Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksueel douchegordijn

Gestart door Edewecht, augustus 01, 2014, 08:41:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

NU bij de Gamma: aseksueel douchegordijn, in de kleuren zwart, grijs, wit en paars. Grijp uw kans!  :schater:  :schater:

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Dat wordt een bezoekje brengen aan de Gamma!  :klap: :schater:
Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Sismo

Ik moet toch snel een nieuwe! Haha, leuk!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Briggy

Leuk zeg!  :D Maar ik hoop toch later een douche cabine te hebben!  ;)
12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Het kan niet op!
NU bij de kringloopwinkel: aseksueel overhemd, zwart-grijs-wit-paars geblokt.
Grijpt uw kans!

 
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

hobbitscones

Tof! Alleen jammer dat het van die kleine blokjes zijn, ik zou natuurlijk goed de kleuren willen laten zien.  ;D
Ik ben echter nog nooit in een kringloopwinkel geweest, hebben ze deze dan overal?

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: hobbitscones op september 28, 2014, 12:16:43 PM
Ik ben echter nog nooit in een kringloopwinkel geweest, hebben ze deze dan overal?

Hier in Drenthe is zelfs een keten: 'Het Goed'. Emmen, Assen, Roden...
In een (studenten)stad als Groningen moet toch een kringloopwinkel zijn...!  ???
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ariaster

Hahaha geweldig! :klap:  Ik weet pas sinds 2 dagen dat dit de kleuren zijn voor ons a-seksuele. Dus ik snap de grap :cheerleader: ik blij.

hobbitscones

Citaat van: Edewecht op september 28, 2014, 06:53:56 PM
Citaat van: hobbitscones op september 28, 2014, 12:16:43 PM
Ik ben echter nog nooit in een kringloopwinkel geweest, hebben ze deze dan overal?

Hier in Drenthe is zelfs een keten: 'Het Goed'. Emmen, Assen, Roden...
In een (studenten)stad als Groningen moet toch een kringloopwinkel zijn...!  ???
Oh, ze zijn er wel hoor! Ik ben zelf alleen nog niet in zulke winkels geweest. Ik ben dan ook niet zo'n kledingshopper... maar dit zou ik wel tof vinden. :P

Edewecht

:schater:
Ja, Dames en Heren, daar zijn we weerrrr !!
NU bij de ANWB: AVEN-dames-truien - ook voor heren ;D - zwart-grijs-wit-paars gebandeerd.
Grijpt uw kans!


en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)