Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Paarse Vrijdag

Gestart door Teal's Tracks, december 12, 2013, 12:26:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Teal's Tracks

Zijn er hier nog andere aces die zich morgen (een beetje) paars kleden wegens Paarse Vrijdag?  :P
Nederlandstalige Aseksuelen op Facebook ontmoeten? (150+ leden)
https://www.facebook.com/groups/DutchAces/

AceVentura

#1
Ik kende Paarse Vrijdag helemaal niet eigenlijk, toevallig las ik er vanmorgen iets over in zo'n gratis krantje wat je op het station kan meenemen. Het initiatief is wel  :klap:
Zelf was ik niets van plan eigenlijk.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jovi_Hobbes

Ik denk dat ik precies dezelfde bron heb gelezen. Op zich een goed initiatief, maar wel een beetje gemeen dat ze "onze" kleur jatten, maar vervolgens de dag alleen organiseren voor homo's, bi's en transgenders  :)  Dus daar moeten we misschien iets aan doen  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

Ik heb wel een paars t-shirt, maar om daarin nou op het land te gaan werken...
Is een zwart-grijs-wit-paarse sjaal ook goed? Die heb ik vorig jaar laten breien!
Nee, dan m'n muts in regenboogkleuren!


CiteerOp zich een goed initiatief, maar wel een beetje gemeen dat ze "onze" kleur jatten, maar vervolgens de dag alleen organiseren voor homo's, bi's en transgenders  
Wikipedia: "De kleur paars en de naam Spirit Day zijn ontleend aan de paarse baan van de regenboogvlag van de homobeweging, die spirit symboliseert."

Geen kleur "is van" ons. Wel kunnen we een kleur (of kleuren) gebruiken.  :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Himawari

Paarse Vrijdag is vooral bedoeld voor scholen. Mijn school was gister mooi paars. Ik moest zelf nog goed zoeken om iets paars uit de kast te trekken.
Mijn collega's weten overigens dat ik aseksueel ben, dus het was ook een beetje voor mij ;)

Imogen

Bij mij is het elke dag 'paarse vrijdag'..........de bedrijfskleding bestaat o.a. uit een paarse trui  :D
Verder geen aandacht aan besteed vrijdag. Op mijn werk weet alleen mijn leidinggevende het. De sfeer tussen de andere collega's is niet echt ideaal om het de anderen te vertellen. Nu ook niet meer van toepassing omdat ik toch over 4 werkdagen daar weg ga.
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Jovi_Hobbes

Citaat van: Edewecht op december 12, 2013, 08:33:11 PM
Geen kleur "is van" ons. Wel kunnen we een kleur (of kleuren) gebruiken.  :)

Vandaar ook "onze" en de smiley. Het was een grapje  :)
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)