Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even alles beu...

Gestart door JustMe01, oktober 06, 2013, 05:43:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Himawari

Ik ben ook alleen. Echte vrienden maken na school is moeilijk. Maar als ik een film wil zien of uit eten wil gaan, dan ga ik net zo goed in mijn eentje. Mijn oma is iemand die niets doet in haar eentje en klaagt dus vaak hoe makkelijk wij het allemaal hebben blablabla en zo wil ik absoluut niet worden! Gelukkig heb ik wel een hele hechte band met mijn familie.
Je hebt trouwens ook websites om vrienden te zoeken/maken. Misschien een idee?

Oh en voor een spelletjes/film-avond/middag/whatever ben ik ook altijd wel in hoor!

Brummetje

Ik herken het altijd wel aan iets ergeren van mensen. Dat heb ik ook. Ik denk soms dat ik niet geschikt ben voor een relatie, want in alle relaties heb ik me soms rot geërgerd, vaak aan kleine dingen. Er zijn ook weinig mensen met wie ik echt goed kan opschieten. Dat zijn eigenlijk alleen mijn vriend en vriendin.

In deze relatie erger ik me KAPOT aan het feit dat mijn vriend NOOIT (echt) naar me luistert. Ik word hierom soms echt kwaad op hem. Maar ook aan de enige vriendin die ik heb erger ik me weleens.

Vind het een vervelende eigenschap van mezelf, zou leuk zijn om een tijdje eens om te gaan met iemand zonder enige ergernis van mijn kant.
Ik kan soms wat hard/bot overkomen: is niet mijn bedoeling.

Maantje

Herken je verhaal maar al te goed :-\ fijn dat er hier zoveel mensen zijn die elkaar begrijpen.

mischa1

Hoi Justme,

als je nog een keer naar avengers of een dergelijke film wilt, koop de kaartjes gerust. Marathon of niet ga graag mee ( zelfs naar kick ass :P). Ik woon dichtbij antwerpen (Breda en heb vervoer) en ga regelmatig naar metropolis.

Mischa 1

JustMe01

Opnieuw hetzelfde dilemma, daarom dat ik maar geen nieuw topic open... vrienden maken is en blijft een ramp. Ondertussen heb ik totaal geen contact meer met ex-collega's, een goede vriend (of dat dacht ik toch) heeft me laten vallen en mijn beste vriend heeft ook geen tijd meer... en nét nu de Avengers marathon in Kinepolis eraan komt...  :78:  als er iemand interesse heeft om te gaan, dan hoor ik dat graag!
~ Every villain is a hero in his own mind ~

Roberto

Hey Justme,

Volgens mij is het niet naar wens van dit forum dat ik hier een bericht plaats, maar ik doe het toch even. Wat ontzettend vervelend voor je, dat je je zo voelt!
Ik dacht zelf, misschien kan een huisdier (als je die nog niet hebt?) je een beter gevoel geven. Aan een hond (kat kan ook) heb je veel steun. Dan ben je niet zo alleen. Vooral honden openen vaak ook communicatie met andere mensen.
Wat mij ook helpt is "Netflixen". Klinkt heel raar, maar het helpt mij heel erg om bij dipjes gewoon even een week intensief in een interessante en spannende serie te springen. Chocolade en ijs erbij  ;D

Ik wens jou heel veel sterkte, en hoop dat je je ondertussen al wat beter voelt! Als je wil mag je mij altijd een pb sturen!
Anders maakt je niet minder. Meer maak je zelf!

Koffie

Citaat van: Roberto op juli 29, 2015, 01:45:40 PM
Hey Justme,

Volgens mij is het niet naar wens van dit forum dat ik hier een bericht plaats, maar ik doe het toch even.

Ik spreek even als admin. :) Wat bedoel je?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie