Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoera voor Imogen

Gestart door Edewecht, januari 23, 2014, 05:42:06 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Imogen

Dank je wel! Alweer zo'n vroege vogel haha Werd vanmorgen om 7 uur ook al door vriendin gefeliciteerd, maar jij was nog vroeger!
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Fairytale

 :taart2: GELUKKIGE VERJAARDAG ! Maak er een mooie dag van  ;D
if you can understand the me then i can understand the you

Eleandra

#3
...

Linde

Happy birthday, Imogen  ;) Ik hoop dat je een leuke dag had!

Uffie

 :taart2: Met terugwerkende kracht gefeliciteerd, Imogen! Ik hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!  :knuffel:
Is there any escape - A guy called Gerald

Jovi_Hobbes

Veel te laat maar misschien ben je dan ondertussen ook wel weer aan nieuwe taart toe!
Gefeliciteerd!  :cake: :cake: :cake:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Imogen

Dank je wel voor de felicitaties en de taart! Ik heb IRL zoveel taart op dat ik weer ff flink aan de bak moest met wandelen en fietsen, omdat er toch echt wat kilootjes af moeten. Anders past DE jurk straks niet haha
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Edewecht

Er is al weer een jaar voorbij,... van harte gefeliciteerd Imogen!  :cake:  :cake:  :cake: :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Laura


aneh sekali

"The individual has always had to struggle to keep from being overwhelmed by the tribe. If you try it, you will be lonely often, and sometimes frightened. But no price is too high to pay for the privilege of owning yourself."
-Friedrich Nietzsche-

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Dwaze Sterveling

Gefeliciteerd met je verjaardag!  :cake: :wave:

Imogen

Bedankt voor de verjaardagswensen!  :knuffel:
Helaas zit ik al een week ziek thuis met een flinke virale luchtweginfectie...ook gisteren op mijn verjaardag.  :78: Niet leuk!
Heb dus niks kunnen vieren, alleen mijn longen uit mijn lijf moeten hoesten en mijn verjaardagsmaal in de toilet zien verdwijnen, 10 minuten nadat ik het op had...Gaat nog minstens een week duren voordat ik beter ben.
En nu sneeuwt het ook nog, had vandaag boodschappen willen doen, mijn (koel)kast is leeg. Voel me nu heeeel zielig  :'(
Sneeuw is leuk, behalve als je naar buiten moet...
"I always felt a failure as a woman; didn't know how to be one...because I am non"

Briggy

Oeh, dat is minder  :(

Group hug!!!

12-1-2015 <3 MarkA