Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Verzonden prive bericht

Gestart door Mar, juni 20, 2014, 01:05:16 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mar

Ik zou persoonlijk heel graag automatisch een backup vinden van mijn verzonden bericht bij postvak uit. Ipv het te moeten aanvinken (waar ik dus ook pas later achter kwam).
Nou weet ik niet wat haalbaar is binnen dit forum maar ideaal zou zijn, om gewoon per gesprek te kunnen zien wie, wat zegt, onder elkaar.

I.p.v. alle privé berichten van iedereen onder elkaar (zonder mijn eigen reactie's).

Ik weet op die manier niet meer wat ik heb gezegd tegen wie.... ::)

AceVentura

Het opslaan van verzonden berichten kan je zelf instellen, als je in de knoppenbalk op "Profiel" klikt en dan naar "Persoonlijke berichten opties" gaat kan je daar kiezen voor "Sla standaard een Persoonlijk Bericht op in m'n postvak uit.". Je inkomende en uitgaande berichten blijven wel twee aparte dingen.

Het probleem dat je niet meer weet tegen wie je wat hebt gezegd zou opgelost zijn als iedereen netjes de
Citeer
quotes
zou gebruiken als ze beantwoorden  ;D
Ik weet van een ander forum waar ik lid ben dat met nieuwere software de ingaande en uitgaande berichten wel netjes bij elkaar worden weergegeven, maar aan die upgrade kom ik al een hele tijd niet toe  ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Mar

Dat is een flinke omweg haha.. maar vooruit. Het is ook niet het belangrijkste op de wereld. Ik zal het aanpassen.
;D