg je de lijst van alle voorsteltopics. A de rechterkant van je scherm (een beetje bovenin) zie je nu blauwe knoppen, waarvan er een is waarop staat: nieuw onderwerp. Daar klik je op. Verder gaat het hetzelfde als op een topic reageren. En dat heb je al gedaan, dus dat moet goed komen.
Ik hoop dat het zo lukt?

Ik ben zelf niet zo heel actief meer, maar heb AVEN altijd ervaren als een warm bad.
Een chatroom hebben we niet, maar wel een prive-subforum waar je toegang tot krijgt als je wat meer hebt gepost. Daar worden ook echt prive-dingen besproken die niets met aseksualiteit te maken hebben, vandaar dat we dat een beetje hebben afgeschermd.

Ik wens je veel plezier op ons forum!
Liefs Kim

De PM's had je dus ook al gevonden  ;)  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.