Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even alles beu...

Gestart door JustMe01, oktober 06, 2013, 05:43:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustMe01

Iedereen komt waarschijnlijk op een punt in z'n leven waar je denkt: "Had ik maar...", "Was ik maar..." en "Had ik niet beter..."  Zo gaat mijn leven nu al jaren.
Pesters hebben tijdens mijn schooltijd bijna alles kapot gemaakt en me met een rot karakter achtergelaten. Ik heb jaren tegen mezelf moeten vechten en zeggen dat alles wél de moeite waard was. Maar hoe langer ik erover blijf nadenken, hoe meer ik denk dat ook dat gewoon een leugen was. Vrienden heb ik niet (op een paar na die ik zo eens om de paar maanden zie), mijn familie heeft het al opgegeven en mijn job stelt niet bepaald veel voor. Het is gewoon verschrikkelijk om elke dag wakker te worden en te denken: "Shit... wéér een dag." Ik heb al eens professionele hulp gezocht, maar zelfs dat heeft niet mogen baten.
Ik zou er alles voor geven om één dag gewoon gelukkige te zijn...
~ Every villain is a hero in his own mind ~

logan

die gevoelens ken ik maar al te goed :knuffel:
als je behoefte hebt om prive met iemand te spreken dan kun je mij altijd een priveberichtje sturen. :knuffel:

.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

SoulDragon

Bekende gevoelens inderdaad.

Ook al heb ik wel mijn moeder waar ik ook heel veel van houdt, en twee vrienden die ik inderdaad eens in de paar maanden zie.
Als het niet was voor mijn hond, die het licht in mijn leven is, dan zag ik ook geen reden om door te vechten.
Als ik hem niet had zou ik waarschijnlijk 18 uur per dag op bed liggen, of erger...

Het is zwaar, maar probeer te blijven vechten, en blijf hopen dat je op gegeven moment iets of iemand vind die het vechten waard maakt  :knuffel:
Dat is in ieder geval wat ik mezelf altijd vertel....
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Uffie

Zeker bekende gevoelens....
Probeer dingen, die op dit moment misschien teveel, of te overweldigend voor je zijn, op te delen in voor jou "hapklare brokken". Dus niet alles in één keer proberen aan te pakken, maar steeds een klein beetje. Desnoods zie je het maar als een klus die even snel en efficiënt geklaard moet worden, daarna kan, mag en moet je van jezelf weer even rust nemen. Enzovoorts.  En probeer niet te ver vooruit te denken, als je dat doet kun je jezelf helemaal gek maken/denken.
Nou ja, voor mij werkt dat, maar iedereen is anders. Hopelijk heb je hier iets aan.
En is er iets waar je wel heel blij van wordt? Voor SoulDragon is dat haar hond, voor mij natuurlijk mijn poezenbeest, natuurlijk ook mijn familie en vrienden (al dan niet virtueel), en (niet lachen!) Grumpy Cat. Als alles me teveel wordt dan concentreer ik me daarop, en na een tijdje gaat het dan wel weer.
Blijf doorvechten, en als de eerste keer professionele hulp geen succes is geweest, gewoon blijven doorzoeken tot je wel de juiste hulp vindt!
Van de Grumpster een speciale boodschap voor je, om niet op te geven!  :knuffel:
Is there any escape - A guy called Gerald

JustMe01

Ik kan het nog altijd maar amper geloven hoe lief iedereen hier is voor elkaar. Het klinkt misschien zielig, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bedankt daarvoor, echt  :knuffel:

@Uffie Ik ga je raad opvolgen en het stap per stap aanpakken. En Grumpy Cat is geweldig, dus daar lach ik helemaal niet mee :klap:  Mijn "ding" om even tot rust te komen, is de film van de Avengers (ik weet niet waarom) maar ik vind hem super.  :cheerleader:
~ Every villain is a hero in his own mind ~

Freakshow

Citaat van: JustMe01 op oktober 13, 2013, 12:37:18 PM
Ik kan het nog altijd maar amper geloven hoe lief iedereen hier is voor elkaar. Het klinkt misschien zielig, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bedankt daarvoor, echt  :knuffel:

@Uffie Ik ga je raad opvolgen en het stap per stap aanpakken. En Grumpy Cat is geweldig, dus daar lach ik helemaal niet mee :klap:  Mijn "ding" om even tot rust te komen, is de film van de Avengers (ik weet niet waarom) maar ik vind hem super.  :cheerleader:

Ook voor mij geld: als je eens privé wilt praten: ik ben er voor wie mij nodig heeft. :)daarnaast ben ik een ontzettende nerd, dus over the Avengers en superhelden/comics kan ik uren praten. :cheerleader:
Asexuals, assemble!
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

JustMe01

En net als je denkt dat het alleen nog maar beter kan... 2 Tickets kopen voor een mini-marathon van Avengers en Thor 2 in avant-première maar uiteindelijk kon (of wou) er niemand meegaan. Dus ik ben ook maar thuis gebleven, in m'n eentje zou ik er ook niks aan hebben.
Les geleerd: nooit meer tickets kopen voor ik 100% zeker ben dat er ook iemand meegaat  :banghead:
~ Every villain is a hero in his own mind ~

Freakshow

Oef, dat klinkt als een marathon die ik heel graag had willen zien. Geen idee hoe je met vreemden bent, maar nerdy verzoekjes mogen van mij graag op het forum gepost worden. ;) Dan noemen we het gewoon een mini-meeting, leuk joh!
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

logan

Citaat van: Freakshow op oktober 30, 2013, 01:02:11 AM
Oef, dat klinkt als een marathon die ik heel graag had willen zien. Geen idee hoe je met vreemden bent, maar nerdy verzoekjes mogen van mij graag op het forum gepost worden. ;) Dan noemen we het gewoon een mini-meeting, leuk joh!
Citaat van: Freakshow op oktober 13, 2013, 01:25:26 PM
Citaat van: JustMe01 op oktober 13, 2013, 12:37:18 PM
Ik kan het nog altijd maar amper geloven hoe lief iedereen hier is voor elkaar. Het klinkt misschien zielig, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bedankt daarvoor, echt  :knuffel:

@Uffie Ik ga je raad opvolgen en het stap per stap aanpakken. En Grumpy Cat is geweldig, dus daar lach ik helemaal niet mee :klap:  Mijn "ding" om even tot rust te komen, is de film van de Avengers (ik weet niet waarom) maar ik vind hem super.  :cheerleader:



Ook voor mij geld: als je eens privé wilt praten: ik ben er voor wie mij nodig heeft. :)daarnaast ben ik een ontzettende nerd, dus over the Avengers en superhelden/comics kan ik uren praten. :cheerleader:
Asexuals, assemble!

hahaha daar zou ik helemaal voor gaan. ik ben ook echt een UBER nerd. cosplay,LARP, comics,originele filmprops ,superheldenfilms, beelden,speelgoed,designer toys etc etc
al vanaf mn 5de dus inmiddels al 30 jaar helemaal gek van dat wereldje.
momenteel helemaal weg van programma's als face off,fangasm,comic book men en heroes of cosplay.

volgens mij zijn wij trouwens flink vertegenwoordigd in dat wereldje want als je alleen al op deze site kijkt zul je veel mensen zien die van dit zoort dingen houden :klap:
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

SoulDragon

Citaat van: logan op oktober 30, 2013, 02:09:04 AM
volgens mij zijn wij trouwens flink vertegenwoordigd in dat wereldje want als je alleen al op deze site kijkt zul je veel mensen zien die van dit zoort dingen houden :klap:

:cheerleader: ja hoor, hier nog één!
Iets minder in de comics maar ik vindt het niet erg hoor om die films te zien, allemaal geweldig!

Misschien wel een grappig idee om een keer een a-nerd meeting in de bioscoop te houden :D
SoulDragon

* Yes knight, i long for dead, but also fear it.
- Why, aside your misery, what's to loose?
* My Soul.

Freakshow

Holy asexual awesomeness Batman!
Goed idee!  ;D

En zie je wel Logan! Ik dacht gelijk al aan Wolverine bij je naam, maar voor hetzelfde geld heet je echt Logan. :P

Wie maakt er een topic aan? Misschien is er nog eens ergens een marathon en Thor: the Dark World samen zien is hoe dan ook geen straf (maar dan wel in een Pathé bioscoop, want ik heb een Unlimited kaart ^^)
Wanneer het persoonlijke het politieke is, zal het seksuele het militante zijn.

Brummetje

Ik was gewoon lekker alleen gegaan naar de bios.

Zo ben ik 3 jaar geleden alleen naar een tributeconcert van Michael Jackson geweest, niemand kon/wou mee (had 2 kaarten). Wat is er erg aan alleen gaan? Het is zonde van het geld om helemaal niet te gaan.

