Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gebruik jij wel eens openingszinnen samen met je aseksualiteit?

Gestart door JustKidding, augustus 23, 2014, 06:13:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JustKidding

Sommige mensen vinden het soms erg leuk om te zeggen dat ze wel eens een avondje met je naar bed willen. Helaaasch!  :schater:

Maar hebben jullie ooit eens een keer je aseksualiteit gebruikt in een openingszin? Bijvoorbeeld wat ik ooit eens gezegd heb is "Hey, Ik ben aseksueel maar met jouw wil ik wel een keer een potje kaarten. Nouja, letterlijk kaarten dus."
I'm an asexual that is not afraid of intimacy and/or a relationship with someone sexual active. I enjoy sexually intimacy with others, while not being sexually attracted to anyone; still I can become sexually triggered which can result in a lascivious state. I dislike penetrating.

I am a kinkster

AniMeshorer

Nog niet geprobeerd met een meisje die ik wou daten maar wel toen ik samen met een meisje als gaste verbleef in Turkije, ik zou haar de stad laten zien en rondleiden maar we moesten door omstandigheden bij dezelfde gastvrouw logeren. Toen zij een douche wou nemen heb ik gezegd "er zit geen slot op die deur maar je weet dat ik niet ga komen kijken, ik heb erotofobie tenslotte". (zij had géén erotofobie maar heeft wel het respect getoond om ook mij rustig en in alle privacy te laten douchen)
"There's no such thing as the past, it exists only in the memory. There's no such thing as the future, it exists only in our imagination. If our watches were truly accurate the only thing they would ever say is NOW." (Damien Echols)

Love is the Law. Love under Will.