Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wat gebeurde er op jouw werk?

Gestart door DeStoker, december 11, 2023, 08:15:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DeStoker

Goed, ik zag dat dit al een tijd stilstaat dus hier is mijn voorzet.
Wat voor grappigs is er op jouw werk gebeurt?

Een oud verhaal van mijn werk.
Ik had een leesbril nodig en werkte veel achter de balie.
Omdat dat stukje glas met wat draad eromheen duur was zette ik hem af als ik het magazijn in moest om een klant te helpen.
op een dag maakte ik een bon, gaf hem aan de klant mee en zei dat mijn collega hem zou helpen.
De klant reed naar achteren het magazijn in, en ik bedacht me opeens dat mijn collega in het magazijn pauze had.
Dus ik zette mijn bril af, liep naar achteren, nam de bon van de klant in ontvangst, en hielp hem al zijn spullen in te laden.
Maar hij bleef mij de hele tijd maar aankijken of ik de eerste teruggekloonde dodo was.
Nadat alles was ingeladen wenste ik hem nog een fijne dag, hij keek mij aan en zei:" Wat lijk jij op je collega aan de balie zeg!"
Ik zei tegen hem:" Dat is mijn tweelingbroer, maar je kunt ons makkelijk uit elkaar houden, hij draagt een bril en ik niet."

Tot op de dag van vandaag weet ik nog steeds niet wie nu wie voor de gek hield!

Ook zo iets meegemaakt?
Maak je dus niet bezorgd over de dag van morgen, want de dag van morgen zal zich wel bezorgd maken over zichzelf. Iedere dag heeft genoeg aan zijn eigen kwaad. (Matteüs 6:34.)

AceVentura

Wat een leuk verhaal :schater:

Ik heb ook wel een verhaaltje, maar dat is wel van een heel andere orde.
Al een tijdje heb ik een ace vlag op m'n bureau op m'n werk staan. Heel soms vraagt er iemand naar, en afhankelijk van het moment en mijn bui vertel ik over aseksualiteit of zeg ik "zoek hem maar eens op". Laatst had ik een uitje van m'n werk en zat ik toevallig samen met iemand tegen wie ik dat laatste had gezegd. Ze begon heel voorzichtig "Zeg, dat vlaggetje op je bureau ..." en er volgde een mooi gesprek over aseksualiteit. Ze had duidelijk wat over het onderwerp gelezen en kwam daardoor met andere vragen dan iemand die dat niet heeft gedaan :klap: .

Algemeen gezegd ben ik heel blij met de resultaten die er uit het simpelweg neerzetten van een vlaggetje zijn gekomen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler