Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Ik houd van een man/ mannen en ik houd van 1 vrouw / vrouwen

Gestart door Eva1971, mei 13, 2014, 07:40:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eva1971

Gebruiksaanwijzing:
Hoe je  deze poll kunt invullen:
Sommige mensen houden van 1 man Dat kan je eigen man zijn of een andere man of een man in je fantasie .
Sommigen van 1 vrouw
Sommigen van beide geslachten .
Misschien val je voor 90 % op een vrouw en voor 10% op n man dat mag ook.
Sommige mensen zijn verliefd op , of houden van, 2 mensen tegelijkertijd m.à.w. Poly-amorie .
Dat kunnen 2 vrouwen zijn bv je eigen vrouw en daarnaast nog een collega of je ex,
Of dat kunnen 2 mannen zijn bv je eigen man en de buurman,
Of thuis heb je een vrouw en daarnaast heb je nog een vriend waar je een relatie of iets mee hebt. Of andersom.
Of je bent gek op 2 van je exen of vrienden of vriendinnen.

Je gevoel kan ook zeggen ik heb geen relatie / of wel een relatie  en ik hou 90 % van mannen en voor 10 % van vrouwen. ( ongeacht of je daar wel of geen sex mee hebt of een relatie mee hebt of krijgt. Gewoon gevoelsmatig is deze poll bedoeld. Mag ook je fantasie zijn.

Misschien hou je helemaal niet van volwassenen en hou je alleen van kinderen dat kan ook.

Of je houdt van niemand alleen van jezelf kan ook.

Genoeg uitgelegd?


Lieve groeten van Eva1971

hobbitscones

Ik ben wel in staat op meerdere mannen tegelijk verliefd te zijn, maar houden van is een ander verhaal. Er is altijd maar een waar ik echt op verliefd ben.

Momenteel is er niemand in mijn hart daarentegen. Ik ben wel helemaal weg van bepaalde acteurs, maar ik weet niet of dit telt. :P

Ik weet daarom niet wat ik precies moet invullen. Ik zou zeggen van 1 man omdat ik houden van en verliefd zijn anders vind. Klopt dit?
Als al mijn acteurs tellen dan val ik op drie tegelijk hahaha.

Eugenie84

Ik kan heel erg houden van een man(nen), maar dan eerder een vriendschappelijk en emotioneel heel erg aan gehecht zijn. En ze kunnen mij ook soms heel erg intrigeren.
Slechts op 1 vrouw al verliefd geweest. Daar een blauwtje gelopen. Ik word dus verliefd op 1 vrouw tegelijk.