Verder ben ik niet nerdy. :-[ Ken Avengers en Thor niet.

Ben ook gepest en heb ook langere tijd gedacht dat ik er maar beter niet meer kon zijn. Ik heb hulp gezocht en dat heeft geholpen. Ik snap alleen niet waarom mensen het gelijk alweer opgeven als het even niet klikt met de therapeut. Ik heb ook verschrikkelijke psychologen te spreken gekregen, maar dan geef je dat aan, en dan regelen ze een andere psych. Er zijn meer hondjes die Fikkie heten hoor.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

logan

Citaat van: Freakshow op oktober 30, 2013, 09:23:59 AM
Holy asexual awesomeness Batman!
Goed idee!  ;D

En zie je wel Logan! Ik dacht gelijk al aan Wolverine bij je naam, maar voor hetzelfde geld heet je echt Logan. :P

Wie maakt er een topic aan? Misschien is er nog eens ergens een marathon en Thor: the Dark World samen zien is hoe dan ook geen straf (maar dan wel in een Pathé bioscoop, want ik heb een Unlimited kaart ^^)


:offtopic:
yep logan is inderdaad van wolverine afkomstig(echte naam is ricardo) had logan als bijnaam gekregen van iemand op school omdat ik zo ruig was en mn haar en gezichtsbeharing etc die richting opging hahaha
.Sometimes it's only madness that makes us what we are..


-when death is at your doorstep... will you let him in?-

JustMe01

Citaat van: Freakshow op oktober 30, 2013, 09:23:59 AM
Holy asexual awesomeness Batman!
Goed idee!  ;D

En zie je wel Logan! Ik dacht gelijk al aan Wolverine bij je naam, maar voor hetzelfde geld heet je echt Logan. :P

Wie maakt er een topic aan? Misschien is er nog eens ergens een marathon en Thor: the Dark World samen zien is hoe dan ook geen straf (maar dan wel in een Pathé bioscoop, want ik heb een Unlimited kaart ^^)

Vanaf vandaag is Thor 2 in elke (goede ;) ) bioscoop te bekijken, dus ik weet niet of er nu nog marathons van zullen komen, wel jammer. Ik heb er gisteren nog tot een half uur voor de film begon over getwijfeld om toch alleen te gaan, maar dan had ik een probleem met m'n vervoer. Ik heb nog geen rijbewijs (gelukkig maar want ik ben een gevaar op de baan) en na half 1 's nachts rijden er geen bussen meer tot 4u. De cafe's sluiten ook en het is niet bepaald een buurt waar je 's nachts in je eentje in een bushokje wil zitten...

:handschudden: Asexuals, assemble! (vind ik wel leuk gevonden Freakshow!) 
~ Every villain is a hero in his own mind ~

Fricai

Avengers was awesome! Ghehe, toevallig. Ik moest en zou die in de bios zien, meerdere mensen zeiden ala "Ja, ja, ik wil wel..." maar het kwam er niet van. Toen op mijn eentje een tripje Amsterdam van gemaakt, gelijk wat rondgeskate en een paar winkels langsgeweest. In de bios vond ik het niet echt awkward of zo, (ik was zelfs niet de enige 'enige'), en nog nooit zo goed op een film kunnen focussen (in de bios althans), dus dat was eigenlijk wel vet. :)

Ik ben ook niet altijd happy met mijn situatie qua vrienden. Misschien dat ik te goed ben in tekortkomingen zien of me eraan ergeren, maar ik stoor me altijd wel aan mensen... En ik kom gewoon niet veel mensen tegen met wie ik echt écht goed kan opschieten. En daarvan woont eentje een eind weg en 'komt het er nooit van' om af te spreken, en eentje wil me niet meer zien...
Soms mis ik ook wel dingen, sommige onderwerpen kan of wil ik gewoon met niemand over praten, en sommige interesses of whatever voor epische plannen ken ik gewoon niemand die het deelt of wil meedoen, whatever.

Meestal voel ik me wel weer prima als ik ga sporten of favoriete muziek of serie opzet of favoriete games speel. :)

CiteerIk kan het nog altijd maar amper geloven hoe lief iedereen hier is voor elkaar. Het klinkt misschien zielig, maar dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Bedankt daarvoor, echt  :knuffel:l

Ghe ja daar zijn we voor... Wen er maar aan! :P

Oh, en ik zou ook zeggen, als professionele hulp eerste keer niet hielp, niet direct geheel opgeven misschien. ;)