Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

30 things about you.

Gestart door JustKidding, augustus 24, 2014, 07:31:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

MarquiseCarabas

Citaat van: hobbitscones op januari 15, 2015, 09:05:11 PM
Mij maakt de nerd of geek term niet uit, ik noem mezelf vaker nerd, waarschijnlijk omdat het dus meer in Nederland gebruikt wordt?
Dork ben ik niet zo van... ik heb er ook een negatieve associatie ermee.

Citaat van: Sterveling op januari 15, 2015, 07:20:59 PM
Citeer29. Ik wil heel graag Dungeons & Dragons spelen, maar heb niet genoeg geïnteresseerde vrienden en ik ken het niet goed genoeg om het te leiden.
30. Mijn oom is net als ik een nerd/geek (de een zegt dat het nerd heet en de ander zegt dat het geek heet) en ik kan daarom beter met hem overweg dan bijvoorbeeld mijn ouders, hoewel ik verder weinig contact met hem heb.

@hobbitscones: Grappige laatste puntjes. Zelf ben ik al 15+ jaar Dungeon Master bij Dungeons & Dragons en Pathfinder. Mocht je toch de mogelijkheid vinden het spel eens te spelen, maar je zit met vragen, dan kun je deze eventueel aan mij stellen.
Cool! Al zou ik het zelf niet durven proberen, DM zijn...

Hier nog een enthousiaste Patfinderspeler- en DM! :D Hoewel ik mezelf erop betrap dat ik DMen eigenlijk leuker vind... :P

Ken je Pathfinder Society? Daarbij speel je steeds losse verhalen met een andere spelersgroep en DM, maar je personage blijft doorgroeien. Een vaste groep vind ik zelf leuker, maar het kan misschien wel een makkelijkere manier te zijn om in te stappen. Afhankelijk van waar je woont dan: er wordt voor zover ik weet wekelijks in Utrecht gespeeld, regelmatig in Leiden, Delft en Gouda, binnenkort weer wat in Amersfoort...

Oeps, een beetje offtopic... Dan ga ik me ook maar aan een lijstje wagen.

1. Ik ben gek op Pathfinder en andere soorten roleplay!
2. Ik DM momenteel een campaign waarin sneeuw en ijs een grote rol speelt, en speel wekelijks in een campaign waarin we momenteel in de vuurdimensie zitten... Voor de afwisseling, zullen we maar zeggen :P
3. Ik heb een forum voor geschreven roleplay, getiteld Wereldwevers.
4. Ooit, lang lang geleden had ik een forum voor verhalen schrijven, getiteld Het Leesbeest.
5. Ik ben een fantasyboek aan het schrijven over draken en tovenaars en ander gespuis.
6. Het belangrijkste in een boek vind ik karakterontwikkeling en de verhoudingen tussen personages - al moeten er wel genoeg spannende dingen gebeuren om dat alles lekker onder druk te zetten.
7. De hoofdpersoon van mijn boek lijkt in veel opzichten totaal niet op mij, maar soms vraag ik me af of haar agressieve gedrag niet een uitlaatklep is omdat ik zelf altijd met alles en iedereen rekening wil houden.
8. Vaak is het niet mogelijk om met alles en iedereen rekening te houden maar dan probeer ik het toch, wat tot veel frustratie leidt.
9. Ik kan enorm struikelen over taalfouten, maar weet me gelukkig in te houden op momenten dat correct taalgebruik niet belangrijk is.
10. Eén van mijn grootste ergernissen is dat mensen in het Nederlands steeds meer woorden los schrijven, terwijl ze aan elkaar horen. Of Engelse zinsconstructies gebruiken met Nederlandse woorden. Jongens, houd je talen uit elkaar! xD
11. Dat is natuurlijk allemaal erger geworden sinds ik een jaar Literair Vertalen heb gestudeerd. Ik ben ermee gestopt omdat ik toch liever met mijn eigen verhalen bezig ben dan met die van anderen.
12. Mijn enige leeftijdsgenoot op die opleiding (de rest was gemiddeld 2x mijn leeftijd) was een jongen die verliefd op me was. Ik niet op hem xD (wist nog niet dat ik ace was). Na een tijdje wist ik hem dat duidelijk te maken en inmiddels speelt hij in mijn Pathfindercampaign (die met de sneeuw).
13. Ik heb de neiging om veel te ambitieuze hobbyprojecten te beginnen. Soms maak ik ze nog af ook!
14. Bovengenoemd boek is géén hobbyproject meer, vanaf nu is dat serieus! Ik ben vanaf afgelopen week lekker fulltime bezig met wat ik echt wil doen, in de overtuiging dat ik er uiteindelijk ook wel geld mee ga verdienen.
15. Ik woon bij mijn ouders en heb een aardige spaarrekening opgebouwd met een administratie- en inpakbaantje (eind 2014 gestopt). Beide helpen behoorlijk voor punt 14.
16. We hebben drie katten, alleen is een van de twee broertjes al weken niet meer thuis geweest... het is alleen zo naar om die dan niet meer mee te tellen. Alle mogelijke meldingen nagetrokken maar niks :(
17. Ik word enorm blij van goed gemaakte maffe muzikale filmpjes (zomaar wat voorbeeldjes: deze of deze of deze)
18. Ik heb mezelf ooit PHP en MySQL aangeleerd door een dik boek van voor tot achter door te lezen en vervolgens een website te bouwen.
19. Ik heb 10 jaar pianoles gehad, maar ben gestopt omdat ik een niveau had bereikt waarop ik meer zou moeten oefenen om verder te komen dan waar ik tijd voor had.
20. Zodra ik langs een piano kom, moet ik er op spelen. Het helpt wel als er bladmuziek op staat, want ik lees heel snel van blad en ken bijna niets uit mijn hoofd.
21. Ik heb ook twee jaar saxofoon gespeeld, maar voelde me niet thuis in de vereniging, en helaas was de sax daar geleend... Later nog van een kennis een sax geleend om aan de schoolmusical mee te doen.
22. Ik ben halverwege de middelbare school overgestapt naar Iederwijs, een school waar niets verplicht was en je compleet zelf je eigen programma kon indelen. Veel geleerd, helaas hadden ze uiteindelijk niet de middelen om een diploma te kunnen halen, dus ben ik daarvoor maar terug gegaan naar mijn oude school...
23. Ik kijk geen tv en zelden films. Er staan allerlei films en series op het lijstje om ooit nog te zien, maar ik doe het gewoon niet :P
24. Ik speel wel veel games, maar ook daarvan wordt de 'nog te spelen' lijst alleen maar langer. Blijkbaar speel ik toch niet genoeg...
25. Ik kan niet wachten tot het volgende deel van Dreamfall: Chapters uitkomt. Een heel verhaal-gerichte game, in een hele gave setting, maar ik hoop wel dat dit (vijfdelige) spel wat van de vragen beantwoord die het vorige spel uit de serie open liet!
26. In games wil ik altijd alle mogelijke hoeken en gaten verkennen en alle mogelijke gesprekken met NPCs voeren voor ik verder ga. De makers hebben dat er toch niet voor niets allemaal in gestopt?
27. Ik lust geen alcohol, geen prik, en geen koffie.
28. Ik ben gek op thee, hoewel niet op zwarte (en al helemaal niet met nepfruitsmaakjes). Losse, minder standaard zwarte thee, bij voorkeur met wat andere dingen er doorheen, lust ik dan weer wel. Maar vooral alle mogelijke kruidenmixen :D
29. Mijn lievelingsgetal is 11, waarschijnlijk voornamelijk omdat mijn verjaardag op 11 mei is. Mijn geboortejaar is '89. Vandaag, toen ik aan pagina 89 (op papier) van mijn boek begon, zag ik ineens het verband tussen die twee getallen.
30. Ik kan totaal niet tegen drukte, hoewel ik het beter kan hebben als ik ben uitgerust.

Ok, dat was veel xD

Dwaze Sterveling

#16
CiteerHier nog een enthousiaste Patfinderspeler- en DM! Cheesy Hoewel ik mezelf erop betrap dat ik DMen eigenlijk leuker vind... Tongue

Ken je Pathfinder Society? Daarbij speel je steeds losse verhalen met een andere spelersgroep en DM, maar je personage blijft doorgroeien. Een vaste groep vind ik zelf leuker, maar het kan misschien wel een makkelijkere manier te zijn om in te stappen. Afhankelijk van waar je woont dan: er wordt voor zover ik weet wekelijks in Utrecht gespeeld, regelmatig in Leiden, Delft en Gouda, binnenkort weer wat in Amersfoort...

Wow! Ik heb nog nooit een andere Pathfinder DM ontmoet in Nederland. Sterker nog; alle mensen die ik ken die Pathfinder spelen heb ik er zelf bij gehaald.  :wave:

Zelf ben ik altijd de DM geweest, want niemand anders wilde dat zijn. Maar dat is niet erg. Ik vind het fantastisch! :D

Ik ken Pathfinder Society wel, maar heb er nog nooit zelf aan meegedaan. Misschien moet ik dat maar eens proberen, gezien alle groepen waar ik ooit mee gespeeld heb door continu-diensten uiteindelijk afhaakten.

En is die campaign die je speelt Reign of Winter?

Nou, gezien ik al meerdere keren gereageerd heb op dit onderwerp, moet ik echt weer even on topic gaan. Dus morgen, wanneer ik minder moe ben, komen mijn 30 punten.  :P

Stravagante

Ik heb dit vaker met 10 gedaan, maar dit wordt wel een héle uitdaging.

01. Ik houd niet van chocolade. ::)
02. Ik ben 1,83 meter en veelal de kleinste in de ruimte. En daar stoor ik mij meer aan dat dat ik zou willen. :-\
03. Ik ben aanvoerder  8)
04. Ik speel al 10 jaar waterpolo
05. Ik ben 20 jaar oud
06. Ik heb nog nooit een relatie gehad. :cake:
07. Ik heb nooit intiem contact gehad. :cake:
08. Ik ben 3 keer van studie gewisseld ???
09. Mijn eerste studie was communicatiesystemen
10. Mijn tweede studie was Biologie en Medisch Laboratorium Onderzoek met als major Medische Diagnostiek.
11. Mijn huidige studie is Tuin Park en Landschap.
12. Ik kan me helemaal ziek eten in jellybeans. :-X
13. Maar ook in Engels drop.
14. Hoe oud ik ook word, ik zal altijd pokémon blijven spelen. ;D
15. Mijn Steam account heeft meer dan 1500 spellen, waarvan ik er hooguit 500 heb gespeeld. :-[
16. Puzzels vind ik leuk, maar heb nog nooit een rubiks kubus kunnen oplossen.
17. Mijn boekenplank bezwijkt bijna onder het gewicht. :P
18. Op de middelbare school heb ik eigenlijk helemaal geen klap uitgevoerd. :-\
19. Heb meer dan 200 Donald Duck pockets.
20. En meer dan 2000 Pokémon kaarten :D
21. Ik luister vooral naar rock en metal muziek >:D
22. Ik ben nogal cynisch ingesteld :-\
23. Heb een schurfthekel aan Evangelion (Anime) >:(
24. Alsook alle Final Fantasy's vanaf deel 10. >:(
25. Ik heb een keer in een achtergrond koor van Jamai gezongen (Ja, die van de eerste Idols) :-[
26. Ik was een van de top 25 Bubble Shooter spelers op Hyves. :-[
27. Ik heb mezelf aangesloten bij de actieve Nederlandse en Belgische Nerdfighter community. :)
28. Ik kan geen afstand doen van een aantal knuffels. :-X
29. Ik ben een tijdje doodgraver geweest.
30. Ik ben bagger in lijstjes maken.  ;D

Over de tabletop RPG's:
Ik wou er heel lang mee beginnen, uiteindelijk een kleine groep gevonden waarmee we D&D 3,5 speelden. Maar de campaign niet eens kunnen afmaken omdat de DM terug ging naar Argentinië en de tijdzones alles lastig maken. Wil eigenlijk heel graag Shadowrun proberen.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

hobbitscones

Citaat van: MarquiseCarabas op januari 15, 2015, 10:20:10 PM
Citaat van: hobbitscones op januari 15, 2015, 09:05:11 PM
Mij maakt de nerd of geek term niet uit, ik noem mezelf vaker nerd, waarschijnlijk omdat het dus meer in Nederland gebruikt wordt?
Dork ben ik niet zo van... ik heb er ook een negatieve associatie ermee.

Citaat van: Sterveling op januari 15, 2015, 07:20:59 PM
Citeer29. Ik wil heel graag Dungeons & Dragons spelen, maar heb niet genoeg geïnteresseerde vrienden en ik ken het niet goed genoeg om het te leiden.
30. Mijn oom is net als ik een nerd/geek (de een zegt dat het nerd heet en de ander zegt dat het geek heet) en ik kan daarom beter met hem overweg dan bijvoorbeeld mijn ouders, hoewel ik verder weinig contact met hem heb.

@hobbitscones: Grappige laatste puntjes. Zelf ben ik al 15+ jaar Dungeon Master bij Dungeons & Dragons en Pathfinder. Mocht je toch de mogelijkheid vinden het spel eens te spelen, maar je zit met vragen, dan kun je deze eventueel aan mij stellen.
Cool! Al zou ik het zelf niet durven proberen, DM zijn...

Hier nog een enthousiaste Patfinderspeler- en DM! :D Hoewel ik mezelf erop betrap dat ik DMen eigenlijk leuker vind... :P

Ken je Pathfinder Society? Daarbij speel je steeds losse verhalen met een andere spelersgroep en DM, maar je personage blijft doorgroeien. Een vaste groep vind ik zelf leuker, maar het kan misschien wel een makkelijkere manier te zijn om in te stappen. Afhankelijk van waar je woont dan: er wordt voor zover ik weet wekelijks in Utrecht gespeeld, regelmatig in Leiden, Delft en Gouda, binnenkort weer wat in Amersfoort...
Nooit van gehoord verder eigenlijk, maar klinkt interessant, maar dan ken ik nog steeds niet genoeg mensen die dit soort dingen in hun interessegebied hebben... en als Groninger lijkt het erop dat ik die activiteiten ook niet al kunnen vinden als ik die plaatsnamen hoor.  ???
In spellenwinkels hier en in Leeuwarden hebben ze wel elke week spellenavonden, maar dit is vaak Magic of gewoon willekeurige spellen, niet echt de soort spellen waarbij een DM nodig is enzo, dus dat trekt mij weer minder (als niet Magic speelster).

Tot hoeverre is het trouwens off-topic als het wel met onze '30 things about you' te maken heeft? ;)

@Marquise
CiteerWe hebben drie katten, alleen is een van de twee broertjes al weken niet meer thuis geweest... het is alleen zo naar om die dan niet meer mee te tellen. Alle mogelijke meldingen nagetrokken maar niks
:grouphug:

@Stravagante
CiteerIk ben 1,83 meter en veelal de kleinste in de ruimte.
Dat is een grapje/sarcasme toch. ???

CiteerMijn Steam account heeft meer dan 1500 spellen, waarvan ik er hooguit 500 heb gespeeld.
...wow. Ik heb misschien net 50-60 spellen, vijf uitgespeeld misschien? Maar wat wil je als je Skyrim opeens installeert en alle spellen negeert. :P

CiteerIk heb mezelf aangesloten bij de actieve Nederlandse en Belgische Nerdfighter community.
Ken je daar iemand genaamd Sive of Sophia? Zij is namelijk een oud-klasgenote van mij, die heeft mij wel eens van de Nerdfighter community verteld.

Stravagante

Citaat van: hobbitscones op januari 16, 2015, 11:43:05 AM

@Stravagante
CiteerIk ben 1,83 meter en veelal de kleinste in de ruimte.
Dat is een grapje/sarcasme toch. ???

Nee, ik ben altijd één van kleinste :-\

Citaat van: hobbitscones op januari 16, 2015, 11:43:05 AM
CiteerIk heb mezelf aangesloten bij de actieve Nederlandse en Belgische Nerdfighter community.
Ken je daar iemand genaamd Sive of Sophia? Zij is namelijk een oud-klasgenote van mij, die heeft mij wel eens van de Nerdfighter community verteld.

Haar zie ik wel eens posten in de groep. Ze had toegezegd een bijeenkomst in Groningen bij te wonen, maar is nooit komen opdagen.

Ben trouwens ook nog geen jaar actief lid, dus heb ik nog maar weinig mensen ontmoet.
When you raise the most valid of points, you will be grazed by the most hollow of souls, and the most vacant of personages.

Dwaze Sterveling

Even kijken of ik verder kom dan 4.

1. Ik ben aseksueel. Wie had dat toch kunnen bedenken?

2. Ik ben 32 jaar.

3. Ik speel meer dan 15 jaar Advanced Dungeons & Dragons, Dungeons & Dragons 3rd edition, 3.5 en Pathfinder. Maar ik heb op dit moment geen groep. Altijd als Dungeon Master / Game Master, omdat anderen dat nooit willen doen. Dat is niet erg, want ik vind het fantastisch!

4. Ik speel een erg leuk GPS spel op mijn telefoon waarbij ik verschillende steden moet bezoeken (Ingress).

5. Ik ben gek op bordspellen en ben op dit moment bezig met het spel Dungeon Lords. Ach... Pathfinder, maar dan omgekeerd.

6. Ik heb een eigen appartement, maar die probeer ik al jaren te verkopen. Het is nu eenmaal te ver van mijn werk. Tot die tijd logeer ik bij mijn vader. Gezien mijn vader en ik goede vrienden zijn, gaat dat helemaal prima.

Pfff... al zes keer 'Ik' gebruikt aan het begin van elk punt. Wat klinkt dat toch raar.

7. Ik... eh... Afgelopen herfst heb ik haute cuisine kooklessen gevolgd. En met succes! Misschien volgende herfst weer?

8. Maar het maken van simpele gerechten wilt vaak mislukken, dus dat is een beetje tegenstrijdig. Misschien had ik eerst met de basis moeten beginnen?

9. Ik heb psychologie gestudeerd aan de Universiteit in Leiden, maar heb deze studie door persoonlijke omstandigheden nooit afgemaakt.

10. En toen bedacht ik me dat IT ook wel leuk zou zijn.

11. En ik heb nu een leuke baan waarbij ik op regelmatige basis in het buitenland ben. Alles is dus toch nog goed gekomen.

Pfoeh! Hoe lang nog?

12. Ik schrijf fantasieverhalen in mijn vrije tijd, maar verwijder ze weer. Elke keer als ik het teruglees denk ik: "Daar moet ik ook niet aan beginnen!" Ik durf deze verhalen dus niet eens aan mijzelf te laten zien...

13. Batman is mijn favoriete superheld.

14. Ik heb een Taiwanese moeder, maar spreek geen woord Chinees! Of liever gezegd... Mandarijn. Mijn ouders dachten dat ik hierdoor een taalachterstand zou oplopen. Wel makkelijk voor mijn vader, want hij zou het dan toch allemaal niet kunnen verstaan. Het was echter wel handig geweest als ik het wel zou hebben geleerd, maar tja... het was goed bedoeld van mijn ouders.

15. Ik vind de drie Lord of the Rings films misschien toch wel de beste films.

Ik ben nog maar op de helft?  :'(

16. Gamen doe ik niet meer zoveel. Soms pak ik er een oud spel bij (Baldur's Gate bijvoorbeeld) en kan daar dan weer fijn van genieten. Maar ook de nieuwere Bioware RPG's vind ik leuk. :D

17. Ik vind de muziek van Nightwish prachtig! Symphonic metal is dan ook mijn favoriete genre.

18. Ik woon in Zuid-Holland (bij mijn vader). Mijn appartement staat in Noord-Brabant.

19. Maar ik werk in Noord-Holland. Wat een reistijd zeg...

20. Gezien ik nog weleens als Geek word beschouwd door mensen uit mijn omgeving, vind ik het heerlijk om naar de Big Bang Theory en The IT Crowd te kijken. Dan voel ik me toch weer een beetje normaal.

Nu begint het toch echt wel een beetje op te raken hoor...

21. Met eten lust ik vrijwel alles, behalve tofu. Daar heb ik echt een hekel aan. In mijn kindertijd gaf mijn moeder dat elke ochtend als ontbijt, dus misschien komt het daardoor.

22. Oh, eh... als ik aangeschoten raak schijn ik beter te kunnen rekenen en wikipedia artikelen uit te leggen (volgens mijn vrienden). Ook kan ik beter bowlen. Ach ja... ik moet punt 22 toch ergens mee vullen.

23. Vorig jaar ben ik naar Texel geweest en ben daar wezen parachutespringen. Ik heb ook mijn brevet gehaald en zou het zo weer doen. Echt fantastisch! :D

24. Mijn vader weet van mijn geaardheid. Mijn moeder niet. Dus zij vraagt me nog steeds wanneer ik nou eindelijk eens een vriendin krijg en wanneer ze weer oma wordt...

25. Maar gezien ik nooit een relatie heb gehad, vraag ik mij toch af wanneer mijn moeder doorkrijgt wat er aan de hand is. :)

26. Maar ik ben wel pas oom geworden, dus dat helpt. :D

27. Ik vind honden, katten en vogeltjes erg leuk. Maar omdat ik belachelijk veel werk (en vanwege de reistijd natuurlijk) kan ik ze niet goed verzorgen. En daarom begin ik er niet aan.

28. Ik heb een hekel aan drukte. Een bioscoop of restaurant vind ik prima. Maar een plek waar een hele groep aan het dansen is en dronken wordt vind ik persoonlijk niks.

29. En ik bedenk me dus ook... ik houd niet van dansen.

30. En ik lust best een biertje, maar stop altijd ruim voordat ik dronken word. Dronkenschap is niets voor mij. :)

Zo dan! Wel een stevige uitdaging hoor.

hobbitscones

Citaat van: Stravagante op januari 16, 2015, 01:11:04 PM
Citaat van: hobbitscones op januari 16, 2015, 11:43:05 AM

@Stravagante
CiteerIk ben 1,83 meter en veelal de kleinste in de ruimte.
Dat is een grapje/sarcasme toch. ???

Nee, ik ben altijd één van kleinste :-\
Als iemand van 1,60 meter vind ik dat heel vreemd om te realiseren... :o

Citaat van: Stravagante op januari 16, 2015, 01:11:04 PM
Citaat van: hobbitscones op januari 16, 2015, 11:43:05 AM
CiteerIk heb mezelf aangesloten bij de actieve Nederlandse en Belgische Nerdfighter community.
Ken je daar iemand genaamd Sive of Sophia? Zij is namelijk een oud-klasgenote van mij, die heeft mij wel eens van de Nerdfighter community verteld.

Haar zie ik wel eens posten in de groep. Ze had toegezegd een bijeenkomst in Groningen bij te wonen, maar is nooit komen opdagen.

Ben trouwens ook nog geen jaar actief lid, dus heb ik nog maar weinig mensen ontmoet.
Oh? Ze staat wel bekend om te laat komen, maar gewoon niet komen gebeurt niet vaak, al heeft ze door een ongeluk wel vaak last van haar nek en kon ze niet altijd op school zijn. Was wel grappig, zelfs bij het diploma halen was ze te laat en we reageerden allemaal op zo'n manier van "goh dat is wel heel typisch". :P Naja.

Komt nog wel. :)

@Sterveling
Citeer15. Ik vind de drie Lord of the Rings films misschien toch wel de beste films.
:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

MarquiseCarabas

@Sterveling: Ja, Reign of Winter! Die is gaaf :D (Ik hoop alleen wel dat niemand die dit topic leest nog van plan is om hem te spelen, want ik vind die locatie die je noemt toch wel een flinke spoiler! :P)

Ik ken tientallen Pathfinderspelers, en ik gok dat de helft daarvan ook DMt...

@hobbitscones Ik zoek toevallig net een extra speler voor een online Pathfindercampaign :P PM maar als je meer wil weten.

Dwaze Sterveling

@MarquiseCarabas: Oh nee! Het was niet bedoeld als spoiler. Paizo heeft die samenvatting ook gewoon op de website staan. :(

Oh nee. Ik haal het zo weg.

MarquiseCarabas

Ja, maar wel pas in de omschrijvingen van de afzonderlijke hoofdstukken, toch? ik kijk er ook altijd voor uit om de achterkant van een boek te lezen als ik het vorige deel nog niet uit heb.
Ik weet niet, ik vind het in elk geval voor mijn spelers het leukst als ze het pas weten als ze er terecht komen. Ben benieuwd of me dat gaat lukken, zeker gezien de tijd die het gaat kosten voor we zover zijn, maar ik geloof niet dat ze veel op de website van Paizo rondkijken. En hier al helemaal niet :P dus zoveel maakt het ook niet uit.

Heb jij Reign of Winter ook gespeeld/geDMd, of er alleen over gelezen?

(Zullen we een tabletop-rpg-topic maken? :P )

Dwaze Sterveling

Ja, klopt. Helemaal een vergissing van mijn kant. Ik ben namelijk gewend dat de spelers deze beschrijvingen altijd gewoon lezen op de Paizo pagina.

Ik heb Reign of Winter willen spelen, maar toen vielen beide groepen uit elkaar door werk, verhuizing, (misschien) slechte DM, etc. Ik ben nu slechts een ronddolende Dungeon Master zonder groep...  :'(

Hopelijk gaat jouw groep de campaign helemaal uitspelen - de beloning voor goed DM-en. :)

Tabletop-rpg-topic lijkt me leuk! :D
Maar hoort dat wel thuis in 'Onzin'? Het is tenslotte toch wel één van de belangrijkere dingen in het leven en zeer beslist geen onzin. :P

Dwaze Sterveling

Citaat van: MarquiseCarabas op januari 16, 2015, 09:30:29 PM
(Zullen we een tabletop-rpg-topic maken? :P )

Gedaan! :D

Ik heb het wel iets uitgebreid met kaartspellen, bordspellen, video games en augmented reality games (Ingress bijvoorbeeld ;)). Wie weet hoeveel verborgen Game Masters we tegenkomen? :)

Fiora

30 dingen?! Jeetje wat een lijst! Ik ga het proberen!

1. Ik ben een vrouw (meisje volgens mijn vader :P)
2. Ik ben 23 jaar oud (of jong!)
3. Ik kom uit Noord-Brabant
4. Ik studeer Informatica
5. Ik heb een week geleden de sleutels gekregen van mijn studentenkamer! Yay!
6. Ik ben als de dood voor spinnen
7. Ik ben helemaal gek op katten
8. Ik stel altijd alles uit tot het laatste moment, en schiet dan vervolgens volledig in de stress
9. Ik heb een tijdje in Antwerpen gestudeerd
10. Ik ben jaren geleden (2008) met de middelbare school een keer vier dagen naar Londen geweest, en sindsdien wil ik daar altijd al terug naartoe.
11. Ik ben verslaafd aan chocolade, het liefst zo puur mogelijk
12. Ik vind thee echt heel erg goor
13. Ik ben een moeilijke eter, ik vind bijna alles vies
14. Ik zou graag zelf een computer bouwen
15. Ik ben al 7 keer gezakt voor mijn praktijkexamen autorijden
16. Ik ben al jaren fan van Maroon 5
17. Stiekem luister ik ook wel eens naar 1 direction, maar dat vertel ik nooit aan iemand!
18. Ik begin altijd heel enthousiast aan nieuwe dingen om ze vervolgens na twee weken weer compleet te verwaarlozen.
19. Ik vind het heel leuk om nieuwe talen te leren
20. Ik bak graag cupcakes
21. Als mijn nagels niet gelakt zijn voel ik me kaal :P
22. Ik was vroeger de enige in de klas die niet wist wat ze later wilde worden, ik weet het nu nog steeds niet!  :-\
23. Ik eet altijd in mijn eentje een hele zak m&ms leeg in de bioscoop
24. Ik heb een hekel aan fietsen
25. Ik zou mijn haar graag in een gekke kleur willen verven (paars of aqua ofzo) maar ik durf niet..
26. Mensen denken altijd dat ik verlegen ben, maar ik wil gewoon niet met iedereen praten
27. Mensen die mij kennen moeten altijd erg lachen om mensen die denken dat ik verlegen ben!
28. Ik haat mezelf als ik typfouten maak! En ik maak ze regelmatig!
29. Ik heb vaak tijdelijke obsessies zoals snorren, minions, bananen of de kleur paars. Die obsessies zwakken na verloop van tijd af, maar gaan nooit meer helemaal weg :P
30. Ik maak graag lijstjes!

Ik zou nog wel meer kunnen vertellen, maar dan wordt iedereen zo moe van het lezen en dat wil ik jullie niet aandoen!  :wave:

lapat67

1. Ik heb een duurzame ecologische voetafdruk. Dat betekent dat mijn consumptie 2/3 is van de gemiddelde wereldburger.
2. De laatste keer dat ik mijn vuilnisbak heb laten legen is 3,75 jaar geleden.
3. De laatste keer dat ik in een vliegtuig reisde was in 2002.
4. De laatste keer dat ik groente of fruit kocht was in 2009.
5. Mijn rijbewijs is verlopen en ik heb nooit een auto bezeten.
6. Mijn gas is afgesloten, ik hak ongeveer een ton hout per jaar.
7. Ik gebruik 300 kWh electriciteit per jaar.
8. De universiteit waar ik werk gaat de goede kant op, maar heeft nog een lange weg te gaan voor ze duurzaam is.
9. Mijn favoriete boeken zijn God emperor of Dune, Frank Herbert; The lacuna, Barbara Kingsolver; A prayer for Owen Meany, John Irving; Davita's Harp, Chaim Potok
10. Ik woon op fietsafstand van Norwich, Groot Brittannie.
11. Mijn favoriete band op het moment is Seize the day (http://www.seizetheday.org)
12. Ik drink hoofdzakelijk groene thee.
13. Ik ben vegetarier.
14. Ik ben zowel academisch als toegepast ecoloog/ permaculturist.
15. 4. Ik heb een gruwelijke hekel aan New Age.
16. Mijn favoriete eten is sushi. Ook ben ik gek op tiramisu.
17. 7. Ben geinteresseerd in zowat alles wat in de zee leeft.
18. 28. Ik ben een zomermens. Ik weet nog dat ik op het heetst van de dag tennis speelde met mijn moeder. We konden thuis vanaf de eerste verdieping zien of er banen vrij waren en hadden een seizoenskaart waardoor we konden tennissen als er niemand anders een baan gehuurd had. Mijn moeder zei: niet zeuren, gewoon spelen.
19. De ergste maanden van het jaar zijn februari en soms maart, als in januari de dagen langer worden en het idee geven dat de lente eraan zou moeten komen, maar dan duurt het nog eindeloos en de koudste tijd van het jaar moet nog komen.
20. Ik ben een chaoot, en heb een vreselijke hekel aan formulieren.
21. 17. Ik ben ooit tegengehouden aan de Nederlands-Engelse grens omdat mijn paspoort verlopen was (op de heenreis hadden ze daar al voor gewaarschuwd maar ik moest naar een werkbijeenkomst). Het was wel heel vreemd om niet naar huis te mogen omdat ik niet de Britse nationaliteit heb, maar ik wil mijn Nederlanderschap (nog) niet opgeven.
22. Ik kan niet goed tegen mense die een groot ego hebben.
23. 31) Ik ben wat eigenwijs.
24. Ik oefen tai ji quan.
25. 29. Ik volg het voorbeeld van JustKidding. Ik ben geboren met minimal brain damage en ben uniek tegen wil en dank.

hobbitscones

Jouw favoriete eten is ook sushi en tiramisu?  ;D  Volgens mij heb je inspiratie gezocht bij onze lijsten, haha.