AVEN - Aseksueel Voorlichtings- en Educatie Netwerk
Mei 21, 2019, 12:52:40                
*
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws:
Heb je je geregistreerd, maar ontvang je geen activerings-email?

Stuur dan een email naar:
mailaven @ xs4all.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

FAQ   Startpagina   Omlaag  Help  Zoek  Inloggen Registreren  
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic. « vorige volgende »
Pagina's: [1] Omlaag Print
Auteur Topic: Verzonden prive bericht  (gelezen 964 keer)
Mar
Gast
« Gepost op: Juni 20, 2014, 01:05:16 »

Ik zou persoonlijk heel graag automatisch een backup vinden van mijn verzonden bericht bij postvak uit. Ipv het te moeten aanvinken (waar ik dus ook pas later achter kwam).
Nou weet ik niet wat haalbaar is binnen dit forum maar ideaal zou zijn, om gewoon per gesprek te kunnen zien wie, wat zegt, onder elkaar.

I.p.v. alle privé berichten van iedereen onder elkaar (zonder mijn eigen reactie's).

Ik weet op die manier niet meer wat ik heb gezegd tegen wie.... Roll Eyes
AceVentura
Administrator
AVENt Horizon

Alrighty then!

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 20, 2014, 03:08:02 »

Het opslaan van verzonden berichten kan je zelf instellen, als je in de knoppenbalk op "Profiel" klikt en dan naar "Persoonlijke berichten opties" gaat kan je daar kiezen voor "Sla standaard een Persoonlijk Bericht op in m'n postvak uit.". Je inkomende en uitgaande berichten blijven wel twee aparte dingen.

Het probleem dat je niet meer weet tegen wie je wat hebt gezegd zou opgelost zijn als iedereen netjes de
Citaat
quotes
zou gebruiken als ze beantwoorden  Grin
Ik weet van een ander forum waar ik lid ben dat met nieuwere software de ingaande en uitgaande berichten wel netjes bij elkaar worden weergegeven, maar aan die upgrade kom ik al een hele tijd niet toe  Roll Eyes

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler
Mar
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 29, 2014, 11:19:35 »

Dat is een flinke omweg haha.. maar vooruit. Het is ook niet het belangrijkste op de wereld. Ik zal het aanpassen.
 Grin
Pagina's: [1] Omhoog Print 
« vorige volgende »
Ga naar: