Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Er is een Briggy jarig hoera hoera

Gestart door JustKidding, augustus 23, 2014, 05:59:17 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustKidding

Ik ken Briggy niet persoonlijk maar omdat ze een tof actief lid is vind ik het een goed idee om haar eens lekker wat taarten :cake: chocolade en veel cadeautjes toe te wensen.

Van harte gefeliciteerd!
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AniMeshorer

Omdat rockmuziek het leven kleur geeft, een welgemeende gelukkige verjaardig met het gezelschap van deze 4 heren er bovenop:
https://www.youtube.com/watch?v=7WAphzIXlhY

Maak er een prettige viering van!  :cheerleader:
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.

Briggy

Wat lief!!!!   :knuffel:

Ik heb een geweldige verjaardag gehad  :cheerleader:

Zonder  :cake:, maar met een uitgebreide high tea met mijn ouders en een etentje met mijn beste vriendinnen/vrienden  :wave5:

THE BEATLES ♥♥♥
12-1-2015 <3 MarkA

Dutchamoeba

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, Briggy!

Uffie

Met terugwerkende kracht van harte gefeliciteerd!
Is there any escape - A guy called Gerald

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Edewecht

Beetje laat, maar ook de felicitaties van mij, Briggy!  :)    :cake:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Briggy

Bedankt Edewecht, jij bent mijn held!  :D
12-1-2015 <3 MarkA

Ordinarium


Dutchamoeba

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Briggy! :cake: :cake: :cake:

Ik krijg wel een waarschuwing van deze site: "Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic. Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken." Tja, je bent maar 1 keer in de 365 dagen jarig, dus hoef ik me van deze waarschuwing niets aan te trekken... ;D

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA

Dark_Lord_

Beter laat dan nooit. Dus laat ik ook nog maar even mijn felicitaties overbrengen.
Seks is net een menselijke nabootsing van een Ikea product...
1. Haal de onderdelen uit de verpakking.
2. Stop pin A in opening B

Demiandproud

...en ook van mijn kant een late "gefeliciteerd" :)
Mode: exploration. Errors may occur. Please contact and leave feedback, if so. Answers to questions posed deeply appreciated. Community also appreciated.

SaxiePhone

Ook hier natuurlijk een welgemeend maar wel veel te laat Gefeliciteerd!

Briggy

12-1-2015 <3 MarkA